Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM

Serwis intranetowy dla Mostostal Warszawa S.A.

Mostostal Warszawa S.A. to jedno z największych przedsiębiorstw budowlanych w Polsce. Na rynku istnieje od 1945 roku. Przez lata działalności firma zrealizowała wiele projektów m.in. z zakresu budownictwa ogólnego, drogowego, przemysłowego czy energetycznego. Wypracowała tym samym dominującą pozycję wśród przedsiębiorstw, zajmujących się tworzeniem konstrukcji stalowych i instalacji technologicznych dla przemysłu petrochemicznego i chemicznego. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Zadania i cele

Na zlecenie Mostostal Warszawa S.A. przygotowaliśmy i wdrożyliśmy rozbudowany system intranetowy. Prace rozpoczęły się od konsultacji z kierownictwem i pracownikami. Podczas specjalnie przygotowanych warsztatów, które poprzedzone były szczegółową analizą potrzeb, wypracowaliśmy wspólną wizję realizacji projektu. Wszystko po to, aby intranet był jak najbardziej użyteczny i dostosowany do indywidualnych oczekiwań Klienta.

Intranet został zbudowany w oparciu o nasz autorski system zarządzania treścią Edito CMS. Stanowi bogate źródło wiedzy dla pracowników.

Podczas prac szczególny nacisk został położony na stworzenie kompleksowej i użytecznej bazy dokumentów. Zawiera ona precyzyjną wyszukiwarkę pełnotekstową, która znajduje również poszukiwaną frazę w treści dokumentów. Dodatkowo został podpięty mechanizm OCR, czyli optyczne rozpoznawanie znaków. Dzięki temu wszystkie dokumenty posiadają swoją wersję tekstową, która umożliwia szybkie dotarcie do najważniejszych treści.

Dużym ułatwieniem w codziennej pracy jest zaimplementowanie bazy pracowników, która aktualizuje się na bieżąco na podstawie danych pobieranych z systemu kadrowo-płacowego firmy. Wdrożona wyszukiwarka umożliwia przeszukiwanie całej bazy według grupy kryteriów.

Kalendarz wydarzeń prezentuje istotne firmowe eventy. Możliwość dodania treści do ulubionych oraz powiadomienia o nowych informacjach i dokumentach ułatwiają codzienną pracę i pozwalają na bieżące aktualizowanie swoich zasobów.

Ciekawym rozwiązaniem jest też wzbogacenie systemu intranetowego o strefę „po godzinach”. Zamieszczone tam treści mają mniej formalny charakter. Pracownicy mogą publikować ogłoszenia, włączać się w wolontariat czy też elastycznie przeplatać obowiązki służbowe z życiem osobistym, korzystając z artykułów w dziale Work-Life Balance.

Główne korzyści dla Klienta
  • Poprawa wewnętrznej komunikacji oraz przepływu informacji w firmie,
  • zintegrowanie pracowników i ułatwienie im dostępu do niezbędnych zasobów,
  • kompleksowa baza dokumentów, regulaminów i procedur,
  • integracja firmowych systemów informatycznych,
  • skrócenie procesu adaptacji nowych pracowników,
  • zmniejszenie liczby wysyłanych e-maili, oszczędność czasu,
  • wsparcie dla Działu HR.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas