Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Serwis produktowo-wizerunkowy dla Opoczno

Marka Opoczno specjalizuje się w produkcji ceramiki podłogowej i ściennej już od ponad 130 lat. Oferuje produkty z wzornictwem przemysłowym opartym o obowiązujące trendy. Proces wypalania płytek odbywa się z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Firma zdobyła wiele wyróżnień oraz nagród m.in.: Perły Ceramiki UE, czy Złoty Laur Konsumenta.

Zadania i cele

Dla marki Opoczno przygotowaliśmy i wdrożyliśmy nowoczesny serwis wizerunkowo - produktowy. Realizacja projektu została oparta o system Edito CMS, który dostosowaliśmy do wymagań i potrzeb inwestycyjnych Klienta.

Głównym założeniem projektu było odświeżenie wizerunku marki w sieci oraz zebranie i uporządkowanie dostępnej bazy produktów.

Aby osiągnąć główny cel w systemie został zaimplementowany moduł pozwalający na import zewnętrznych baz produktowych przygotowanych w formacie xlsx. Funkcjonalności dostępne w panelu administracyjnym umożliwiają zarządzanie ofertą produktową oraz wyświetlanie jej w kilku obszarach m.in. poprzez wybór kolekcji, rodzaju pomieszczenia czy oczekiwanego stylu. Praktycznym rozwiązaniem jest wyszukiwarka Elasticsearch, która uwzględnia potrzebę zawężenia zbioru zwracanych danych w oparciu o wyszukiwanie pełnotekstowe.

Zadbaliśmy również o atrakcyjną prezentację dostępnego na stronie asortymentu. Karty produktów zawierają m.in.: zdjęcie, informacje szczegółowe, funkcję dodania do listy produktów, która wskazuje dostępność produktu w wybranym punkcie handlowym. Użytkownik ma także możliwość przeglądnięcia innych produktów z tej samej kolekcji oraz propozycji aranżacji.

Dodatkowo dzięki integracji mapy sieci sprzedaży z funkcją geolokalizacji użytkownik może szybko odnaleźć najbliższy punkt handlowy lub wykorzystać do tego celu intuicyjną wyszukiwarkę.

Główne korzyści dla Klienta
  • Wzmocnienie wizerunku Klienta,
  • wsparcie działu handlowego,
  • przejrzysta architektura informacji,
  • dostępność serwisu na urządzania mobilne,
  • dostępne dwie wersje językowe – polska i angielska (perspektywa uruchomienia wersji językowych dla zagranicznych rynków: CZ, SK, LT, LV, EE, HU, BG, FR).

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*