-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Współpracę z BPH TFI S.A. rozpoczęliśmy w 2008 roku od działań online w obszarach marketingowo-sprzedażowych. Od tego czasu udało nam się zrealizować m.in. kilkadziesiąt kreacji oraz blisko 20 landing pages na potrzeby performance marketingu.
Nasza współpraca stopniowo rozszerzała się także na inne obszary, gdzie realizowaliśmy serwisy produktowe, rozbudowaliśmy istniejący serwis korporacyjny, a także wewnętrzne aplikacje wspierające obsługę procesów biznesowych. Wśród nich warto wspomnieć chociażby system do zarządzania obiegiem dokumentów i informacji, czy platformę do zarządzania wewnętrznymi wydatkami i zamówieniami.
Najnowszym powierzonym nam projektem była przebudowa i odświeżenie serwisu internetowego www.bphtfi.pl wraz z modernizacją modułów obsługujących notowania i wyniki funduszy inwestycyjnych. Aktualnie są one dostępne w jeszcze bardziej atrakcyjnej i wygodnej formie.
Najistotniejszą część witryny stanowi dział Notowania i Analizy, który umożliwia m.in. porównanie wyników funduszy na tle indeksów i benchmarków czy tworzenie portfela funduszy i jego dywersyfikację, w zależności od przyjętych parametrów.
Głównym celem powierzonego nam zadania było stworzenie narzędzia, które będzie integrować wszystkie dane i informacje w jednym miejscu. Osiągnęliśmy to poprzez włączenie do serwisu narzędzi funkcjonujących dotychczas niezależnie. Zautomatyzowaliśmy także proces udostępniania informacji o funduszach, ich parametrach i wycenach dla wybranych aplikacji kontrahentów.
Nowa wersja serwisu została wykonana w technologii Responsive Web Design (RWD) by poprawnie wyświetlała się na ekranie każdego urządzenia, na którym jest przeglądana.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.