Obejrzyj webinar"Pimcore w praktyce: Jak skutecznie zarządzać informacjami o produkcie?"

Wtyczki dla platformy PimCore

„PimCore to Potężny Magazyn Danych. Dzięki dedykowanym wtyczkom może dać Twojej firmie znacznie więcej...”
Sprawdź jak możemy Ci pomóc   Bezpłatna konsultacja  
Anna Wolanin
Anna Wolanin
Kierownik Projektów e-commerce
Darmowa konsultacja

W trakcie prac wdrożeniowych bardzo często projektujemy i wdrażamy dedykowane rozszerzenia PimCore, aby poszerzyć funkcjonalność platformy PimCore.

Nasi doświadczeni programiści mogą zaprojektować dowolne rozszerzenie, które sprawi, że PimCore jeszcze lepiej zadba o potrzeby Twojego biznesu.

PimCore PIM (Product Information Management) to narzędzie do kompleksowego zarządzania pełną informacją produktową z jednego, scentralizowanego magazynu. Ta platforma łączy w sobie wiele obszarów, które są związane ze sprzedażą - zarówno z poziomu klienta, jak i właściciela e-commerce.


Stale poszerzamy nasze kompetencje, czego dowodem jest zdobycie statusu PimCore Silver Partner. Dzięki temu staliśmy się jedną z 9 firm w Polsce, które posiadają tytuł Pimcore Partner.

Poza rozbudowaną bazą standardowych rozwiązań, PimCore pozwala na dostosowanie wszelkich funkcjonalności do indywidualnych potrzeb Klienta. Wdrażając różne projekty, często realizujemy dedykowane moduły, które rozszerzają podstawowe funkcjonalności platformy PimCore.
 

Wdrożyliśmy platformy wspierające sprzedaż m.in. dla:

Wybrane realizacje sklepów internetowych

 

Przykłady zbudowanych przez nas rozszerzeń

Generatory rich cards

Funkcja pozwala na generowanie tzw. opisów rozszerzonych, dedykowanych pod dany obszar sprzedaży. Umożliwia kreację personalizowanych opisów (zestawów danych produktowych) dostosowanych do preferowanej przez danego sprzedawcę formy.

Teksty są generowane automatycznie na podstawie określonych szablonów, a grafiki są pobierane z bazy przypisanej do konkretnych kategorii produktów, bez konieczności ręcznego ich dodawania.

Odpowiednie, i atrakcyjnie wyglądające opisy zwiększają atrakcyjność oferty Klienta i podnoszą zainteresowanie nią, a tym samym znacząco wpływają na poziom sprzedaży.

Personalizowane opisy SEO

Na podstawie utworzonej klasyfikacji i atrybutów produktów, Klient ma możliwość automatycznego generowania dowolnych opisów dla każdego produktu, i dla każdej domeny z osobna.

Frazy dedykowane do danych opisów są losowo wybierane w oparciu o określoną cechę w danej kategorii, dzięki czemu tekst jest unikalny w każdym produkcie.

Opisy mogą mieszać się dowolnie pod określony produkt czy domenę pod warunkiem, że dany atrybut został spełniony. Różnorodność treści to szczególnie ważna funkcjonalność przy sprzedaży w wielu kanałach, przy czym ważne jest, by opis tego samego produktu w każdym z nich był inny, ale równie wartościowy pod kątem jakości.
 

Napisz do nas. Przeanalizujemy potrzeby Twojej firmy i podpowiemy jak możesz rozwinąć swój e-biznes.

Formularz dodawania produktów

Użytkownicy platformy przy użyciu tej funkcji mogą szybko wprowadzać i edytować dane z jednego systemu do różnych kanałów sprzedaży jednocześnie. Wygląd formularza jest określony szablonowo zgodnie z potrzebami Klienta, przez co wprowadzenie nowości staje się szybkie i intuicyjne.

Ponadto, poszczególne pola mogą być przypisane do konkretnych osób, dzięki czemu każdy użytkownik ma swoją określoną rolę w systemie i procesie tworzenia opisów produktów.

Formularz dodawania produktów zapewnia uporządkowanie wszystkich informacji w jednym miejscu, a cały proces jest odpowiednio zorganizowany i pozwala na zaoszczędzenie czasu.
 

Kreator promocji

To dodatkowy moduł polegający pozwalający na generowanie materiałów promocyjnych (projektów ulotek, mailingów, banerów reklamowych) w oparciu o zdefiniowane wcześniej szablony.

Na podstawie odpowiednio przygotowanych zestawów danych w Excelu, Klient ma możliwość wygenerowania w kilka sekund zestawu grafik promocyjnych z wszystkimi informacjami produktowymi oraz zdjęciem z bazy dedykowanej danej kategorii. Dzięki temu wygenerowanie grafiki promocyjnej zajmuje kilka sekund. Przygotowaną ofertę Klient może przesłać do określonego odbiorcy bądź grupy mailingowej.

Takie rozwiązanie pozwala nie tylko na zaoszczędzenie czasu pracy grafika, ale również na szybszy przepływ informacji o obecnych promocjach w organizacji, jak i poza nią.


Importer nowych produktów z walidacją

Na podstawie unikalnego szablonu stworzonego w pliku Excel, Klient ma możliwość zarządzania danymi dotyczącymi nowych produktów. Po właściwym uzupełnieniu pól, następuje import pliku do platformy, gdzie odbywa się ich walidacja.

Sam proces jest bardziej pogłębiony niż w standardowym module importu danych, przez co wyłapanie ewentualnych błędów ma miejsce w momencie wgrania pliku z danymi, a nie w trakcie tworzenia samego produktu.

Jeżeli plik Excel został uzupełniony w sposób prawidłowy, zgodnie z utworzonym szablonem, cały import zostanie przeprowadzony bez przeszkód. Dzięki temu rozwiązaniu rozszerzenie asortymentu firmy staje się szybsze, a ryzyko umieszczenia błędnego opisu produktowego jest bliskie zeru.
 

Eksporter zasobów produktowych

Rozszerzenie pozwala na usprawnienie procesu przekazywania danych produktowych (np. do kontrahentów, czy dystrubutorów).

Po odpowiednim zastosowaniu filtrów, Klient może pobrać potrzebne dane produktowe - od zdjęć po opisy produktowe, czy karty specyfikacji technicznej.

Każdy z pobranych zasobów trafia do konkretnego folderu opisanego nazwą produktu. Taka funkcjonalność pozwala na szybkie dostarczanie ważnych informacji do kontrahentów bez konieczności wyszukiwania ich w rożnych systemach czy folderach.


Generator wariantów

Jeśli Klient posiada wielu dostawców dla poszczególnych produktów, a oferta sklepu jest rozbudowana, generator wariantów może pomóc uporządkować dane w zależności od jego indywidualnych potrzeb.

Rozdzielając zakres atrybutów od głównego produktu, kwestii związanych z opisami marketingowymi, użytkownik platformy otrzymuje na osobnym obiekcie bardziej szczegółowe dane, tj. wymiary produktu, jego kolorystyka, które najczęściej mogą być zależne od dostawcy.

Taka funkcjonalność pozwala na oddzielenie opisów poszczególnych wariantów od opisu głównego towaru, przez co zarządzanie informacjami staje się łatwiejsze, a percepcja produktu budowana w danym e-commerce pozytywnie wpłynie na oczekiwania Klienta finalnego.
 


 

Rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb

Nie znalazłeś modułu, który zrealizuje lub usprawni realizację potrzebnych Ci funkcji? Skontaktuj się z nami, a pomożemy opracować rozwiązanie w pełni odpowiadające na potrzeby Twojego biznesu.

Proces tworzenia personalizowanych wtyczek można podzielić na kilka głównych etapów:

  • Analiza potrzeb - etap, bez którego nie może odbyć się realizacja projektu. Właściwe rozpoznanie potrzeb i oczekiwań Klienta, a także odpowiednie zrozumienie procesów stanowi klucz do sukcesu wdrożenia rozwiązań w pełni dostosowanych do Twoich potrzeb i oczekiwań.
     
  • Projekt funkcjonalny – to zestawienie wszystkich informacji oraz bieżących ustaleń niezbędnych do uruchomienia projektu. Taki dokument pozwala na płynne przejście z etapu analizy potrzeb do fazy realizacji.
     
  • Wykonanie i wdrożenie projektu – w oparciu o dokumentację powstaje cały projekt, a po zaakceptowaniu funkcjonalności modułu następuje faza testowa, która pozwala na wyeliminowanie potencjalnych błędów i dokonanie usprawnień. Kolejnym krokiem jest uruchomienie i udostępnienie projektu użytkownikom końcowym.

Zapraszamy na bezpłatną konsultację

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas