
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
Serwisy internetowe dla administracji publicznej
"Szukając ważnych informacji urzędowych petenci coraz częściej sięgają do strony internetowej"
Upowszechnianie i swoboda dostępu do informacji publicznych nakłada na organy państwowe obowiązek posiadania na bieżąco aktualizowanych stron www. Muszą one spełniać odpowiednie wymogi pod kątem dostępności i użyteczności.

Najważniejszym zadaniem tego typu stron internetowych jest komunikowanie. Serwisy urzędowe, rządowe czy jednostek samorządu terytorialnego muszą dostarczać kompleksowych informacji z różnych dziedzin.
Uchwały, rozporządzenia, aktualności regionalne i ogólnokrajowe, informacje urzędowe, przetargowe czy biznesowe, to tylko niewielki zakres informacji, jakie spodziewamy się znaleźć w serwisie internetowym administracji publicznej.
Oczekiwania i potrzeby użytkowników dotyczące wyglądu, funkcjonowania i wygody obsługiwania witryn nieustannie rosną.
Co więcej - od 2019 roku obowiązuje w Polsce "Ustawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych". Nakłada ona obowiązek dostosowanie do reguł WCAG 2.1 (osiągnięcie przynajmniej poziomu AA) wszystkich serwisów i aplikacji mobilnych tych instytucji.
Dobra strona administracji
Ideo posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z instytucjami publicznymi. Znamy ich specyfikę i potrzeby, dzięki czemu potrafimy szybko i precyzyjnie realizować nawet najbardziej wymagające zadania i projekty. Zlecane zamówienia wykonujemy zawsze w pełnej zgodności z SIWZ, a projektowane serwisy dostosowane są do obowiązujących standardów WCAG 2.1.
Webstarfestiwal |
Stat.gov.pl nagrodzony w konkursie na najlepsze strony www. |
Pracę nad zleceniem zaczynamy od określenia potrzeb klienta i przeznaczenia serwisu. Posiadając takie dane możemy dobrać odpowiednie rozwiązania i funkcjonalności. Po opracowaniu szaty graficznej i oprogramowaniu strony, przychodzi czas na ostateczne testy, które pozwolą wychwycić i usunąć ewentualne błędy. Równie istotny jest etap wdrożenia, w ramach którego realizujemy także szkolenia dla pracowników odpowiedzialnych za obsługę serwisu. Pomaga to w jeszcze lepszym i pełniejszym jego wykorzystaniu i skutkuje bardzo dobrym postrzeganiem danej jednostki przez interesariuszy.
Oferujemy także integrację serwisów z Biuletynem Informacji Publicznej oraz z aplikacją Wirtualny Urząd.
Główne funkcje serwisu JST
- udostępnianie informacji publicznych i administracyjnych
- budowanie pozytywnego wizerunku jednostki
- aktywizacja społeczności i dwustronna komunikacja z nią
- wsparcie dla bieżących działań promocyjnych
Dostępne technologie
By ułatwić Państwu realizację obowiązku informacyjnego, projektujemy strony internetowe w oparciu o system zarządzania strukturą i treścią, który ułatwia ich samodzielną aktualizację.
Rekomendujemy wykorzystanie naszej autorskiej platformy zarządzania treścią Edito CMS (Content Management System). Będąc partnerem Episerver (Associate Partner Episerver) oferujemy również wdrożenia oparte o tą funkcjonującą w technologii .NET rozbudowaną platformę. Realizujemy także wdrożenia w oparciu o platformy Open Source np. Wordpress, Typo3, Joomla, Drupal.