Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Nowy serwis korporacyjny dla BPH TFI

W ramach stałej, trwającej już 8 lat współpracy, zrealizowaliśmy projekt odświeżenia i przebudowy serwisu dla BPH TFI S.A.

Współpracę z BPH TFI S.A. rozpoczęliśmy w 2008 roku od działań online w obszarach marketingowo-sprzedażowych. Od tego czasu udało nam się zrealizować m.in. kilkadziesiąt kreacji oraz blisko 20 landing pages na potrzeby performance marketingu.

Nasza współpraca stopniowo rozszerzała się także na inne obszary, gdzie realizowaliśmy serwisy produktowe, rozbudowaliśmy  istniejący serwis korporacyjny, a także wewnętrzne aplikacje wspierające obsługę procesów biznesowych. Wśród nich warto wspomnieć chociażby system do zarządzania obiegiem dokumentów i informacji, czy platformę do zarządzania wewnętrznymi wydatkami i zamówieniami.

Najnowszym powierzonym nam projektem była przebudowa i odświeżenie serwisu internetowego www.bphtfi.pl wraz z modernizacją modułów obsługujących notowania i wyniki funduszy inwestycyjnych. Aktualnie są one dostępne w jeszcze bardziej atrakcyjnej i wygodnej formie.

Najistotniejszą część witryny stanowi dział Notowania i Analizy, który umożliwia m.in. porównanie wyników funduszy na tle indeksów i benchmarków czy tworzenie portfela funduszy i jego dywersyfikację, w zależności od przyjętych parametrów.

Głównym celem powierzonego nam zadania było stworzenie narzędzia, które będzie integrować wszystkie dane i informacje w jednym miejscu. Osiągnęliśmy to poprzez włączenie do serwisu narzędzi funkcjonujących dotychczas niezależnie. Zautomatyzowaliśmy także proces udostępniania informacji o funduszach, ich parametrach i wycenach dla wybranych aplikacji kontrahentów.

Nowa wersja serwisu została wykonana w technologii Responsive Web Design (RWD) by poprawnie wyświetlała się na ekranie każdego urządzenia, na którym jest przeglądana.

Opis realizacji serwisu korporacyjnego BPH TFI

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Przedświąteczne Warsztaty Choinkowe 2016

11 grudnia 2016
Ideo to firma rodzinna. Jesteśmy bliżej naszych pracowników i ich rodzin.

Dzielimy się wiedzą na łamach
WP Money

6 grudnia 2016
Nasi pracownicy to eksperci w swoich dziedzinach. Są regularnie cytowani w najważniejszych portalach branżowych w Polsce.