Obejrzyj webinar"Pimcore w praktyce: Jak skutecznie zarządzać informacjami o produkcie?"

Programy partnerskie

"Skuteczne podniesienie poziomu sprzedaży i zasięgu oddziaływania oferty Twojej firmy."

Jesteśmy w stanie dostarczyć aplikację internetową przygotowaną do obsługi praktycznie każdego rodzaju programu partnerskiego. Dososowujemy jego charakterystykę, model biznesowy i parametry do potrzeb danego klienta i specyfiki branży, w której funkcjonuje. Pozwala to firmie organizującej program partnerski skupić się na pozyskiwaniu i wsparciu partnerów, którzy promują jej produkty wykorzystując do tego zasoby własne. 

Adrian Kaczor
Adrian Kaczor
Menedżer ds. Kluczowych Klientów
Darmowa konsultacja

Programy partnerskie, zwane również afiliacyjnymi, to systemy bezpośrednio wspierające sprzedaż i dające możliwość zwiększenia zasięgu działań promocyjno-sprzedażowych. Pozwalają porządkować kanały dystrybucji, systemy rabatowe, ograniczają rolę ceny i tworzą silną barierę wejścia dla konkurencji.

Dzięki wykorzystaniu rozbudowanej platformy do zarządzania programem partnerskim organizator może skupić się na pozyskiwaniu i wsparciu partnerów. Mogą być nimi np. dystrybutorzy, zadowoleni klienci, a nawet zwykli internauci, którzy chcą polecać dany produkt zyskując dodatkowe źródło dochodów. 

Taka współraca daje firmie możliwość dotarcia do znacznie szerszego grona potencjalnych klientów przy jednocześnie obniżonym koszcie marketingu. W zdecydowanej większości programy partnerskie oparte są o system prowizyjny.

Korzyści dla organizatora

  • zmniejszenie kosztów związanych z promocją
  • zwiększenie zasięgu promocji dzięki wykorzystaniu potencjału partnerów
  • oprogramowanie umożliwia zautomatyzowaną obsługę partnerów, kontakt z nimi, dystrybucję materiałów, rozliczanie prowizji, itd.
  • kreacja i dostarczanie materiałów marketingowych partnerom ułatwia sterowanie wizerunkiem marki
  • rozliczanie tylko za efekty - koszt występuje jedynie w przypadku wygenerowanej sprzedaży

Na miarę potrzeb

Programy partnerskie mogą przybierać różną formę, np. z perspektywy idei działania (jednopoziomowe, wielopoziomowe, zamknięte, otwarte, itd.), formy rozliczeń (płatność za kliknięcie, za sprzedaż, za polecenie, itd.), czy rozwiązań technologicznych (oparcie o cookies, xml, soap, itd.).

Konieczne jest indywidualne podejście do problemu i zaprojektowanie mechanizmów odpowiadających potrzebom zarówno organizatora, partnerów jak i potencjalnych klientów. Spełniając oczekiwania wszystkich trzech grup jesteśmy w stanie zaprojektować skuteczne rozwiązanie.

Posiadamy własną, autorską aplikację programu partnerskiego (afiliacyjnego), opartą o Platformę Edito. Bazując na niej jesteśmy w stanie dostarczyć aplikację przygotowaną do obsługi praktycznie każdego rodzaju programu dostosowując jego charakterystykę, model biznesowy i parametry do potrzeb konkretnego klienta i specyfiki branży, w której funkcjonuje.

Dzięki praktycznemu doświadczeniu w realizacji tego typu projektów proponujemy nie tylko rozwiązanie technologiczne. Służymy również praktyczną wiedzą i pomocą przy budowaniu strategii, doborze modelu, systemu rozliczeń, narzędzi marketingowych oraz zagadnień związanych z rachunkowością i rozliczeniami.

Adrian Kaczor, Menadżer ds. Kluczowych Klientów

Umów się na konsultację

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas