Serwis korporacyjny Santander Consumer Bank

Santander Consumer Bank S.A. należy do jednej z największych grup finansowych na świecie. Drugi rok z rzędu otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi. By jeszcze bardziej podnieść poziom satysfakcji Klientów, Bank zdecydował się przebudować swój serwis internetowy.

Zadania i cele

Głównym celem powierzonego nam zadania było podniesienie intuicyjności i maksymalne uproszczenie obsługi serwisu. Projekt graficzny został dostarczony przez Klienta, a my byliśmy odpowiedzialni za realizację bogatego w funkcjonalności serwisu. Prace nad projektem zakładały wdrożenie grafiki do autorskiego systemu Edito CMS, który został poszerzony o dedykowane funkcjonalności.

Najistotniejszą część witryny stanowi moduł produktów Banku. Jest to rozbudowane narzędzie, które zostało powiązane z promocjami instytucji. Klienci zainteresowani osobistym kontaktem z pracownikiem banku chętnie skorzystają z intuicyjnej w obsłudze mapy oddziałów banku, a osoby poszukujące pracy - z formularza aplikacji. Znacznym ułatwieniem jest także pełnotekstowa wyszukiwarka SOLR, która podpowiada najczęściej wyszukiwane frazy podobne do tej wpisanej przez internautę.

W serwisie wdrożyliśmy także liczne narzędzia ułatwiające pracę redaktorów. Wśród nich warto zwrócić uwagę m.in. na formularze dynamiczne, które ułatwiają inicjowanie kontaktu z klientami czy generator tabel i zestawień, usprawniający tworzenie responsywnych treści. W panelu znaleźć można także mechanizmy wspierające wersjonowanie, edycję szablonów serwisu, czy zarządzanie uprawnieniami użytkowników w ramach repozytorium plików.

Duży nacisk został położony na responsywność, dzięki czemu serwis automatycznie dostosowuje się do rozdzielczości ekranów urządzeń mobilnych.

Zdecydowaliśmy się na system Edito CMS, ponieważ uważamy, że jest to sprawne i intuicyjne w obsłudze narzędzie, pozwalające na zarządzanie rozbudowanym serwisem internetowym. Ponadto platforma ta optymalizuje pracę, zwiększa efektywność oraz minimalizuje koszty związane z bieżącą aktualizacją.” podsumowuje Michał Kunysz, Menadżer ds. Marketingu Internetowego w Santander Consumer Bank S.A.

Główne korzyści dla Klienta
  • nowoczesny wizerunek Banku,
  • przebudowana, przejrzysta architektura informacji,
  • łatwiejszy dostęp do produktów i informacji o nich,
  • responsywność serwisu zwiększająca grono potencjalnych klientów,
  • znaczne ułatwienie i usprawnienie zarządzania serwisem.