Black Red White ułatwia zakupy internetowe

BRW, lider na krajowym rynku meblarskim, wprowadza nowe funkcjonalności na swojej stronie internetowej. Za realizację i wdrożenie nowych funkcjonalności odpowiedzialna jest Agencja Interaktywna Ideo.
9 listopada 2017

Zakupy on-line to dziś prężnie rozwijająca się dziedzina handlu. Klienci poszukują już nie tylko samej możliwości zakupu, ale przede wszystkim rozwiązań, które sprawią, że proces ten będzie prosty i intuicyjny. Black Red White wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów wprowadza nowe funkcjonalności na witrynie brw.com.pl.

Szybciej, prościej, sprawniej …

Od teraz w e-sklepie Black Red White, kupując akcesoria wyposażenia wnętrz, można skorzystać z funkcji „Odbierz za godzinę”. To doskonała opcja dla tych, którzy cenią sobie komfort zakupów internetowych, a jednocześnie zależy im na szybkiej realizacji transakcji. Wystarczy wybrać interesujący nas produkt oraz sklep, w którym odbierzemy zamówienie i już po godzinie można cieszyć się z nowego zakupu.

Wygodne zakupy on-line umożliwiają również standardowe formy dostawy dodatków tj. przesyłka kurierska i paczkomaty, a także bezpłatna opcja osobistego odbioru mebli i dodatków dostępna we wszystkich salonach w Polsce. Dzięki wprowadzonym zmianom w sklepie brw.com.pl już teraz za zakupy on-line można zapłacić jednym kliknięciem. Umożliwiają to szybkie płatności elektroniczne, dzięki którym sam proces zakupowy stał się szybszy i zdecydowanie wygodniejszy.

Klienci, poszukujący produktów on-line na witrynie Black Red White, mogą już teraz sprawdzić, w jakim sklepie na żywo można zobaczyć dany produkt aby jeszcze lepiej zapoznać się z jego cechami i świadomie podjąć decyzję zakupową.

Kolejną ciekawą propozycją jest możliwość zamawiania mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz przez telefon. Black Red White rozszerza możliwości Biura Obsługi Klienta i od teraz dzwoniąc pod numer 84 685 02 02 poza uzyskaniem szczegółowych informacji na temat oferty klienci będą mogli też złożyć zamówienie.

Wdrożenie nowych funkcji poprzedzone zostało badaniem konkurencji. Rzetelnej analizie poddane zostały też dotychczasowe funkcjonalności, jak np. stopień użyteczności starego koszyka i całego procesu zakupowego. Projekt i makiety nowego koszyka poddane zostały badaniom przeprowadzonym na reprezentatywnej grupie internautów. Zrealizowany na podstawie wyników badań raport, stał się punktem wyjścia do wdrożenia sprawniejszych i bardziej klarownych dla klientów rozwiązań.

Wygodniejsze zakupy

Na efekty wprowadzonych zmian nie trzeba było długo czekać. „Wprowadzenie nowych funkcjonalności na stronie internetowej, wyeksponowanie mocnych stron koszyka oraz usunięcie tych, które utrudniały proste wykonywanie zakupów, dało szybkie efekty w postaci wyższej konwersji. Co szczególnie cieszy, klienci chętnie korzystają z możliwości szybkiej realizacji zakupów internetowych.” – podsumowuje Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel w firmie Black Red White.

Rozwijany przy współpracy z Ideo sklep BRW był laureatem III edycji konkursu e-Commerce Polska Awards w grupie średnich i dużych sklepów w kategorii „Design roku”. Podczas zeszłorocznego Webstarfestivalu, został nagrodzony jako najlepszy sklep internetowy w kategorii „Dom i Ogród”.