-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Dla Provident Polska S.A. stworzyliśmy dedykowane narzędzie komunikacji wewnętrznej. To wymagające zlecenie obejmowało opracowanie nowej architektury informacji oraz wdrożenie ponad 40 funkcjonalności. Większość z nich dostosowano do indywidualnych potrzeb Klienta.
„Przed rozpoczęciem prac dokładnie przyjrzeliśmy się temu, jak firma komunikuje się wewnątrz i dokładnie zbadaliśmy jej potrzeby. Przykładem jest rozwiązanie, które roboczo nazywamy „przechowalnia”. Dzięki niemu pracownicy mogą wymieniać między sobą duże pliki, które standardowo nie mieszczą się w korporacyjnym e-mailu" - mówi Igor Żytka z Provident Polska.
Głównym celem powierzonego nam zadania było stworzenie nowoczesnej platformy intranetowej, która usprawni proces zarządzania zasobami oraz komunikację między pracownikami, a także zwiększy ich zaangażowanie w życie firmy. Jedną z naglących potrzeb była poprawa przepływu informacji między Providentem a współpracującymi z firmą doradcami. W ramach platformy stworzono specjalną przestrzeń dedykowaną właśnie tej grupie. Zaletą wdrożonego rozwiązania jest to, że informacje zamieszczone na platformie potrafią zastąpić wizytę czy telefon, poprzez dotarcie do potrzebnych dokumentów online, co bardzo ułatwia i przyspiesza komunikację między Doradcą Klienta a firmą.
Dzięki wdrożonej platformie pracownicy Providenta otrzymali zaawansowane rozwiązanie umożliwiające codzienne korzystanie z bazy wiedzy i efektywny przepływ informacji wewnątrz korporacji. Z analiz przeprowadzonych przez firmę wynika, że zaangażowanie pracowników korzystających z intranetu wzrosło 2,5-krotnie i każdy z nich zyskał 15 minut tygodniowo.
Opis realizacji nowoczesna platforma komunikacyjna dla Provident Polska
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.