
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Provident Polska S.A. to lider wśród firm pożyczkowych w naszym kraju. Przedsiębiorstwo jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) działającej w 12 krajach na całym świecie. W Polsce Provident działa od 1997 roku i oferuje szereg produktów, w tym pożyczki konsumenckie i dla firm.
Zadania i cele
Platformę zbudowaliśmy w oparciu o autorski system Edito CMS, dzięki czemu mogliśmy ją w pełni dopasować do indywidualnych potrzeb Klienta. W ramach zlecenia zaimplementowaliśmy około 40 nowych funkcjonalności, w tym: serwis informacyjny, baza dokumentów, dynamiczne formularze, ankiety, książka adresowa, newsletter, kalendarz czy „przechowalnia” (narzędzie do szybkiej wymiany plików, które przekraczają dopuszczalną wielkości załączników w korporacyjnym e-mailu).
Intranet umożliwia pracownikom wyrażanie własnych opinii, a także dzielenie się ze współpracownikami posiadaną wiedzą (forum, czat). Zyskali oni także możliwość publikowania wartościowych treści (blog). Narzędzia te sprzyjają budowaniu zaangażowania i motywacji pracowników oraz sprzyjającej atmosfery pracy.
Nowa odsłona platformy komunikacyjnej Providenta została podzielona na dwie części – serwis intranetowy dla pracowników i wewnętrzny portal dedykowany Doradcom Klienta.
W serwisie intranetowym udostępniono wyszukiwarkę pełnotekstową, która ułatwia znalezienie potrzebnych treści. Łatwa w przeszukiwaniu baza dokumentów pozwoliła na uporządkowanie i umieszczenie w jednym miejscu ważnych dokumentów, regulaminów firmowych i wzorów niezbędnych pracownikom do codziennej pracy.
Ponadto wdrożyliśmy moduł rezerwacji z pełną konfiguracją zasobów. Funkcja ta umożliwia pracownikom dokonanie rezerwacji zasobów w firmie (np. salek konferencyjnych, pokoi hotelowych czy szkoleń).
Dzięki wysokiej skalowalności platformy Edito CMS, aplikacja sprawnie obsługuje blisko 9 tysięcy użytkowników.
Główne korzyści dla Klienta
- Znaczna oszczędność czasu,
- redukcja kosztów związanych z korespondencją wewnątrz firmy (mniejsza ilość zużywanego papieru),
- wzrost zaangażowania pracowników,
- usprawnienie komunikacji między pracownikami,
- wsparcie pracy działu HR,
- profilowanie informacji dla wybranych grup pracowników,
-
budowanie marki pracodawcy.