
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


Robert Bosch Sp. z o. o. to jedna ze spółek należących do Grupy Bosch w Polsce. Działa od 1991 r.. Aktualnie firma jest czołowym dostawcą rozwiązań IoT, tworzy nowe koncepcje mobilności, wyznacza trendy w dziedzinie inteligentnych domów i miast oraz w Przemyśle 4.0. Marka cieszy się zaufaniem wśród swoich klientów między innymi dlatego, że stawia na nieustanny rozwój.
Zadania i cele
Klient postawił przed nami zadanie stworzenia systemu, który ujednolici i usprawni współpracę z siecią serwisów samochodowych Bosch Car Service. W ramach współpracy z Klientem usprawniliśmy wybrane elementy oraz opracowaliśmy nowe funkcjonalności platformy.
System ekstranetowy łączy w jednym miejscu wiele aplikacji, usprawniając codzienną pracę.
Zaimplementowana platforma ekstranetowa służy zarówno pracownikom marki Bosch, jak i serwisom zewnętrznym, posiadającym autoryzacje firmy Bosch:
- Bosch Car Service
- Bosch Diesel Service
- Bosch Diesel Centrum
W ramach realizacji projektu przygotowaliśmy kilka funkcjonalnych modułów dedykowanych:
- Raporty zakupów i planów - składa się z kilku elementów, które pozwalają na przeglądanie danych obrotowych serwisów oraz zdefiniowanych planów obrotowych dla każdego z nich.
- Dane indywidualne - moduł podzielony jest na kilka widoków, w których prezentowane są m.in. podstawowe dane serwisów, dane rozliczeniowe, czy wyniki w audytach.
- Materiały reklamowe - katalog materiałów reklamowych, który pozwala serwisom przeglądać listę materiałów, jakie Bosch może im dostarczyć do promocji marki.
- Biuletyny - prezentuje listę biuletynów informacyjnych.
- Informacje - katalog artykułów, które zawierają różne informacje o firmie Bosch.
- Rezerwacje ekspozycji - umożliwia zdefiniowanie katalogu ekspozycji, którymi dysponuje Klient (namiot reklamowy, balon reklamowy, itp.). Serwisy mogą przeglądać kalendarz rezerwacji oraz rezerwować wybrane ekspozycje.
Główne korzyści dla Klienta
- Funkcjonalny i elastyczny system zarówno dla Spółki, jak i powiązanych serwisów,
- liczne moduły usprawniające współpracę,
- szybki dostęp do informacji na temat wyników podległej sieci serwisów,
- automatyzacja wyliczania wynagrodzeń i opłat dla serwisów.