Kampanie e-marketingowe dla Kernau

Kernau to polska marka oferująca swoim klientom nowoczesny i estetycznie wyglądający sprzęt AGD i RTV. Wychodząc naprzeciw potrzebom rodzin oferuje urządzenia niezawodne, ekologiczne oraz cechujące się niskim zużyciem prądu i wody. Dzięki temu, Kernau pozwala na oszczędności w domowym budżecie, a jednocześnie na troszczenie się o środowisko naturalne. Oferta marki jest wynikiem wieloletniego doświadczenia oraz znajomości rynku i potrzeb konsumentów.

Zadania i cele

Zadania dla Kernau realizujemy od 2016 roku. Początkowo zajmowaliśmy się prowadzeniem profilu marki na Facebooku. Dostarczaliśmy odbiorcom angażujących treści, aktywizowaliśmy publiczność i dokładaliśmy starań, aby nieustannie zwiększać zasięg marki. Efektywna współpraca i zadowolenie klienta zaowocowały znacznym rozszerzeniem obsługi e-marketingowej.

Obecnie, oprócz prowadzenia kanałów social media, zajęliśmy się także pozycjonowaniem szerokim i optymalizacją serwisu pod kątem SEO, realizujemy kampanie AdWords, a także zajęliśmy się optymalizacją serwisu pod kątem użyteczności (UX).

Klient postawił przed nami dwie grupy celów do osiągnięcia – wizerunkowe i sprzedażowe. Ich wykonanie ma zagwarantować marce wzrost ilości transakcji z każdego kanału, w którym jest obecna, optymalizację konwersji, a także wzrost zasięgów i świadomości istnienia marki na rynku.

Osiągnięte efekty

  • promocja Kernau jako polskiej marki, oferującej nowoczesny, funkcjonalny, estetyczny i niezawodny sprzęt
  • budowanie wizerunku marki dostarczającej wydajny sprzęt AGD i RTV, pozwalający na oszczędności
  • maksymalizacja ROI kampanii reklamowych
  • zwiększenie ruchu na stronie www
  • zwiększenie powracalności klientów
  • zwiększenie konwersji / sprzedaży
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?