-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zarządzają narodową siecią linii kolejowych i dbają o bezpieczny ruch kolejowy na obszarze całej Polski.
Narodowa sieć linii kolejowych stanowi ważny element systemu transportowego w Polsce i w Europie, a zadaniem jej zarządcy – PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. jest zapewnianie właściwego poziomu bezpieczeństwa oraz najwyższej jakości usług przewoźnikom kolejowym, dbając o zadowolenie pasażerów oraz nadawców i odbiorców towarów.
Działania PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wpływają na wzrost roli kolei w systemie transportowym i jej znaczenia jako ekologicznego, bezpiecznego i zrównoważonego środka transportu.
Zadania i cele
Dla naszego Klienta zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nowy, funkcjonalny portal intranetowy. W systemie została utworzona nowa baza dokumentów firmowych z funkcjonalną wyszukiwarką, która umożliwia odnalezienie dokumentu w zaledwie kilka sekund. Jej mechanizm pozwala na przeszukanie zawartości całej bazy po nazwie plików, ich opisach oraz treści, jak również według kategorii.
Istotnym ułatwieniem dla użytkowników nowego portalu jest wyszukiwarka główna, której wyniki wyszukiwania zostały podzielone według kategorii tematycznych. Użytkownicy mogą wyszukiwać treści po dowolnym słowie lub całej frazie. Dodatkowo została ona wyposażona w możliwość pozycjonowania wyszukiwanych treści według trafności bądź po dacie publikacji. Co istotne przeszukuje nie tylko treści, ale również zawartość wszystkich plików w Intranecie.
W nowym systemie utworzona została ponadto zmodyfikowana baza pracowników. Praktyczną funkcjonalnością w tym module jest dedykowana wyszukiwarka, dzięki której istnieje możliwość szybkiego wyszukania użytkowników. Dodatkowo w nowym portalu wdrożone zostały powiadomienia e-mailowe i online, dzięki którym użytkownicy otrzymują bieżące informacje.
Ciekawym wizualnie rozwiązaniem, które utworzone zostało w nowym systemie, jest możliwość przeglądania online wewnętrznego wydawnictwa firmowego. Nowy Intranet otrzymał również przejrzystą i spójną szatę graficzną.
Korzyści dla Klienta:
- dobrze zorganizowany portal intranetowy, będący intuicyjnym narzędziem usprawniającym codzienną pracę,
- utworzenie praktycznej bazy dokumentów z szybkim wyszukiwaniem plików,
- wdrożenie funkcjonalnej wyszukiwarki głównej przeszukującej wszystkie treści w intranecie,
- nowy portal z przejrzystą i spójną szatą graficzną,
- zapewnienie dodatkowych funkcjonalności dla łatwości, szybkości i komfortu użytkowania.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.