Copywriting

"Przeczytaj, zobacz, usłysz… poczuj, jak dobra treść działa na Twoje zmysły."

Podstawą komunikacji międzyludzkiej są słowa. Copywriting wykorzystuje ich siłę i znaczenie do celów marketingowych, reklamowych oraz public relations. Dzięki właściwemu doborowi słów, tworzone przez copywritera treści oddziałują na zmysły odbiorcy, wzbudzając w nim emocje wpływające na postrzeganie konkretnej marki lub produktu.

Magdalena Tobiasz
Magdalena Tobiasz
Specjalista ds. Content Marketingu
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 178)
Napisz do mnie

Copywriting jest najbardziej twórczą usługą wykorzystywaną przez marketing. Wymaga nie tylko wysoko rozwiniętych umiejętności kreatywnego myślenia, ale i znajomości wielu praktycznych zagadnień z zakresu komunikacji, psychologii oraz socjologii.

Podstawą oferowanych przez nas usług copywriterskich są działania oparte na umiejętnym operowaniu słowem pisanym. Przygotowujemy również materiały, w tym autorskie formy contentu, łączące słowo z elementami wizualnymi. Oprócz tego zajmujemy się tworzeniem koncepcji oraz projektowaniem i realizacją pełnowymiarowych kampanii marketingowych.

Swoistą odmianą copywritingu jest SEO copywriting, w ramach którego tworzymy treści wspierające pozycjonowanie stron. Teksty SEO pisane przez naszych copywriterów odznaczają się optymalnym nasyceniem fraz i słów kluczowych, a ich zredagowanie oraz sformatowanie pozwala pozycjonowanej stronie osiągnąć wysoką pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Co oferujemy?

  • Redagowanie treści na strony firmowe oraz landing pages.
  • Copywriting na potrzeby e-commerce (opisy produktów, opisy kategorii produktów).
  • Prowadzenie blogów.
  • Redagowanie i publikację artykułów sponsorowanych oraz informacji prasowych.
  • Tworzenie treści dla branżowych lub ogólnotematycznych serwisów internetowych (artykuły poradnikowe, tematyczne, recenzje, newsy).
  • Press release (marketingowe komunikaty prasowe skierowane do mediów).
  • Naming (tworzenie nazw firm, produktów, wydarzeń).
  • Tworzenie claim'ów/tagline'ów (marketingowych haseł oddających misję firmy lub instytucji).
  • Sporządzanie treści materiałów promocyjnych (ulotki, plakaty, katalogi, bannery, portfolio firm).
  • Redagowanie ebooków i opracowywanie white papers.
  • Tworzenie infografik i gifografik.
  • Projektowanie i opracowywanie newsletterów.
  • Tworzenie prezentacji multimedialnych, w tym w formie e-magazynów.
  • Opracowywanie scenariuszy filmów i wizualizacji.
  • Tworzenie Visual Articles.
  • Opracowywanie tutoriali i Know How (wizualne poradniki "krok po kroku").
  • Audyt contentu serwisów korporacyjnych, e-sklepów, blogów i innych mediów.
  • Przygotowywanie koncepcji zarówno dla standardowych, jak i niestandardowych form marketingu.
  • SEO copywriting.

Jak to robimy?

Nadrzędną zasadą copywritingu jest korzyść - dla odbiorcy i dla firmy, w imieniu której tworzone są poszczególne treści. Wartościowym copywritingiem jest jedynie to, co przynosi korzyść obu stronom marketingowego dialogu, a więc zarówno marce, jak i konsumentom. Zasadą tą kierujemy się zawsze, bez względu na to, czy chodzi o pojedyncze artykuły, złożone materiały tekstowo-graficzne, czy skomplikowane prace koncepcyjne.

Nasze treści przygotowujemy przy użyciu takich technik, jak:

  • webwriting,
  • storytelling,
  • customer experience management (CEM),
  • neurolingwistyka,
  • heurystyki UX w content marketingu.

Dzięki dobrze dobranym słowom, Twoja marka poprawi widoczność w internecie i zbuduje trwałe relacje z odbiorcami.

Zapytaj o ofertę