-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Platformy ekstranetowe i współpraca z partnerami
"Kompleksowe wsparcie procesów biznesowych i komunikacyjnych."
Platforma ekstranetowa dostępna jest dla jej użytkowników z poziomu przeglądarki. Jest to wygodne rozwiązanie dla firm, których działalność opiera się na współpracy z partnerami, klientami i zewnętrznymi oddziałami. Usprawnia i przyspiesza kontakt, podnosząc efektywność współpracy.
Ekstranet wyposażony jest w zestaw praktycznych narzędzi, które wspierają procesy informacyjne, organizacyjne, komunikacyjne, a przede wszystkim biznesowe. Platforma z łatwością integruje się z istniejącymi już w firmie systemami.
System ekstranetowy oferuje wiele praktycznych funkcji, które ułatwiają współpracę firm z kontrahentami, partnerami biznesowymi (B2B), a nawet obsługę klientów indywidualnych (B2C). Za pomocą systemu otrzymują dostęp do dokumentów, informacji i różnych kluczowych procesów biznesowych, co znacząco usprawnia współpracę oraz wpływa na wzrost efektywności pracy.
Nasze platformy wspierają codzienną pracę m.in.:
Platforma ekstranetowa
Ekstranety wdrażamy w oparciu o autorski framework, jednak do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie. Każdy wdrożony system jest w pełni dostosowany do potrzeb i wymagań organizacji, w której ma optymalizować pracę.
Aplikacja extranetowa stanowi wspólną płaszczyznę dla pracowników firmy oraz jej partnerów biznesowych. Najczęściej znajdziemy w niej różnego rodzaju dokumenty, raporty, materiały np. marketingowe oraz możemy dzielić się informacjami, danymi i efektami pracy.
Z drugiej strony może być cyfrowym miejscem spotkań z klientami, które służy do ich kompleksowej obsługi, jak również realizuje cele komunikacyjne i informacyjne.
Specyfiką systemów ekstranetowych jest ich szerokie zastosowanie i realizowanie celów dostosowanych do specyfiki organizacji. Są to de facto platformy dedykowane, które każdorazowo są dostosowywane do potrzeb i oczekiwań danego wdrożenia.
Dla naszych Klientów przygotowaliśmy szeroki wachlarz modułów funkcjonalnych, które (jako ich autorzy) możemy w pełni dopasować do charakteru działalności Twojego biznesu. Tworzymy także dedykowane rozwiązania, w pełni wpisujące się w procesy biznesowe danej firmy.
Korzyści z wdrożenia ekstranetu
Platforma extranetowa łączy w sobie wiele funkcjonalnych narzędzi przydatnych zarówno dla firmy, jak i współpracujących z nią podmiotów. Jest przede wszystkim wygodnym kanałem komunikacji dla obu stron i miejscem z szybkim dostępem do zawsze aktualnych informacji i dokumentów.
Ekstranet dla firmy
" ... zaangażowanie 9 000 pracowników wzrosło 2,5-krotnie. Każdy zyskał 15 minut tygodniowo" |
Provident Polska S.A. |
- oszczędność czasu dzięki automatyzacji większości zadań
- usprawnienie współpracy i mechanizmów biznesowych
- profesjonalny wizerunek firmy
- szybka i wygodna komunikacja
- większa efektywność pracy
- monitoring procesów biznesowych
- sprawny obieg informacji
- dostęp do raportów i podsumowań działań
- większa kontrola przepływu finansów
- budowa profesjonalnych relacji biznesowych
Funkcje extranetu
Platforma extranetowa ma w sobie ogromny potencjał, który wynika między innymi z indywidualnego projektowania i dobierania modułów oraz funkcji do własnych potrzeb. Możemy jednak wyróżnić kilka obszarów, w których ekstranet znajdzie szczególne zastosowanie, a są to m.in.:
- e-commerce – zarówno w B2B do współpracy z partnerami, jak i w B2C do obsługi klientów. Integracja ekstranetu z CRM, tworzenie bazy klientów lub kontrahentów, monitoring i historia zamówień, statystyki i raporty oraz wiele więcej.
- edukacja – np. dostęp do materiałów, uprawnienia i role, harmonogram zajęć, aktualności, komunikator wewnętrzny, postępy w nauce.
- branża szkoleniowa – zapisy na szkolenia, indywidualne profile, dostęp do materiałów i aktualności, harmonogram zajęć i płatności, raporty.
- działalność usługowa i doradcza – obsługa procesów, wymiana informacji, plików i dokumentów, harmonogramy, itp.
- firmy wielooddziałowe – wspólna przestrzeń dla pracowników znajdujących się poza główną siecią firmową. Dostęp do dokumentacji, aktualności, realizacja spraw pracowniczych (np. urlopy, delegacje), baza pracowników, kalendarz, wiedza firmowa i wiele więcej.
Napisz do nas. Wspólnie dobierzemy rozwiązanie optymalne dla Twoich potrzeb.
W zdefiniowaniu oczekiwanych funkcji i możliwości extranetu może pomóc analiza przykładowych modułów funkcjonalnych ekstranetu. Klient może wybrać funkcje z już istniejących lub zamówić realizację modułu dedykowanego.
Ekstranet na miarę potrzeb
Ekstranet ma szerokie zastosowanie oraz oferuje wiele możliwości, które sprawdzą się tak naprawdę w każdej branży, której specyfika wymaga podjęcia zewnętrznej współpracy. W takim przypadku zapewniają między innymi sprawny obieg informacji i szybką komunikację.
Prawidłowe wdrożenie platformy extranetowej to znaczący krok w rozwoju firmy. Profesjonalne narzędzia, którymi się posługuje i które udostępnia swoim partnerom, przyspieszają i ułatwiają współpracę oraz kreują pozytywny wizerunek firmy i wzmacniają jej pozycję na rynku.
Projektowanie systemu ekstranetowego nie jest łatwym procesem, dlatego firmy, które decydują się na wdrożenie ekstranetu powinny dokładnie przeanalizować i zaplanować cały ten proces. Dzięki temu można uniknąć niepotrzebnych błędów i znacznie szybciej osiągnąć założone cele.
Dlaczego warto dobrze poznać swój system jeszcze przed jego wdrożeniem? Zapraszamy do lektury artykułu: Analiza przedwdrożeniowa, a powodzenie projektu
- Analiza potrzeb to kluczowy etap w przypadku tego typu projektów. Dogłębne rozpoznanie rzeczywistych potrzeb i oczekiwań Klienta, a także poznanie procesów występujących w przedsiębiorstwie decydują o jakości i sukcesie całego projektu.
- Projekt funkcjonalny systemu powstaje na bazie naszego doświadczenia, zebranych podczas analizy informacji oraz bieżących ustaleń z Klientem. Dokument taki pozwala na płynne przejście do fazy realizacji.
- Wdrożenie, testy, uruchomienie. Finalny projekt realizowany jest na bazie dokumentacji. Powstaje w środowisku umożliwiającym śledzenie prac przez Klienta. Po zakończeniu części wdrożeniowej następują testy systemu. Kolejnym krokiem jest uruchomienie i udostępnienie użytkownikom końcowym.
Wdrażamy również skuteczne intranety
Platformy intranetowe i ekstranetowe opierają się na podobnym mechanizmie i realizują pokrewne cele. Z intranetu jednak zwyczajowo korzystają tylko pracownicy, gdyż funkcjonuje on jako sieć prywatna w obrębie danej firmy.
Napisaliśmy książkę Intranet: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji. Jest to bogata baza wiedzy w obszarze projektowania i wykorzystania intranetów, która może stanowić inspirację również w trakcie prac nad firmowym ekstranetem.
Nasi eksperci i praktycy zgromadzili w niej merytoryczną wiedzę popartą badaniami i przykładami wdrożeń. Książka powstała we współpracy Ideo i Akademii Leona Koźmińskiego. Autorami są: Urszula Kandefer, ekspert ds. systemów komunikacji wewnętrznej, Ideo oraz Grzegorz Mazurek, profesor Akademii Leona Koźmińskiego.
Obserwując zainteresowanie jakim cieszyła się książka, przygotowaliśmy poradnik, który dostępny jest bezpłatnie na stronie: intranet-pdf.ideo.pl. Polecają go Ośrodek dialogu i analiz ThinkTank oraz Maja Biernacka, autorka bloga "Komunikacja wewnętrzna od kuchni".
Darmowy e-book "Intranet: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji" to bogata baza wiedzy na temat projektowania, wdrażania i rozwoju intranetów. Wypełnij formularz i pobierz poradnik.
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Politykę prywatności