Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Wdrożyliśmy AI w systemie klasy PIM dla polskiego lidera dystrybucji RTV/AGD

GT Group Tomaszek to rodzinna firma z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży AGD/RTV. Jest jednym z liderów tego rynku w Polsce, oferując szeroką gamę produktów i usług w ramach 6 rozpoznawalnych marek, m.in. Max Elektro, Max Kuchnie oraz Kernau.

Firma jest obecna na polskim rynku w ponad 730 punktach sprzedaży, zlokalizowanych w całym kraju. Zatrudnia ponad 500 pracowników, którzy zapewniają klientom najwyższy poziom obsługi.

Problem klienta

Ogromna liczba produktów, wielu dostawców i różnorodne kanały sprzedaży – to codzienność GT Group Tomaszek. Zarządzanie informacją produktową było czasochłonne i skomplikowane. Aby rozwiązać te problemy, firma wdrożyła scentralizowany system zarządzania informacją produktową oparty na platformie Pimcore. System ten ułatwił gromadzenie, przetwarzanie i dystrybucję danych produktowych do różnych kanałów sprzedaży. 

Mimo to przygotowywanie opisów produktów wciąż odbywało się ręcznie, co pochłaniało mnóstwo czasu i zasobów. Zespół copywriterów nie był w stanie nadążyć za rosnącą liczbą produktów, a proces był żmudny, powtarzalny i mało skalowalny.

O jakiej skali mówimy?

  • GT Group Tomaszek co roku dodaje do systemu ok. 15 000 nowych produktów, 
  • każdy z nich wymaga opisu liczącego średnio 3000 znaków, co daje nawet 45 milionów znaków do przygotowania rocznie,
  • w przełożeniu na pracę zespołu copywriterów to 15 000 roboczogodzin, czyli 89 miesięcy prac.

Nasze rozwiązanie

Zarekomendowaliśmy naszemu klientowi integrację z AI. Dzięki niej Chat GPT generuje opisy produktów na podstawie zdjęć, parametrów technicznych i specjalnie opracowanych komend. Jednocześnie dostosuje opisy do różnych kanałów sprzedaży, co jest podstawą w branży o tak dużej różnorodności produktów.

 

Harmonia w biznesie, czyli co zyskał klient 

Automatyzacja odciążyła zespół i wyeliminowała potrzebę ręcznego pisania treści, a firma zyskała spójne, wysokiej jakości opisy gotowe do użycia we wszystkich kanałach sprzedaży.

Największa korzyść to oszczędność czasu. GT Group Tomaszek skrócił czas tworzenia opisu produktu – z 1 godziny do 5 sekund.

Co się zmieniło po wdrożeniu?

  • Opisy generowane są automatycznie tuż po dodaniu nowego produktu do systemu.
  • Nowe produkty mogą być szybciej wprowadzane do oferty. 
  • Zespół został odciążony z powtarzalnych zadań i może skupić się na rozwoju oferty.
  • Firma zyskała spójność komunikacji we wszystkich kanałach sprzedaży.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*