
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
Przełom roku sprzyja różnego rodzaju podsumowaniom i prognozom. Szczególnie w zmiennej branży nowych technologii. Dla marketerów jest to czas nie tylko weryfikacji zrealizowanych celów i planowania nowych wyzwań, ale także zastanowienia nad otaczającą nas rzeczywistością.
Podsumowanie SEM/SEO
Wojciech Szymański, Prezes Ideo Force Sp. z o.o., dla portalu NowyMarketing.pl ocenił kondycję branży SEM:
„Na pewno zauważalna jest obecność mnóstwa małych firm. Z jednej strony psują one rynek zaniżając wyceny i nie wywiązując się z warunków umowy. Patrząc na to z drugiej strony klient po przejściach, kiedy przychodzi do dużej, rzetelnej agencji docenia jej pracę dwukrotnie.”
Czytaj więcej na Nowymarketing.pl
Podsumowanie branży marketingu
Dla portali Wirtualnemedia.pl oraz Mediarun.com nad branżą marketingu zastanawiał się Łukasz Szymański, Kierownik Marketingu i PR w Ideo Sp. z o.o.
„Z roku na rok (…) branża ma się coraz lepiej, pozwalamy sobie (zarówno klienci, jak i agencje) na coraz większy luz i dystans do reklamy oraz samych siebie. Z pewnością w niejednym przypadku stoją za tym także większe budżety, choć wolimy wierzyć, że chodzi głównie o większe zaufanie ze strony klientów.”
Czytaj więcej na: Wirtualnemedia.pl
„Dla mnie, rok 2016 w tym względzie zdominowało zjawisko związane z Pokemon Go. Bynajmniej nie dlatego, że była to dobra czy zła gra. Ten aspekt pomijam. Pokemony stały się dla mnie inspiracją, ponieważ pokazały jaka moc angażowania ludzi tkwi w ogólnie pojętych nowych technologiach.”
Czytaj więcej na: Mediarun.com
Podsumowanie Mobile
O podsumowanie branży Mobile poproszony został Marcin Lipiec, Kierownik projektów mobile w Ideo Sp. z o.o. Jego wypowiedź zawiera m.in. ocenę kampanii przeprowadzonej przez portal OLX.pl, zachęcającej do korzystania z dedykowanej aplikacji.
„Myślą przewodnią było pokazanie, że aplikacja może być używana przez każdego i dosłownie wszędzie. Stąd m.in. w reklamie pojawiają się starsi panowie czy panie z Koła gospodyń wiejskich. Według badań przeprowadzonych przez firmę aż 21% użytkowników aplikacji korzysta z niej podczas wizyt w toalecie, co również znalazło swoje odzwierciedlenie w reklamie.”
Może zainteresują Cię także
Nowoczesna platforma intranetowa dla Provident Polska S.A.
Nowy serwis korporacyjny dla BPH TFI