Serwisy wizerunkowe produktów BPH Selektywny i BPH Obligacji Korporacyjnych

BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. działa na polskim rynku kapitałowym od 1998 roku. Należy do grupy General Electric Company – jednej z największych pod względem kapitalizacji rynkowej korporacji na świecie, która od ponad stu lat jest notowana na nowojorskiej giełdzie.

Zadania i cele

W ramach długofalowej, trwającej już 6 lat współpracy, wykonaliśmy dla BPH TFI kolejne projekty – serwisy wizerunkowe dla produktów BPH Selektywny oraz BPH Obligacji Korporacyjnych. Głównym zadaniem serwisów jest przekazanie najistotniejszych informacji nt. wybranej usługi inwestycyjnej w sposób czytelny i zrozumiały dla każdego użytkownika.

Oprócz podstawowych informacji opisujących fundusze, serwisy przedstawiają również ich aktualne wyniki – dane prezentowane są w formie wykresu oraz tabeli stóp zwrotu. Informacje na temat wycen aktualizowane są w czasie rzeczywistym, dzięki integracji z serwisem www.bphtfi.pl, który również został wdrożony na bazie naszej autorskiej platformy Edito CMS.

Serwisy typu one page są świetnym narzędziem wsparcia dla kampanii mailingowych oraz innych form reklamy internetowej. Skupiają uwagę na wybranym produkcie (lub grupie produktów), pozwalając na lepsze dostosowanie treści do odbiorcy, co pozytywnie wpływa na wartość wskaźnika konwersji.

Główne korzyści dla Klienta
  • uprawnienie komunikacji z użytkownikami,
  • wzrost konwersji,
  • skupienie uwagi użytkowników na wybranych produktach,
  • czytelny i zrozumiały sposób przedstawienia najistotniejszych treści,
  • atrakcyjny wizualnie serwis,
  • nowoczesny wizerunek Klienta w sieci.
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?