Kliknij i wygraj!Wygraj audyt sklepu! Weź udział w świątecznym quizie e-commerce

PIM – efektywny sposób na zarządzanie rozbudowaną bazą produktów

 
 Nasz poradnik stanowi kompendium wiedzy na temat wdrożenia PIM – narzędzia wspierającego zarządzanie informacją produktową w organizacji. 
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.


Badania pokazują, że z roku na rok zwiększa się częstotliwość dokonywania zakupów online.
Nowa rzeczywistość stoi pod znakiem cyfryzacji i technologii, co jest zarówno szansą, jak i ogromnym wyzwaniem dla branży e-commerce.  

Z drugiej strony, dla sprzedawców, zwroty (często wynikające z niepoprawnej lub niewystarczająco szczegółowej informacji o produktach) stały się elementem biznesowym, który bezpośrednio oddziałuje na lojalność konsumentów oraz rentowność prowadzonego biznesu.

W odpowiedzi na te wyzwania przygotowaliśmy poradnik, który stanowi kompleksowe przygotowanie do prawidłowego wdrożenia systemu klasy PIM zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej.

PIM, czyli Product Information Management to właściwe narzędzie do zarządzania rozbudowaną bazą produktową.


PIM nie tylko porządkuje i magazynuje dane w przedsiębiorstwie, ale również pozwala na zaawansowaną edycję treści tekstowych oraz graficznych, przez co informacje produktowe są spójne w każdym kanale sprzedaży. PIM ułatwia przedstawianie prawidłowych informacji produktowych niezależnie od etapu procesu zakupowego.

Takie systemy ograniczają liczbę ludzkich błędów dzięki procesom skupiającym się na walidacji oraz śledzeniu niekompletnych opisów produktów. To platforma usprawniająca codzienną pracę nie tylko sprzedawców w branży e-commerce, ale również producentów i dystrybutorów.

Czego dowiesz się z naszego poradnika?
 

  • Jak PIM odpowiada na potrzeby branży e-commerce?
  • Co zyskasz wprowadzając PIM do swojego biznesu?
  • Jak PIM usystematyzuje działania marketingowe w Twoim sklepie internetowym?
  • W jaki sposób PIM usprawnia pracę producentów i dystrybutorów?
  • Jak przygotować się do wdrożenia PIM – analiza przedwdrożeniowa
  • Jak skutecznie wdrożyć PIM w Twojej firmie – krok po kroku
  • Który PIM będzie dla Ciebie najlepszy i dlaczego?

Zachęcamy do poszerzania wiedzy na temat narzędzia PIM z naszym najnowszym e-bookiem.

Pobierz bezpłatny poradnik PIM: krok po kroku

Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.