Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Platforma intranetowa dla Volvo

Intranet korporacyjny

Volvo Car od 1927 r. zajmuje się produkcją samochodów osobowych. Firma stawia na wysoką jakość i niezawodność własnych konstrukcji. To dlatego auta marki Volvo kojarzone są z bezpieczeństwem i komfortem użytkowania. Obecnie grupa Volvo dysponuje 19 fabrykami i 180 oddziałami na całym świecie.

Zadania i cele

W ramach współpracy z Volvo przygotowaliśmy i wdrożyliśmy funkcjonalny intranet. Został on wyposażony we wszystkie funkcje umożliwiające sprawne dotarcie do pracowników z najnowszymi, wewnętrznymi informacjami dotyczącymi funkcjonowania firmy. Serwis został zbudowany w oparciu o nasz autorski system Edito 4.

System intranetowy stanowi bogate źródło wiedzy i informacji dla pracowników firmy.

Platforma gromadzi przedstawicieli 23 państw z różnych działów firmy - począwszy od top managementu, przez działy sprzedażowe, marketingowe, po customer service, finance i logistykę. Wdrożony intranet posiada liczne funkcje m.in. moduł z newsami oraz kalendarz z eventami. Wydarzenia można pobrać do Outlooka i włączyć opcję przypominania, dzięki czemu pracownicy nie przeoczą ważnych wydarzeń.

Istotnym elementem intranetu jest aplikacja mobilna na systemy iOS oraz Android. Jednym z jej elementów są powiadomienia push, dzięki którym użytkownicy są automatycznie informowani o każdej nowej treści / dokumencie jaki zostanie dodany do systemu. Pozwala to na niemal natychmiastowe przekazywanie informacji o wszelkich nowościach / zmianach regulaminów itp. do wszystkich oddziałów firmy na całym świecie.

Wygodnym rozwiązaniem jest również Document Hub, który oferuje dostęp do szeregu różnych plików. Użytkownik znajduje informacje według wybranego kryterium, np. kraj, którego dotyczy, kategoria, rodzaj, rozmiar czy data dodania. Zaawansowane wyszukiwanie pozwala zaoszczędzić czas dzięki szybkiemu dotarciu do konkretnych informacji.

Aplikacje zostały zbudowane w technologii React Native oraz zintegrowane z bazą Firebase.

Główne korzyści dla Klienta
  • Oszczędność czasu,
  • większy komfort pracy,
  • szybka i sprawna globalna komunikacja,
  • integracja pracowników,
  • intranet w wersji mobilnej.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*