Nasze serwisy internetowe: Pozycjonowanie | Obieg dokumentów | Sklepy internetowe | Aplikacje mobilne | zobacz wszystkie | Facebook | Google + |

interaktywne rozwiązania

       

Systemy B2B, B2C - integracja rozwiązań

Definicja

W dobie zaawansowanej gospodarki informacyjnej, problemem nie staje się już pozyskanie czy posiadanie informacji, ale jej optymalne wykorzystanie i przetwarzania. W tym celu przedsiębiorstwa, korporacje i organizacje posiadają coraz to nowsze, sprawniejsze, wyspecjalizowane systemy.

Wspieramy Twoją sprzedaż

Wykorzystując autorski silnik Logito.B2B, tworzymy zaawansowane Platformy B2B, dostosowane do indywidualnych oczekiwań kontrahentów. Oferujemy także usługi wsparcia sprzedaży, dzięki którym podnosimy poziom sprzedaży Państwa produktów.

Więcej na www.ecommerce.ideo.pl.

Chętnie odpowiemy na pytania:

Często zdarza się, iż są to oddzielne aplikacje wyspecjalizowane w obsłudze konkretnej dziedziny (CRM, ERP, MRP, CMS, itd.). Powoduje to rosnące rozproszenie danych, co z kolei utrudnia ich efektywne przetwarzanie i analizowanie. Aby  ułatwić pracę nad danymi, oferujemy usługę integracji naszych aplikacji z obecnie wykorzystywanymi przez Państwa.

Usługę integracji z systemami wykorzystywanymi w Państwa firmie prowadzimy jako dodatkową opcję przy wdrożeniach dowolnej z naszych aplikacji.

Integracja aplikacji i systemów B2B lub B2C w ramach wdrożenia może obejmować:

  • integrację (koordynację) różnych procesów biznesowych za pomocą systemu informatycznego,
  • integrację aplikacji pracujących na różnych platformach systemowych,
  • integrację właściwości, funkcjonalności i zgromadzonej wiedzy zawartych w wielu aplikacjach,
  • integrację zasobów wewnętrznych przedsiębiorstwa z otoczeniem (internet, ekstranet),
  • integrację baz danych,
  • integrację baz danych z aplikacjami.
     

Nasze doświadczenie

Posiadamy odpowiednie doświadczenie poparte przykładami oraz wykwalifikowany zespół pracowników obsługujących procesy integracyjne.

Nasze autorskie oprogramowanie integrowaliśmy w wielu firmach z różnymi systemami i na różnych zasadach - między innymi:

Commercial Union OFE - integracja CMS z różnymi portalami
Dla CU OFE stworzyliśmy zintegrowany system zarządzania stronami ofertowymi na kilku portalach. Integracja w tym wypadku polega na możliwości efektywnego zarządzania treścią stron ofertowych na różnych portalach z poziomu jednego, zintegrowanego systemu zarządzania treścią.
Przygotowany system CMS obsługuje liczne portale, z którymi firma współpracuje. Portale te posiadają odmienne systemy przechowywania informacji oraz stosują różne kodowania co było pewnym utrudnieniem.

D-LINK Europe Ltd. - integracja intranetu z wewnętrznym systemem sprzedaży
W ramach realizacji pilotażowego programu partnerskiego D-Best Partner, firma D-Link powierzyła nam wykonanie dedykowanego systemu intranetowego, który obsługuje partnerów biznesowych. Intranet wymienia dane z systemem sprzedażowym firmy i dzięki temu uczestnicy programu partnerskiego po zalogowaniu do panelu widzą aktualne dane dotyczące sprzedaży, itd.

Autodistribution Polska Sp. z o.o. - integracja z systemem SMS oraz systemami transakcyjnymi
Zaprojektowany system umożliwia zarządzanie promocją sprzedaży dla ponad 6 tysięcy klientów. Rozwiązanie pozwala na uruchamianie w jednym momencie wielu promocji. W ramach każdej z nich użytkownicy zbierają punkty, które są naliczane na podstawie dokonanych zakupów w hurtowniach AD.
Ważnymi elementami wdrożenia była integracja z systemem SMS służącym do informowania klientów o ilości zdobytych punktów oraz zaprojektowanie narzędzi do importu plików zawierających dane o strukturze sprzedaży.

ARKUS & ROMET Group Sp. z o.o. - integracja intranetu z aplikacją ERP
Przygotowany dla Arkus & Romet Group system składania zamówień przez sklepy i hurtownie w prosty sposób umożliwia przepływ informacji w obie strony. System bezpośrednio połączony jest ze stanami magazynowymi firmy i systemem księgowym dzięki czemu pozwala na pracę w trybie rzeczywistym.
 

Jak przebiega proces integracji?

Integracja dwóch lub więcej systemów ze sobą (szczególnie gdy mają wymieniać strategiczne dane) jest bardzo odpowiedzialnym zajęciem. Dlatego szczególną uwagę przywiązujemy do należytego rozpoznania potrzeb, zasad oraz możliwości systemów, z którymi mamy dokonać integracji. W zdecydowanej większości przypadków taka analiza dokonywana jest przez naszego specjalistę ds. integracji wraz z kierownikiem danego projektu.

Sam proces integracji można skrótowo opisać w następujących punktach:

  1. Określenie wymagań - jest to jeden z kluczowych etapów. Rozpoznajemy tu oczekiwania klienta w stosunku do działania integracji, jej poziomu, zaawansowania, itd. Rozpoznajemy również system, z którym mamy się zintegrować - szczegóły techniczne, architekturę, możliwości. Jeżeli zachodzi taka potrzeba kontaktujemy się bezpośrednio z producentem oprogramowania.
     
  2. Projektowanie - na tym etapie nasz zespół projektowy - wraz z specjalistą ds. integracji - projektuje cały system na bazie wcześniejszych ustaleń. Dokument opisowy trafia do akceptacji klienta. Na tym etapie zgłaszane są ewentualne uwagi co do zasad działania systemu.
     
  3. Implementacja - po akceptacji zasad działania integracji następuje jego techniczne wykonanie oraz wdrożenie w środowisku testowym.
     
  4. Testowanie - gotowy system zostaje oddany do naszego działu testowego, jest on również przekazywany klientowi do prowadzenia testów. Po pomyślnym przejściu testów, system jest wdrażany u klienta.
     
  5. Rozwój i konserwacja - po wdrożeniu klient nie zostaje pozostawiony sam sobie z działającym systemem. Oferujemy usługę gwarancyjną, oraz pogwarancyjną opiekę nad systemem. Wykonujemy również wszelkie prace związane z rozwojem systemu.

 

W razie pytań związanych z ofertą zachęcamy do kontaktu z nami lub przesłania zapytania ofertowego.

Zobacz również

Inne informacje na temat naszych usług dla biznesu znajdziecie Państwo na podstronach:

 

Pracowaliśmy między innymi dla:

powered by CMS Edito
Polityka cookies