Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM

Platforma ekstranetowa dla Robert Bosch i autoryzowanych serwisów

Robert Bosch Sp. z o. o. to jedna ze spółek należących do Grupy Bosch w Polsce. Działa od 1991 r.. Aktualnie firma jest czołowym dostawcą rozwiązań IoT, tworzy nowe koncepcje mobilności, wyznacza trendy w dziedzinie inteligentnych domów i miast oraz w Przemyśle 4.0. Marka cieszy się zaufaniem wśród swoich klientów między innymi dlatego, że stawia na nieustanny rozwój.

Zadania i cele

Klient postawił przed nami zadanie stworzenia systemu, który ujednolici i usprawni współpracę z siecią serwisów samochodowych Bosch Car Service. W ramach współpracy z Klientem usprawniliśmy wybrane elementy oraz opracowaliśmy nowe funkcjonalności platformy.

System ekstranetowy łączy w jednym miejscu wiele aplikacji, usprawniając codzienną pracę.

Zaimplementowana platforma ekstranetowa służy zarówno pracownikom marki Bosch, jak i serwisom zewnętrznym, posiadającym autoryzacje firmy Bosch:

  • Bosch Car Service
  • Bosch Diesel Service
  • Bosch Diesel Centrum

W ramach realizacji projektu przygotowaliśmy kilka funkcjonalnych modułów dedykowanych:

  1. Raporty zakupów i planów - składa się z kilku elementów, które pozwalają na przeglądanie danych obrotowych serwisów oraz zdefiniowanych planów obrotowych dla każdego z nich.
     
  2. Dane indywidualne - moduł podzielony jest na kilka widoków, w których prezentowane są m.in. podstawowe dane serwisów, dane rozliczeniowe, czy wyniki w audytach.
     
  3. Materiały reklamowe - katalog materiałów reklamowych, który pozwala serwisom przeglądać listę materiałów, jakie Bosch może im dostarczyć do promocji marki.
     
  4. Biuletyny - prezentuje listę biuletynów informacyjnych.
     
  5. Informacje - katalog artykułów, które zawierają różne informacje o firmie Bosch.
     
  6. Rezerwacje ekspozycji - umożliwia zdefiniowanie katalogu ekspozycji, którymi dysponuje Klient (namiot reklamowy, balon reklamowy, itp.). Serwisy mogą przeglądać kalendarz rezerwacji oraz rezerwować wybrane ekspozycje.
Główne korzyści dla Klienta
  • Funkcjonalny i elastyczny system zarówno dla Spółki, jak i powiązanych serwisów,
  • liczne moduły usprawniające współpracę,
  • szybki dostęp do informacji na temat wyników podległej sieci serwisów,
  • automatyzacja wyliczania wynagrodzeń i opłat dla serwisów.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas