Systemy B2B - Sales Force Automation

"Rozbudowany system typu B2B / SFA obsługuje wszelkie relacje z partnerami biznesowymi."

Systemy B2B / SFA to zawansowane systemy sprzedażowe, obsługujące cały proces sprzedaży. Sales Force Automation pozwala na optymalizację procesów i automatyzację powtarzalnych czynności usprawniając działania sprzedażowe. Co więcej eliminuje możliwość popełnienia błędów, które pojawiają się przy ręcznej obsłudze zamówień.

Anna Wolanin
Anna Wolanin
Kierownik Projektów e-commerce
Darmowa konsultacja

System B2B / SFA usprawnia procesy sprzedażowe, począwszy od złożenia zamówienia, a kończąc na wygenerowaniu faktury oraz zakończeniu transakcji. System obsługuje relacje występujące pomiędzy firmą a jej partnerami biznesowymi (dostawcy, pośrednicy, dystrybutorzy, punkty sprzedaży).

Indywidualne cenniki, rabaty, odroczone płatności, limity kupieckie, możliwość ponawiania zamówień, obsługa konta firmowego przez kilka osób z różnymi poziomami uprawnień, obsługa kilku koszyków i wiele innych często stosowanych rozwiązań.

Projektujemy i wdrażamy w pełni dostosowane do potrzeb platformy hurtowe B2B, jak i dedykowane zaawansowanej obsłudze klientów indywidualnych systemy sprzedażowe B2C. Najczęściej zintegrowane są z systemami ERP partnerów i dostawców. Są skutecznymi narzędziami Sales Force Automation, które usprawniają funkcjonowanie działu sprzedaży przynosząc firmie wymierne korzyści.

Wdrożyliśmy platformy wspierające sprzedaż m.in. dla:

Top Custom Software Developer

Platforma Clutch.co zbiera opinie Klientów na temat obsługujących je firm usługowych. Opinie te są każdorazowo weryfikowane, dlatego stanowi tak rzetelne źródło rekomendacji. Na podstawie zebranych opinii opracowywany jest raport, który rekomenduje najlepszych wykonawców w danym obszarze usług. Ideo zostało wskazane przez Clutch jako czołowa firma tworząca oprogramowanie w obszarze eCommerce (B2B i B2C) w Polsce.

Platforma sprzedażowa

Jako e-Commerce Software House realizujemy platformy sprzedażowe na miarę potrzeb Klienta. Dzięki łatwości rozbudowy połączonej z wysoką wydajnością dopasowują się do rosnących wraz z Twoją firmą potrzeb i skali funkcjonowania. Platformy sprzedażowe realizujemy najczęściej w oparciu o stworzony przez nas silnik Edito.eCommerce, który obsługuje już wiele platform, które obsługują nawet kilka milionów SKU.

  • Intuicyjna obsługa i prosty w obsłudze panel administracyjny.
  • Modułowa budowa pozwala na rozbudowę o kolejne funkcjonalności.
  • Bezpieczeństwo wspierane przez system nadawania uprawnień zarządzania platformą. System posiada również monitoring zmian, możliwość ich akceptacji przed publikacją i wiele więcej.
  • Elastyczność. System może być dostosowany do potrzeb małych biznesów, jak i firm sprzedających miliony produktów.
  • Platforma wspiera integrację z innymi, stosowanymi przez Klienta, systemami IT oraz narzędziami wspierającymi sprzedaż.
  • Wydajność. System sprawnie obsługuje nawet milion odsłon w ciągu dnia.
  • Responsywność. Platforma wspiera obsługę urządzeń mobilnych, stanowiąc przyjazne narzędzie handlowców.

Sprawdź jak może wyglądać przykładowa platforma B2B
Umów się na prezentację DEMO

Integracja rozwiązań

Bardzo często dla osiągnięcia pełni korzyści z wdrożenia systemu informatycznego zachodzi konieczność wykorzystania danych znajdujących się w innej aplikacji. Aby ułatwić pracę z tymi danymi, oferujemy usługę integracji aplikacji z obecnie wykorzystywanymi w organizacji systemami i bazami danych.

Najczęściej spotykane kategorie integracji:

  • produktowe - z katalogami informacji produktowej (PIM) itp.,
  • logistyczne - integracje z systemami dostawców / stałych odbiorców, systemami płatności i ratalnymi,
  • magazynowe - integracje z systemem magazynowym / bazą produktową,
  • komunikacyjne, które wspierają bieżący kontakt z kontrahentami i wsparcie posprzedażowe,
  • biznesowe - łączące się np. z systemami typu CRM.
  • Integracja z SAP
  • Integracja z Subiekt GT

Integrowaliśmy wdrażane przez nas rozwiązania między innymi z SAP, IFS, ORACLE, TecDoc, Vendo, Wapro, Trawers, Lotus Notes, SharePoint, Perdix, Hermes, Subiekt GT, Navireo ERP oraz z innymi systemami i aplikacjami zewnętrznymi.

Business Intelligence

Mamy bogate doświadczenie w projektach z obszaru handlu internetowego. Jesteśmy w stanie zbierać dane dotyczące każdego etapu procesów z nim związanych. Tak zbudowane repozytoria Big Data (hurtownie danych) umożliwiają np. budowanie modeli czy przeprowadzanie analizy predykcyjnej.

Pozwala to na prognozowanie poziomów sprzedaży i jej zależność np. rotacji towarów na magazynie, pogody czy klasyfikacji kontrahentów w systemach typu CRM.

Systemy B2B "szyte na miarę"

Projektujemy i wdrażamy systemy wspomagające komunikację w biznesie oraz aplikacje ułatwiające zarządzanie przedsiębiorstwem. W procesie ich tworzenia możemy wyróżnić kilka głównych etapów:

  • Analiza potrzeb to kluczowy etap, który polega na zapoznaniu się rzeczywistymi potrzebami i oczekiwaniami zarówno klienta, jak i jego kontrahentów. Istotnym etapem analizy jest zaplanowanie dostępnych funkcjonalności, rzetelna analiza dostępnych i planowanych procesów biznesowych oraz próba ich optymalizacji. Docelowo te wszystkie działania składają się na jakość i powodzenie projektu.
  • Projekt funkcjonalny systemu jest dokumentem wnikliwie opisującym wszystkie elementy planowanego rozwiązania. Tworzony jest na podstawie informacji zebranych podczas analizy potrzeb. Na tym etapie prac przygotowywane są poszczególne funkcje systemu, wraz z ich szczegółową specyfikacją.
  • Wdrożenie, testy i uruchomienie realizowane są na bazie wcześniej przygotowanej dokumentacji. Po zakończeniu części wdrożeniowej, prace skupiają się testach, w których udział bierze zarówno klient, jak i przedstawiciele jego kontrahentów. Po poprawnym zakończeniu testów następuje oficjalne uruchomienie aplikacji oraz udostępnienie jej użytkownikom.
  • Analiza i rozwój - reagowanie na ewoluujące potrzeby. Nawet po uruchomieniu aplikacji klient i wykonany przez nas produkt, pozostają pod naszą opieką. Oferujemy obsługę gwarancyjną oraz pogwarancyjną kontrolę nad systemem. Analizujemy wykorzystanie aplikacji i na bieżąco pojawiające się potrzeby, by sprawnie realizować wszelkie prace związane z rozwojem systemu.

Niezależnie czy dopiero myślisz o wdrożeniu platformy handlowej B2B, rozbudowie czy przebadaniu i optymalizacji już posiadanej, doradzimy najlepsze rozwiązania. Naszym wspólnym celem jest podniesienie efektywności Twojego przedsiębiorstwa.

Anna Wolanin, Kierownik Projektów

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas