
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


Empik to działająca od 1948 roku sieć sprzedaży związana z kulturą, wiedzą i rozrywką. W swojej ofercie posiada zarówno książki, płyty z muzyką i filmami, prasę, zabawki edukacyjne, jak i bilety na wydarzenia kulturalne. W ciągu 70 lat istnienia Empik stał się liderem branży. Obecnie dysponuje 250 salonami stacjonarnymi w całej Polsce oraz sklepem internetowym.
Zadania i cele
Dla Empiku stworzyliśmy zaawansowaną platformę intranetową, dostosowaną do codziennych potrzeb firmy i jej pracowników. Jej głównym zadaniem jest ułatwienie komunikacji między użytkownikami. Stanowi między innymi uporządkowaną bazę wiedzy i dokumentów, a także zwiększa dostępność do danych pochodzących z innych systemów. Serwis został zbudowany w oparciu o zaawansowany i łatwy w rozbudowie system Edito CMS.
Bogate źródło wiedzy i efektywne narzędzie wspierające komunikację wewnętrzną.
Do systemu została zaimplementowana jednolita i uporządkowana baza dokumentów, a także baza pracowników wraz ze strukturą organizacyjną. Dużym ułatwieniem jest zagregowanie w intranecie danych z innych systemów oraz funkcjonalna wyszukiwarka, która pozwala na intuicyjny dostęp do ważnych dla danego pracownika treści. Dzięki temu w jednym miejscu można znaleźć zapowiedzi i nowości wydawnicze, informacje odnośnie wyników sprzedażowych, wewnętrzne oferty pracy, czy też skorzystać z kalendarza wydarzeń. Dodatkowo przełożeni mają możliwość śledzenia raportów nt. dostępności czasu pracowników czy ich urlopów.
Strona główna umożliwia personalizację prezentowanych na niej treści według własnego pomysłu i potrzeb, np. rodzaj dostępnych informacji czy ułożenie bloków. Pracownicy mogą utworzyć zbiór linków do tych systemów, które są im najbardziej potrzebne w codziennej pracy. Rozbudowany system uprawnień odpowiada za wyświetlanie treści dedykowanych dla zdefiniowanych grup pracowników. Ponadto w intranecie wdrożone zostały powiadomienia o dostępnych nowych treściach. Za pomocą zaawansowanego systemu ankiet i formularzy, firma może przeprowadzać badania wśród pracowników, zbierać od nich informacje, czy prowadzić zapisy na wydarzenia.
Główne korzyści dla Klienta
- Usprawnienie komunikacji wewnętrznej,
- uporządkowane bazy dokumentów,
- łatwiejszy dostęp do informacji,
- zmniejszenie chaosu komunikacyjnego,
- zwiększenie poczucia identyfikacji pracowników z firmą,
- wzrost satysfakcji i zadowolenia pracowników.