-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
DHL jest światowym liderem w dziedzinie logistyki i transportu. Od lat dostarcza rozwiązania, które umożliwiają naszym klientom skuteczną obsługę łańcucha dostaw.
Globalna sieć o wysoce zaawansowanych systemach śledzenia drogi przesyłki i dedykowane rozwiązania pozwalają na dostarczenie usług na najwyższym poziomie.
Nasz zespół doświadczonych specjalistów doskonale rozumie potrzeby dzisiejszego dynamicznego rynku. Dlatego przygotowaliśmy i wdrożyliśmy nową, zoptymalizowaną stronę do monitorowania przesyłek kurierskich dostępnych dla wszystkich użytkowników. Track&trace jest dostępny pod adresem mojdhl.pl
Wyzwania i cele
Dla Klienta została przygotowana strona www oraz aplikacja mobilna MójDHL. Platforma internetowa, wyposażona w szereg funkcjonalności, jest komplementarna z intuicyjną aplikacją i stanowi jej uzupełnienie.
Pierwszym etapem pracy było przygotowanie nowej strony internetowej do monitorowania przesyłek kurierskich dla wszystkich użytkowników.
Track&trace dla użytkowników niezalogowanych pozwala sprawdzić do 5 przesyłek równocześnie
Kolejnym etapem prac był rozwój aplikacji MójDHL. Rozbudowana została część dla użytkowników zalogowanych, która jest rozszerzeniem dostępnych opcji oraz personalizacją ustawień osobistych.
Aplikacja mobilna została przygotowana w technologii PWA i TWA, co pozwoliło obniżyć koszty związane z wprowadzaniem dodatkowych funkcjonalności. Aplikacja zawiera szereg funkcjonalności, m.in:
- możliwość dodania numeru telefonu i adresu e-mail
- archiwum przesyłek
- dodatkowe ustawienia interfejsu (język, kontrast, dostępność)
- linki do strony internetowej
Funkcja zarządzania przesyłką z poziomu aplikacji pozwala użytkownikowi w dowolnej chwili przekierować paczkę na inny adres lub skontaktować się z kurierem.
Aby ułatwić i zoptymalizować kontakt użytkowników z działem obsługi Klienta została przygotowana sekcja FAQ dla każdego etapu podróży przesyłki. Informacje o przesyłce są umieszczone w sposób czytelny w formie timeline i zawierają najważniejsze dla użytkownika informacje.
Dodatkowo, jeśli jest to przesyłka kurierska aplikacja umożliwia podgląd lokalizacji kuriera oraz numeru do niego. Aplikacja mobilna zawiera dwuetapową rejestrację użytkownika, poprzez podanie nr telefonu, a następnie wpisaniu kodu otrzymanego w formie SMS.
W aplikacji wyświetla się podgląd wszystkich paczek zarejestrowanych na dany nr telefonu oraz e-mail. Użytkownik może zarządzać swoimi odebranymi przesyłkami poprzez usunięcie z listy lub archiwizację.
Szczegółowy widok przesyłki zawiera panel zarządzania z wszystkimi niezbędnymi, dotyczącymi przesyłki, informacjami
W zakładce „szczegóły” znajdują się informacje dot. kodu odbioru przesyłki, a także opcje umożliwiające rezygnację lub przekierowanie. W przypadku paczek typu POP lub locker sprawdzanie lokalizacji punktu lub automatu odbywa się poprzez przekierowanie do Google maps lub Apple maps.
Aplikacja zawiera moduł podzielony na dwie kategorie przesyłek – „w drodze do mnie” oraz „nadane przeze mnie”. Druga zakładka jest przeznaczona do sprawdzania etapów nadanych przez siebie paczek. Dla tych przesyłek jest dostępna sekcja z kodem kreskowym, która optymalizuje proces nadawania paczek.
Celem aplikacji mobilnej było zoptymalizowanie procesu monitorowania przesyłek oraz uproszczenie procesu zarządzania przesyłkami, jak również zwiększenie wygody użytkownika.
Dzięki modułowi ankiet satysfakcji, dla przesyłek dostarczonych, zbierane są oceny klientów, które pomagają w dalszym doskonaleniu procesu dostaw. Aplikacja Mój DHL to wygodne, intuicyjne narzędzie, które pozwala monitorować wszystkie przesyłki dostarczane prze DHL Parcel Polska. Ułatwienie zarządzania przesyłkami, a także zdalny odbiór paczek to tylko niektóre z korzyści, jakie daje aplikacja.
Korzyści dla Klienta:
- płynny przekaz informacji potrzebnych do odbioru paczki,
- intuicyjny moduł przekierowania paczek,
- przyjemny interface
- łatwa nawigacja
- monitorowanie przesyłek
- sekcja FAQ dla każdego etapu drogi przesyłki do klienta.