Platforma intranetowa dla Empik

Empik to działająca od 1948 roku sieć sprzedaży związana z kulturą, wiedzą i rozrywką. W swojej ofercie posiada zarówno książki, płyty z muzyką i filmami, prasę, zabawki edukacyjne, jak i bilety na wydarzenia kulturalne. W ciągu 70 lat istnienia Empik stał się liderem branży. Obecnie dysponuje 250 salonami stacjonarnymi w całej Polsce oraz sklepem internetowym.

Zadania i cele

Dla Empiku stworzyliśmy zaawansowaną platformę intranetową, dostosowaną do codziennych potrzeb firmy i jej pracowników. Jej głównym zadaniem jest ułatwienie komunikacji między użytkownikami. Stanowi między innymi uporządkowaną bazę wiedzy i dokumentów, a także zwiększa dostępność do danych pochodzących z innych systemów. Serwis został zbudowany w oparciu o zaawansowany i łatwy w rozbudowie system Edito CMS.

Bogate źródło wiedzy i efektywne narzędzie wspierające komunikację wewnętrzną.

Do systemu została zaimplementowana jednolita i uporządkowana baza dokumentów, a także baza pracowników wraz ze strukturą organizacyjną. Dużym ułatwieniem jest zagregowanie w intranecie danych z innych systemów oraz funkcjonalna wyszukiwarka, która pozwala na intuicyjny dostęp do ważnych dla danego pracownika treści. Dzięki temu w jednym miejscu można znaleźć zapowiedzi i nowości wydawnicze, informacje odnośnie wyników sprzedażowych, wewnętrzne oferty pracy, czy też skorzystać z kalendarza wydarzeń. Dodatkowo przełożeni mają możliwość śledzenia raportów nt. dostępności czasu pracowników czy ich urlopów.

Strona główna umożliwia personalizację prezentowanych na niej treści według własnego pomysłu i potrzeb, np. rodzaj dostępnych informacji czy ułożenie bloków. Pracownicy mogą utworzyć zbiór linków do tych systemów, które są im najbardziej potrzebne w codziennej pracy. Rozbudowany system uprawnień odpowiada za wyświetlanie treści dedykowanych dla zdefiniowanych grup pracowników. Ponadto w intranecie wdrożone zostały powiadomienia o dostępnych nowych treściach. Za pomocą zaawansowanego systemu ankiet i formularzy, firma może przeprowadzać badania wśród pracowników, zbierać od nich informacje, czy prowadzić zapisy na wydarzenia.

Główne korzyści dla Klienta
  • Usprawnienie komunikacji wewnętrznej,
  • uporządkowane bazy dokumentów,
  • łatwiejszy dostęp do informacji,
  • zmniejszenie chaosu komunikacyjnego,
  • zwiększenie poczucia identyfikacji pracowników z firmą,
  • wzrost satysfakcji i zadowolenia pracowników.

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?

×

Klienci o nas