
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych w e-commerce
- Marketplace
- Rozwiązania Enterprise
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


GT Group Tomaszek to rodzinna firma z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży AGD/RTV. Jest jednym z liderów tego rynku w Polsce, oferując szeroką gamę produktów i usług w ramach 6 rozpoznawalnych marek, m.in. Max Elektro, Max Kuchnie oraz Kernau.
Firma jest obecna na polskim rynku w ponad 730 punktach sprzedaży, zlokalizowanych w całym kraju. Zatrudnia ponad 500 pracowników, którzy zapewniają klientom najwyższy poziom obsługi.
Problem klienta
Ogromna liczba produktów, wielu dostawców i różnorodne kanały sprzedaży – to codzienność GT Group Tomaszek. Zarządzanie informacją produktową było czasochłonne i skomplikowane. Aby rozwiązać te problemy, firma wdrożyła scentralizowany system zarządzania informacją produktową oparty na platformie Pimcore. System ten ułatwił gromadzenie, przetwarzanie i dystrybucję danych produktowych do różnych kanałów sprzedaży.
Mimo to przygotowywanie opisów produktów wciąż odbywało się ręcznie, co pochłaniało mnóstwo czasu i zasobów. Zespół copywriterów nie był w stanie nadążyć za rosnącą liczbą produktów, a proces był żmudny, powtarzalny i mało skalowalny.
O jakiej skali mówimy?
- GT Group Tomaszek co roku dodaje do systemu ok. 15 000 nowych produktów,
- każdy z nich wymaga opisu liczącego średnio 3000 znaków, co daje nawet 45 milionów znaków do przygotowania rocznie,
- w przełożeniu na pracę zespołu copywriterów to 15 000 roboczogodzin, czyli 89 miesięcy prac.
Nasze rozwiązanie
Zarekomendowaliśmy naszemu klientowi integrację z AI. Dzięki niej Chat GPT generuje opisy produktów na podstawie zdjęć, parametrów technicznych i specjalnie opracowanych komend. Jednocześnie dostosuje opisy do różnych kanałów sprzedaży, co jest podstawą w branży o tak dużej różnorodności produktów.
Harmonia w biznesie, czyli co zyskał klient
Automatyzacja odciążyła zespół i wyeliminowała potrzebę ręcznego pisania treści, a firma zyskała spójne, wysokiej jakości opisy gotowe do użycia we wszystkich kanałach sprzedaży.
GT Group Tomaszek skrócił czas tworzenia opisu produktu – z 1 godziny do 5 sekund, co przy ogromnych wolumenie produktów przełożyło się na imponujące korzyści finansowe:
Co się zmieniło po wdrożeniu?
- Opisy generowane są automatycznie tuż po dodaniu nowego produktu do systemu.
- Nowe produkty mogą być szybciej wprowadzane do oferty.
- Zespół został odciążony z powtarzalnych zadań i może skupić się na rozwoju oferty.
- Firma zyskała spójność komunikacji we wszystkich kanałach sprzedaży.