Kliknij i wygraj!Wygraj audyt sklepu! Weź udział w świątecznym quizie e-commerce

PimCore - Product Information Management dla e-commerce

„PimCore to Potężny Magazyn Danych. I znacznie więcej...”

Sprawdź jak możemy Ci pomóc   Bezpłatna konsultacja  

PimCore Silver Partner IdeoPlatformy takie jak PIM (Product Information Management), łączą w sobie wiele obszarów, które są związane ze sprzedażą. Zarówno z poziomu klienta, jak i z poziomu właściciela e-commerce.

Dzięki wdrożeniu PIM, sprzedawcy otrzymują zintegrowane i wygodne narzędzie, które pozytywnie wpływa m.in. na wzrost konwersji, redukcję kosztów oraz kompleksowe wsparcie działań promocyjnych.

Z kolei klientom platforma zapewnia wygodę zakupów, zawsze aktualne informacje o produktach oraz jeszcze wyższy poziom User Experience.

Nasi specjaliści są świadomi rozwijających się trendów. Chętnie doradzamy naszym klientom narzędzia i metody, które pozwalają optymalizować i rozwijać ich biznes. Dążymy do zapewnienia najwyższej jakości usług, szczególnie w tak dynamicznie rozwijających się obszarach jak e-commerce.

Stale poszerzamy nasze kompetencje, czego dowodem jest zdobycie statusu PimCore Silver Partner. Dzięki temu staliśmy się jedną z 9 firm w Polsce, które posiadają tytuł Pimcore Partner.

Nasze doświadczenie i znajomość platformy pozwalają nam na tworzenie dedykowanych wtyczek dla PimCore, które rozszerzają i tak bogaty już zakres funkcjonalny platformy. Sprawia to, że jesteśmy w stanie odpowiedzieć na potrzeby nawet najbardziej wymagających Klientów.

Nasi specjaliści posiadają również certyfikaty:

  • Certified Pimcore Enterprise Developers
  • Certified Pimcore Consultants
  • Certified Pimcore Senior Developers
  • Certified Pimcore Junior Developers

Potwierdzają one naszą wiedzę i doświadczenie w zakresie wdrażania, utrzymania i rozwoju platformy PimCore. Nasz aktywny udział w kursach Pimcore Academy sprawia, że klienci zyskują nie tylko wdrożeniowca, ale partnera biznesowego, który aktywnie wspiera ich cyfrowy rozwój.

Wdrożyliśmy platformy wspierające sprzedaż m.in. dla:

Wybrane realizacje sklepów internetowych

 

Adrian Kaczor
Adrian Kaczor
Dyrektor Handlowy
Porozmawiajmy

Dynamiczny rozwój vs. Infrastruktura firmy

Na pierwszy rzut oka, dynamiczny rozwój firmy oraz jej popularność wśród klientów nie są niczym problematycznym. Etap zdobywania i walki o klienta minął i można skupić się na podejmowaniu działań sprzyjających wzrostowi sprzedaży. By jednak rozwój firmy szedł w parze z wysoką jakością usług, należy przygotować przedsiębiorstwo pod kątem technologicznym. Mowa tutaj o zapewnieniu odpowiednich narzędzi bądź platformy, która będzie skutecznie wspierać rozwój bez zaburzania dotychczasowych działań firmy.

Chcielibyśmy przybliżyć Państwu wielofunkcyjne narzędzie, jakim jest PimCore. Platforma działa w technologii OpenSource i użytkowana jest przez ponad 100 000 firm na całym świecie. Z dużym prawdopodobieństwem stanie się pionierem wśród narządzi typu omnichannel, które zrewolucjonizują dotychczasowy charakter tradycyjnej sprzedaży oraz komunikacji z klientem.

Zarządzanie Informacją Produktową

Manager danych w PimCore pełni w pierwszej kolejności funkcję magazynu danych związanych z oferowanymi produktami. W praktyce oznacza to, że wszystkie dane w formie cyfrowej zostają umieszczone w jednym miejscu z łatwym i szybkim dostępem do nich. Następnym krokiem jest konsolidacja oraz integracja istniejących stale napływających danych w różnych kanałach sprzedażowych.

By zobrazować te zależności, można posłużyć się przykładem. Firma z branży odzieżowej posiada sieć sklepów stacjonarnych w wielu krajach, prowadzi też sprzedaż telefoniczną, sklep online sprzężony z serwisami typu social media oraz porównywarkami cenowymi. Nowy produkt zostaje wprowadzony do centralnej bazy danych i zaledwie po chwili jest widoczny we wszystkich aplikacjach firmy w każdym miejscu na świecie.

Jakakolwiek modyfikacja, graficzna bądź tekstowa, danego produktu (cena, grafika, opis lub informacje techniczne o produkcie) zaktualizuje się w czasie rzeczywistym dla klientów we wszystkich kanałach sprzedażowych. Jest to zaledwie jeden przykład, ale takich zestawów danych może być tak dużo jak pomysłów na promocję i sprzedaż w internecie.


Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do artykułu: Jak platforma PIM odmieni działania marketingowe w Twoim e-commerce

Zarządzanie zasobami cyfrowymi

PimCore DAM służy do zarządzania zasobami cyfrowymi oraz metadanymi. Integracja cyfrowych zasobów przebiega podobnie jak w PIM / MDM. Manager oprócz zarządzania i monitorowania danych posiada w sobie wbudowany edytor danych. Przyjazny dla użytkownika interfejs ułatwia nawigację w edytorze oraz udostępnia wiele przydatnych dodatków m.in. moduł tagowania pozwalający szybko odnaleźć dany zasób, zapisanie pliku w jednym ze 100 formatów plików czy też kadrowanie zdjęć.

Portal Zasobów, czyli multimedialna galeria, to moduł, który może okazać się bardzo przydatny w tworzeniu czy modyfikacji strony bądź zasobu.

Nieocenioną funkcją jest w szczególności automatyczna konwersja i transkodowane wideo. Posiadając wiele kanałów sprzedaży, może być konieczne posiadanie wielu wersji danego zasobu cyfrowego. To narzędzie zapewni, że dane zdjęcie czy video będzie kompatybilne z urządzeniem potencjalnego klienta podczas wyświetlania jego zawartości.

Dodatek, o którym także warto wspomnieć to Mechanizm Workflow. Pozwala on na planowanie działań oraz monitorowanie postępów pracy. Mogą to być zarówno podejmowane działania biznesowe, jak i redakcyjne. Możliwe jest także stworzenie wielu planów działania, jednoczesne ich uruchomienie oraz śledzenie wielu procesów.

Doświadczenia Klienta (UX)

W skład platformy Pimcore wchodzi także moduł Manager Doświadczeń. Ma on usprawniać budowanie doświadczenia klienta względem danej marki w wielu kanałach sprzedaży jednocześnie. Dzięki jego wsparciu, treści publikowane klientowi zmieniają swoją formę w zależności od jego preferencji w danym czasie.

Zawartość lub grafikę strony można z łatwością zmodyfikować, by już po chwili zmiany były widoczne we wszystkich kanałach sprzedaży czy też urządzeniach potencjalnego klienta.

Wielokanałowa sprzedaż e-Commerce

Pimcore jest sam w sobie imponującym narzędziem, ale pełni też rolę platformy sprzedażowej o wielkim zasięgu. Tym, co zdecydowanie wyróżnia tego typu wielomodułową aplikację, jest centralizacja danych produktowych oraz zasobów cyfrowych, metadanych (wliczając moduł Workflow) zintegrowana docelowo w e-sklep funkcjonujący w wielu kanałach.

Posiadając te wszystkie dane o kliencie i jego preferencjach, można o wiele sprawniej przygotować atrakcyjną ofertę, która trafi w oczekiwania klienta. Rozwiązanie Pimcore zdecydowanie przyspieszy wprowadzenie nowego produktu na rynek przy stosunkowo niskim nakładzie środków finansowych.

wykres sprzedaży wielokanałowej

Korzyści z wdrożenia aplikacji

 

  • Scentralizowana baza danych ułatwia znalezienie informacji,
  • możliwość zarządzania wszystkimi typami danych w czasie rzeczywistym i o każdej porze,
  • oszczędność czasu i kosztów związanych z zapewnieniem aktualności danych produktowych,
  • możliwość integracji z innymi systemami w firmie,
  • szybkie wprowadzenie nowych produktów do wielu kanałów sprzedaży,
  • przejrzysty edytor danych do modyfikacji treści tekstowych oraz graficznych,
  • możliwość projektowania oraz śledzenia działań marketingowych dotyczących produktu,
  • znaczne ograniczenie środków finansowych przy zakupie wielomodułowej platformy.

Nie wiesz, która z platform jest dla Ciebie lepsza? Przygotowaliśmy porównanie. PimCore czy Akeneo. Który PIM wybrać w jakiej sytuacji?


 

Baza wiedzy

Jak platforma PIM odmieni działania marketingowe w Twoim e-commerce

tworzenie aranżacji kart katalogowych Przemyślane, szczegółowe i angażujące treści kart katalogowych produktu są skuteczną reklamą samą w sobie, ale ich tworzenie i aktualizacja pochłania wiele energii zespołu kreatywnego.

Są sposoby by opanować dane dotyczące nawet setek tysięcy produktów oraz tworzyć za ich pomocą wyjątkowe doświadczenia Klienta. Podpowiadamy jak poszczególne funkcjonalności systemów z rodziny PIM (Product Information Management) usprawniają działania marketingowe na każdym z 3 etapów kreowania informacji o produkcie.
 

PIM - Niezbędnik e-commerce w skalowaniu biznesu

Jakość danych, którymi się posługujesz wpływa na Twój biznes. Może pomóc rozwinąć firmę w skali globalnej, zdobyć pozycję na rynku i zaufanie klientów.

Błędy w opisie produktów, danych Klientów czy niepoprawnie opisane zamówienia. Niezależnie od tego, z którymi z nich masz do czynienia, niskiej jakości lub niepoprawne dane są w stanie wpłynąć na rozwój Twojego biznesu. Zawsze oznaczają straty. Począwszy od zdenerwowania, na marnowaniu czasu i pieniędzy skończywszy. Skala tych strat może szokować.
 

PIM. Otwórz się na transformację cyfrową

Niezależnie od kondycji, stadium rozwoju firmy lub branży, cele biznesowe organizacji skupiają się wokół 3 głównych czynników. Obniżanie kosztów, wzrost zysków oraz poprawa doświadczenia klientów.

Jednym z narzędzi, które w swoich założeniach jest spójne nie tylko z wyżej wymienionymi celami biznesowymi firm, ale również transformacją cyfrową jest PIM (Product Information Management). Jego głównym założeniem jest ułatwienie firmom holistycznego zarządzania danymi oferowanych produktów i usług, a jednocześnie regulacja poziomu zadowolenia konsumentów.
 

Nadchodzi Pimcore X... Czym nas zaskoczy?

Właśnie minęło 10 lat od wypuszczenia na rynek pierwszej wersji beta platformy Pimcore. To jeden z powodów, dla których najnowsza wersja platformy (następca Pimcore 6) będzie nosić nazwę Pimcore X. Pimcore to platforma wsparcia ecommerce, z rodziny PIM (Product Information Management) o otwartym kodzie źródłowym. Zmienia świat sprzedaży internetowej na lepsze walcząc z chaosem w danych produktowych - zmorą zarówno sprzedawców jak i klientów. To jednak nie wszystko.
 

Zarządzanie katalogiem produktów - Akeneo 2020 Global B2B survey

90% organizacji B2B uważa, że poprawnie funkcjonujący system Product Information Management jest w obecnych czasach priorytetem w ich biznesie. 97% przedsiębiorców i dystrybutorów, ocenia że wysoka jakość informacji produktowej jest kluczowa w procesie wzmacniania pozytywnych doświadczeń klientów. Badanie, na potrzeby którego zebrane zostały opinie firm B2B z 7 krajów pokazuje jednoznacznie wzrost znaczenia informacji produktowej w działalności biznesowej.

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas