
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Platforma Low-code
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie został powołany do życia 1 stycznia 1999 roku. Jest samorządową jednostką organizacyjną, którą kieruje marszałek województwa przy pomocy sekretarza. Urząd został powołany w celu wykonywania zadań regulujących m.in. takie dziedziny życia społecznego jak: edukację publiczną, ochronę zdrowia i polityki społecznej czy promocję Województwa i współpracy zagranicznej.
Zadania i cele
Kolejna realizacja Ideo to serwis dla Samorządu Województwa Mazowieckiego. Przyjętym priorytetem podczas tworzenia www.mazovia.pl było uzyskanie nowoczesnej formy oraz stylu, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczas zebranych, bardzo rozbudowanych treści.
Stworzenie strony opartej na platformie Edito CMS ułatwiło wprowadzanie i zarządzanie treścią, a wszystkie wykorzystane moduły zostały specjalnie zaprojekowane według wymogów Klienta.
Witryna zbudowana została z 30 modułów m.in z Kalendarz wydarzeń, Formularz kontaktowy, Newsletter, Konta użytkowników, Kadencje, Rejestr spraw do załatwienia.
Od nowa zbudowaliśmy również Biuletyn Informacji Publicznej. A dzięki importowaniu treści udało się stworzyć archiwum z kilkudziesięcioma tysiącami artykułów od 2002 roku.
Przy sprawnej współpracy naszego zespołu z Klientem prace nas serwisem zakończyły się w okresie 3 miesięcy, przy wytężonej pracy pięciu programistów, zespołu grafików oraz zarządzającego projektem kierownika.
Główne korzyści dla Klienta
- Nowoczesny wizerunek Urzędu,
- baza wiedzy na temat województwa mazowieckiego,
- zaangażowanie obywateli w dialog,
- intuicyjny w obsłudze panel administracyjny.