
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Marka Opoczno specjalizuje się w produkcji ceramiki podłogowej i ściennej już od ponad 130 lat. Oferuje produkty z wzornictwem przemysłowym opartym o obowiązujące trendy. Proces wypalania płytek odbywa się z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Firma zdobyła wiele wyróżnień oraz nagród m.in.: Perły Ceramiki UE, czy Złoty Laur Konsumenta.
Zadania i cele
Dla marki Opoczno przygotowaliśmy i wdrożyliśmy nowoczesny serwis wizerunkowo - produktowy. Realizacja projektu została oparta o system Edito CMS, który dostosowaliśmy do wymagań i potrzeb inwestycyjnych Klienta.
Głównym założeniem projektu było odświeżenie wizerunku marki w sieci oraz zebranie i uporządkowanie dostępnej bazy produktów.
Aby osiągnąć główny cel w systemie został zaimplementowany moduł pozwalający na import zewnętrznych baz produktowych przygotowanych w formacie xlsx. Funkcjonalności dostępne w panelu administracyjnym umożliwiają zarządzanie ofertą produktową oraz wyświetlanie jej w kilku obszarach m.in. poprzez wybór kolekcji, rodzaju pomieszczenia czy oczekiwanego stylu. Praktycznym rozwiązaniem jest wyszukiwarka Elasticsearch, która uwzględnia potrzebę zawężenia zbioru zwracanych danych w oparciu o wyszukiwanie pełnotekstowe.
Zadbaliśmy również o atrakcyjną prezentację dostępnego na stronie asortymentu. Karty produktów zawierają m.in.: zdjęcie, informacje szczegółowe, funkcję dodania do listy produktów, która wskazuje dostępność produktu w wybranym punkcie handlowym. Użytkownik ma także możliwość przeglądnięcia innych produktów z tej samej kolekcji oraz propozycji aranżacji.
Dodatkowo dzięki integracji mapy sieci sprzedaży z funkcją geolokalizacji użytkownik może szybko odnaleźć najbliższy punkt handlowy lub wykorzystać do tego celu intuicyjną wyszukiwarkę.
Główne korzyści dla Klienta
- Wzmocnienie wizerunku Klienta,
- wsparcie działu handlowego,
- przejrzysta architektura informacji,
- dostępność serwisu na urządzania mobilne,
- dostępne dwie wersje językowe – polska i angielska (perspektywa uruchomienia wersji językowych dla zagranicznych rynków: CZ, SK, LT, LV, EE, HU, BG, FR).