
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
Nowy serwis korporacyjny BPH TFI


BPH TFI działa na polskim rynku kapitałowym od 1998 roku. Oferuje szeroką gamę usług finansowych dostosowanych zarówno do klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Towarzystwo należy do Grupy General Electric Company, jednej z największych korporacji na świecie.
Zadania i cele
Dla BPH TFI przygotowaliśmy odświeżoną wersję serwisu www.bphtfi.pl. Jego podstawowym zdaniem jest przedstawienie kompleksowej informacji o produktach oferowanych przez Towarzystwo oraz dostarczenie narzędzi analitycznych dla inwestorów oraz osób planujących inwestować w przyszłości.
Bazując na oczekiwaniach użytkowników wprowadziliśmy nowy, bardziej przejrzysty i intuicyjny układ informacji. Aktualnie wszystkie najważniejsze informacje dostępne są w jednym widoku. Również forma prezentacji notowań i wyników funduszy inwestycyjnych została zmodernizowana i poszerzona. W efekcie inwestorzy mogą jeszcze łatwiej zarządzać własnym portfelem funduszy.
Dla BPH TFI przygotowaliśmy serwis, z wbudowanym narzędziem integrującym wszystkie dane i informacje w jednym miejscu, oparty na Edito CMS.
Naszym celem było stworzenie narzędzia, które będzie integrować wszystkie dane i informacje w jednym miejscu. Udało nam się osiągnąć to poprzez włączenie do serwisu narzędzi dotychczas funkcjonujących niezależnie od serwisu m.in. selekcjonera funduszy czy systemu tworzenia i analizy portfeli funduszy. Automatyzacji uległ również proces udostępniania informacji o funduszach, ich parametrach i wycenach dla wybranych aplikacji kontrahentów. Obecnie wyceny funduszy BPH TFI są pobierane bezpośrednio z serwisu.
Nowością jest serwis Analizy, który umożliwia m.in.:
- przystępną i czytelną prezentację dostępnych produktów,
- wykonywanie podstawowych obliczeń związanych z inwestowaniem w fundusze inwestycyjne, np. obliczenie stopy zwrotu czy zysku z inwestycji w fundusze,
- porównanie wyników funduszy na tle indeksów lub benchmarków,
- śledzenie stopy zwrotu i wartości poszczególnych funduszów na przestrzeni ostatnich 10 lat,
- tworzenie portfela funduszy i jego dywersyfikację w zależności od przyjętych parametrów,
- tworzenie symulacji zarówno historycznych, jak i przyszłych trendów inwestycji,
- dopasowanie funduszy do profilu inwestora,
- szybkie generowanie kart funduszy otwartych,
- wybór kategorii subskrypcji (dzięki czemu użytkownik otrzymuje tylko te informacje, którymi jest zainteresowany),
- dostęp do komentarzy ekspertów.
Serwis działa w oparciu o platformę Edito CMS, która umożliwia łatwą i szybką modyfikację treści oraz gwarantuje bezpieczeństwo danych użytkowników i klientów.
Wykonanie serwisu dla BPH TFI było tylko pierwszym etapem współpracy z Klientem. Powierzono nam także jego dalszą promocję w sieci, oraz wzmocnienie świadomości marki wśród konsumentów. Skupiliśmy się na efektywnym pozycjonowaniu i kampanii AdWords. W przypadku instytucji z sektora finansowego niezwykle istotny jest ich wiarygodny wizerunek. Dlatego też nasze działania uzupełniliśmy o stały monitoring internetu, pozwalający na błyskawiczną i odpowiednią reakcję na pojawiające się zdarzenia. Więcej o kampanii zrealizowanej dla BPH TFI.
Główne korzyści dla Klienta
- Odświeżenie wizerunku BPH TFI,
- serwis dostępny na wszystkich urządzeniach,
- przebudowana, przejrzysta architektura informacji,
- atrakcyjna prezentacja produktów,
- łatwiejszy sposób analizy wyników inwestycyjnych funduszy,
- kształtowanie świadomości finansowej klientów,
- dedykowane narzędzia dla inwestorów.