-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
PAP S.A. to największa państwowa agencja informacyjna w Polsce. Statutowym zadaniem organizacji jest uzyskiwanie i przekazywanie rzetelnych wiadomości, z których korzystają przedsiębiorcy, osoby prywatne, instytucje rządowe oraz media. Nad obiektywnością i rzetelnością publikowanych informacji czuwa 250 dziennikarzy pracujących w warszawskiej redakcji oraz 70 korespondentów terenowych w 22 oddziałach PAP mieszczących się w największych miastach Polski.
Zadania i cele
Firma Ideo zrealizowała nowy portal informacyjny Polskiej Agencji Prasowej. Do naszych zadań należało przygotowanie i wdrożenie projektu funkcjonalnego uwzględniającego strategię Klienta, architekturę informacji oraz koncepcję graficzną. Głównym założeniem było odświeżenie wizerunku Agencji oraz podniesienie intuicyjności portalu www.pap.pl. Równie istotna była automatyzacja publikacji wiadomości z różnych źródeł i uproszenie sposobu ich edycji.
Dzięki dedykowanemu mechanizmowi importu informacje są pobierane automatycznie ze źródeł zewnętrznych z wykorzystaniem standardów NewsML (wraz z załącznikami), XML oraz jako Infopakiety. Istnieje możliwość edycji i intuicyjnego zarządzania nimi z wykorzystaniem dedykowanego systemu Edito CMS.
Trzonem portalu jest moduł Aktualności, które zostały podzielone na osiem kategorii. Dla każdej publikacji system automatycznie generuje powiązane z nią metatagi. Dzięki temu internauci mogą znacznie szybciej odnaleźć interesujące ich informacje. Dodatkowo mechanizmy te zwiększają widoczność poszczególnych publikacji w zewnętrznych wyszukiwarkach internetowych.
Portal PAP został oparty na systemie Edito CMS, z wykorzystaniem modułowej budowy systemu, co pozwala na szybkie i łatwe dodawanie treści.
W celu dopasowania portalu do potrzeb i wymagań Klienta wykorzystaliśmy modułową budowę systemu do zarządzania treścią Edito CMS. Wdrożyliśmy szereg dedykowanych modułów, a także podnoszące atrakcyjność portalu widgety. Jednym z nich jest mechanizm generowania plików PDF zawierających wybrane materiały, a także umożliwiający skalowanie tekstu.
Portal posiada wersje językowe polską i angielską. Ponadto dzięki zastosowaniu mechanizmów RWD jest on dostępny, z zachowaniem pełnej funkcjonalności na urządzeniach mobilnych. W ramach prac nad projektem przeprowadziliśmy także szkolenie dla administratorów, redaktorów i kluczowych użytkowników.
"Naszym celem nie jest w żadnym wypadku wyścig z portalami informacyjnymi, którzy są naszymi klientami. Dlatego na stronie internetowej PAP kluczowy będzie wybór - tak, by użytkownik wchodząc, zobaczył, co danego dnia było tematem numer 1. Ale przede wszystkim chcemy pokazać, że serwisy PAP to już nie tylko tekst. W zakresie digital media chcemy dorównać naszym partnerom." - deklaruje prezes PAP Lidia Sobańska. Temu także ma służyć relacjonowanie na żywo, które daje szansę na ten rodzaj informacji, który nie mieści się w formule agencyjnej, a którym żyją media społecznościowe.
Główne korzyści dla Klienta:
- Odświeżenie wizerunku PAP,
- podniesienie komfortu użytkowania serwisu na urządzeniach mobilnych,
- serwis zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek internetowych,
- poprawa nawigacji oraz intuicyjności serwisu.