Pobierz bezpłatny poradnikINTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej

Kompleksowa obsługa sklepów

"Kompleksowo obsługujemy sklepy w Internecie. Łączymy nowoczesne technologie, ze skutecznymi rozwiązaniami e-marketingowymi, rozwijając e-biznesy naszych klientów na wielu płaszczyznach.

 

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Marketing Internetowy, Analizy strategiczne
    Darmowa konsultacja

    Kompleksowa obsługa sklepów internetowych to wieloaspektowe zadanie, będące też niejako wyzwaniem dla właścicieli e-commerce. Obsługując sklepy, skupiamy się zarówno na kwestiach związanych z ich technicznym funkcjonowaniem, jak i efektywną promocją w sieci.

    Dbamy nawet o najmniejsze detale, a nasze działania opieramy o wiedzę, wieloletnie doświadczenie i dane, dzięki czemu jesteśmy pewni, że przyniosą one oczekiwane rezultaty biznesowe. Właściwa optymalizacja strony pod kątem SEO oraz UX, jak i dobór odpowiednich form reklamy, to klucz do osiągnięcia sukcesu w sieci.

    Jak obsługujemy sklepy internetowe?

    Uruchomienie sklepu internetowego to tylko pierwszy krok, w rozpoczęciu przygody z handlem online. Wraz z rozwojem firmy, na drodze właścicieli i osób zarządzających e-commerce, pojawia się jednak coraz więcej wyzwań.

    Od wielu lat, pomagamy naszym klientom realizować nawet najbardziej wymagające zadania i osiągać zakładane cele biznesowe, takie jak m.in. zwiększenie sprzedaży. To właśnie jej niezbyt szybki wzrost (zwłaszcza tuż po rozpoczęciu działalności) jest jednym z największych problemów, z jakimi zmagają się początkujące e-sklepy.

    W naszej ofercie znajduje się jednak szereg rozwiązań, dzięki którym możemy znacznie przyspieszyć rozwój e-biznesu.

    Zajmujemy się kompleksową obsługą sklepów internetowych (zarówno tych prowadzących sprzedaż B2C, jak i B2B), odpowiadając m.in. za ich optymalizację, rozwój w obszarze technologii oraz wdrażanie rozwiązań e-marketingowych i usług, pozwalających osiągnąć cele strategiczne i handlowe.

    Dbamy nie tylko o wzrost wartości przychodów, ale też o świadomość marki i doświadczenia użytkowników, korzystających z danego e-commerce. Nasze wieloletnie doświadczenie wskazuje, że czynników, wpływających na sukces w e-biznesie jest naprawdę wiele.

    Spora część z nich zależy m.in. od zmian, zachodzących na rynku oraz powstawania coraz to nowszych rozwiązań technologicznych, które wymagają szybkiej reakcji ze strony osób, zarządzających sklepami internetowymi. Aby mieć pewność, że e-sklep funkcjonuje zgodnie z aktualnymi trendami i wykorzystuje rozwiązania, które realnie przyczyniają się do wzrostu sprzedaży – warto skorzystać z pomocy specjalistów.

    W ramach kompleksowej obsługi e-commerce zajmujemy się e-biznesem od podstaw. Możemy wdrażać zupełnie nowe platformy sprzedażowe, jak i usprawniać działanie tych, już funkcjonujących na rynku, poprzez weryfikację ewentualnych problemów i modyfikowanie systemów do zarządzania sklepami.

    Nasz zespół jest interdyscyplinarny (posiadamy zarówno programistów, jak i specjalistów ds. e-marketingu), stąd też możemy zajmować się zarówno utrzymaniem i bieżącą optymalizacją infrastruktury IT, jak i działaniami reklamowymi, dążącymi do zwiększenia ruchu w e-sklepie.

    Wykorzystujemy skuteczne rozwiązania promocyjne (m.in. Google Ads), pozycjonujemy sklepy i optymalizujemy je pod kątem SEO oraz UX. W zależności od potrzeb wykorzystujemy m.in. remarketing, dzięki któremu ratujemy porzucone koszyki, docierając do klientów, którzy z różnych przyczyn, nie dokończyli procesu zakupowego.

    Obsługujemy programy lojalnościowe i motywacyjne, a ponadto - zarządzamy logistyką, wdrażając rozwiązania usprawniające prowadzenie e-biznesu.

    Jesteśmy w stanie na bieżąco aktualizować ofertę produktową w sklepie, tworząc unikalne opisy produktów i dbając o właściwy wygląd witryny oraz o oferowane przez nią funkcjonalności.

    Dużą uwagę przykładamy również do bezpieczeństwa, stąd też wprowadzamy rozwiązania, które mają na celu odpowiednie zabezpieczenie strony. Na bieżąco prowadzimy też działania optymalizacyjne. Monitorujemy sytuację, prowadzimy analizę i usprawniamy funkcjonowanie e-sklepu w wielu obszarach.

    Zakładanie sklepu internetowego – jak działamy?

    Posiadamy doświadczenie w uruchamianiu sklepów internetowych. Z powodzeniem zakładamy e-sklepy dla nowo powstałych marek, jak i przeprowadzamy cyfrowe transformacje już istniejących biznesów, przenosząc ich sprzedaż do sieci.

    Założenie sklepu to jedynie początek drogi do sukcesu – kluczem do jego osiągnięcia jest efektywna promocja działalności, dzięki której firma ma szansę wyróżnić się spośród konkurencji. Przygotowujemy kompleksowe strategie, dzięki którym efektywnie wprowadzamy sklepy do świata e-handlu.

    Określamy cele, które e-biznes będzie realizował na poszczególnych etapach działalności, co pomaga w późniejszej weryfikacji działań.

    Tworzymy serwisy internetowe, e-sklepy oraz platformy B2B. Przygotowujemy rozwiązania dedykowane zarówno dla małych, jak i dla dużych przedsiębiorstw. Jesteśmy nie tylko realizatorami projektów, ale także doradcami, w zakresie optymalnych rozwiązań, dzięki którym klienci są w stanie osiągać zakładane cele biznesowe.

    Korzystamy z różnych systemów do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi, takich jak m.in. Magento, Edito, Shoper, Clickshop czy Drupal.

    Przeprowadzamy również integracje. Doskonale wiemy, że łączenie poszczególnych systemów pozwala osiągnąć synergię działań i ułatwia obsługę procesów zachodzących w sklepach internetowych, a co za tym idzie, wpływa na podniesienie ich funkcjonalności i zwiększa satysfakcję użytkowników, co może przyczynić się do wzrostu liczby transakcji.

    Kompleksowa obsługa e-commerce – dlaczego warto skorzystać z naszych usług?

    Nasza obsługa obejmuje niemal wszystkie płaszczyzny, związane z funkcjonowaniem sklepów internetowych. Z racji na to, że działamy zarówno w obszarze związanym z wykorzystaniem technologii, jak i optymalizacji oraz korzystania z efektywnych rozwiązań e-marketingowych – jesteśmy w stanie kompleksowo obsługiwać klientów, którzy czerpią ze współpracy wiele korzyści.

    • W pełni wykorzystujemy potencjał e-marketingu – dzięki doświadczeniu w zakresie przygotowywania kampanii reklamowych w sieci, skutecznie zwiększamy ruch i generujemy sprzedaż w sklepach internetowych.
       
    • Pomagamy zwiększać wskaźnik ROI – optymalizujemy działania promocyjne w sieci (np. PPC), dzięki czemu klienci maksymalizują zwrot z inwestycji w marketing.
       
    • Optymalizujemy konwersje, dzięki UX – poprawiamy użyteczność stron internetowych i kreujemy pozytywne doświadczenia użytkowników, przyczyniając się do zwiększenia sprzedaży w e-sklepach.
       
    • Odciążamy zespoły e-commerce – oferujemy rozwiązania, które odciążają pracę zespołów w sklepach internetowych. W trakcie, gdy klient może skupić się na rozwijaniu bazy produktów lub usług – my dbamy o marketing.
       
    • Zapewniamy fachowe doradztwo – nasi eksperci pomagają w doborze właściwych decyzji e-marketingowych i rozwiewają wszelkie wątpliwości klientów, udzielając precyzyjnych odpowiedzi na zadawane przez nich pytania. Wiemy, że założenie i prowadzenie e-sklepu to wyzwanie, dlatego oferujemy pomoc, niemal na każdym etapie funkcjonowania e-biznesu.

    E-commerce Manager Support – jak wspieramy e-sklepy klientów?

    Każdy e- biznes potrzebuje skutecznego managera, który będzie czuwał nad jego rozwojem. Tymczasem rozwijanie sklepów internetowych to proces, który wymaga przede wszystkim wiedzy.

    Odpowiednio przygotowana strategia, przystosowana do realizacji poszczególnych celów firmy, jak i egzekwowanie postępu prac od zespołu, to jedynie część zadań, spoczywających na przedstawicielach kadry zarządzającej.

    Wiemy, z jakimi problemami zmagają się nasi klienci, dlatego wychodząc im naprzeciw, przygotowaliśmy kompleksową usługę E-commerce Manager Support.

    W jej ramach możemy wspierać sklep internetowy na wielu płaszczyznach. Firmy, które decydują się na skorzystanie z usługi, otrzymują wsparcie wykwalifikowanego e-commerce managera, posiadającego wiedzę z różnych obszarów, istotnych dla efektywnego funkcjonowania sklepów internetowych.

    Zawsze dopasowujemy się do potrzeb klientów, stąd też wspólnie opracowujemy plan działań, a następnie ustalamy cele i budżety, które pozwolą nam na ich realizację. Dopiero po ustaleniu tych kwestii, przystępujemy do rozpoczęcia w pełni transparentnej pracy, dążącej do osiągnięcia sukcesu w e-commerce.

    Co oferujemy w ramach usługi E-commerce Manager Support?

    Nasza pomoc jest kompleksowa, stąd też działamy w różnych obszarach.

    • Tworzymy sklepy internetowe – w zależności od potrzeb, jesteśmy w stanie uruchomić sklep internetowy od podstaw. Pomagamy wejść do marketplace’ów i automatyzujemy marketing. Dokonujemy też wszystkich niezbędnych integracji platformy sprzedażowej i realizujemy działania, związane z technologicznym rozwojem e-commerce. 
       
    • Zwiększamy sprzedaż w e-sklepach – dbamy o realizację celów sprzedażowych i podejmujemy działania, w celu zwiększenia przychodów. Wiemy co zrobić, aby klienci chcieli dokonywać ponownych zakupów w e-sklepie, a poziom dosprzedaży utrzymywał się na optymalnym poziomie. Podejmujemy również działania, które pozwalają utrzymać wysoki współczynnik konwersji.
       
    • Wspieramy rozwój zespołów – dysponujemy wachlarzem rozwiązań, które wspomagają rekrutację i proces onboardingu w zespołach sklepów internetowych. W razie potrzeby – prowadzimy także szkolenia, rozwijające kompetencje poszczególnych specjalistów, w zakresie e-marketingu.

    Manager odpowiada m.in. za prowadzenie analiz oraz badań rynkowych, dzięki czemu jest w stanie pomóc, w zakresie zidentyfikowania grup docelowych, a także czułości cenowej oraz oczekiwań i potrzeb osób, które mogą stać się klientami e-sklepu. Do jego zadań należy także koordynacja działań e-marketingowych i optymalizacyjnych (np. pod kątem User Experience).

    E-commerce manager zajmuje się również aktualizacją oferty oraz rekomendowaniem rozwiązań, które przyczynią się do zwiększenia konwersji w e-sklepie. Koordynuje przepływ informacji, pomiędzy działem zajmującym się e-handlem, a pozostałymi działami w firmie (tworzenie struktur, procedur itp.) tak, by uzyskać synergię współpracy.

    Stale inicjuje także działania (w oparciu o analitykę internetową), których celem jest zdobywanie nowych klientów i zwiększenie przychodów sklepu internetowego. E-commerce Manager Support to czasowe rozwiązanie, pozwalające znacznie przyspieszyć rozwój e-biznesu.

    Nasz manager może dołączyć do kadry managerskiej firmy i kierować pracą specjalistów lub skorzystać z zaplecza ekspertów, pracujących w agencji. Cenimy elastyczność, stąd też kształt współpracy zawsze dopasowujemy do potrzeb konkretnego klienta. Czujemy się odpowiedzialni za wypracowane rozwiązania i osiągane cele.

    Kompleksowa obsługa sklepów internetowych – kiedy warto skorzystać z usługi E-commerce Manager Support?

    Zastanawiając się, czy wsparcie obsługi sklepu przez wykwalifikowanego e-commerce managera to rozwiązanie adekwatne do potrzeb danego e-biznesu, warto wziąć pod uwagę kilka podstawowych kwestii. Pierwszą z nich jest wykorzystanie całego potencjału sklepu internetowego, poprzez stosowanie efektywnych rozwiązań z zakresu zwiększania sprzedaży.

    E-commerce manager to osoba, która doskonale wie, jak maksymalizować efekty wynikające z synergii działań reklamowych i dywersyfikacji źródeł pozyskiwania klientów dla e-sklepu. W ramach usługi sklep internetowy zyskuje profesjonalny plan marketingowy, w którym określane są nie tylko cele biznesowe, ale też czasowe ramy ich osiągnięcia (miesięczne lub kwartalne).

    Ze wsparcia warto więc skorzystać zwłaszcza w momencie, gdy rozwój e-sklepu przebiega zbyt wolno, co skutkuje np. brakiem możliwości osiągnięcia zakładanego poziomu przychodów.

    Dlaczego warto się na to zdecydować?

    •  E-commerce Manager Support to specjalistyczna opieka nad sklepem internetowym, sprawowana przez eksperta, posiadającego wiedzę i doświadczenie z różnych obszarów e-marketingu, takich jak m.in. SEO, media społecznościowe, Google Ads, sieci afiliacyjne, czy UX.
       
    • W ramach usługi, cele e-sklepu zostają precyzyjnie określone w strategii działań, której założenia są systematycznie realizowane, a wyniki na bieżąco raportowane do klienta. E-commerce manager odpowiada m.in. za osiągnięcie określonego poziomu sprzedaży.
       
    • Manager ma do swojej dyspozycji wykwalifikowane grono specjalistów, którzy realizują na rzecz firmy działania, z poszczególnych obszarów e-marketingu.
       
    • Niewątpliwą zaletą usługi jest znaczna optymalizacja kosztów, związana zarówno z oszczędnością czasu, jak i środków finansowych, potrzebnych do zatrudnienia ekspertów o różnych specjalizacjach.
       
    • U klientów korzystających z pomocy e-commerce managera, często dochodzi również do rozwiązania problemów, związanych z komunikacją wewnętrzną w firmie (manager wie, jak usprawnić komunikację w zespole).

    Kto powinien rozważyć skorzystanie z usługi?

    Wsparcie e-commerce managera sprawdzi się zarówno w dużych, jak i w średnich firmach, dając im szansę na zwiększenie swojej konkurencyjności, dzięki korzystaniu jedynie ze skutecznych rozwiązań.

    Przedsiębiorcy, którzy chcą stworzyć własny dział marketingu lub sprzedaży w sklepie internetowym albo potrzebują eksperta, który wskaże właściwy kierunek działań i pokieruje pracą zatrudnionych już specjalistów – powinni rozważyć skorzystanie z usługi E-commerce Manager Support, w ramach wsparcia procesów sprzedażowych (i nie tylko) w e-biznesie.

    Kompleksowa obsługa sklepów – jakie działania wykorzystujemy, by zwiększyć sprzedaż?

    Obsługując marki w Internecie, skupiamy się przede wszystkim na tym, by nasze działania przyniosły klientowi realne korzyści. Do takich należy m.in. wzrost sprzedaży. W strategii działań, którą przyjmujemy na początku współpracy, zawsze określamy to, z jakich narzędzi skorzystamy, aby przyciągnąć do witryny użytkowników.

    W tym celu wykorzystujemy m.in. długofalowy proces pozyskiwania klientów, jakim jest pozycjonowanie. To działania mające na celu zwiększenie widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania, a tym samym pozyskanie wartościowego ruchu. Prowadzimy także innego rodzaju kampanie e-marketingowe.

    Opracowujemy strategię i budujemy rozpoznawalność marki w Internecie, tak, by wyróżnić ją na tle konkurencji. Ważną częścią prowadzonych przez nas działań są także badania użyteczności. Dzięki nim jesteśmy w stanie określić te obszary sklepów internetowych, które wymagają optymalizacji. Po jej przeprowadzeniu – konwersje i sprzedaż w e-commerce zaczynają rosnąć.

    Więcej informacji na temat tego, jak zwiększamy sprzedaż w sklepach internetowych.

    Kompleksowa obsługa e-sklepów – audyty i analityka internetowa

    Głównym celem prowadzenia sklepu internetowego jest generowanie przychodów. Co jednak w sytuacji, gdy te nie rosną, mimo korzystania z różnych rozwiązań reklamowych? Problemem może być niewłaściwa optymalizacja strony internetowej.

    Zastanowienie może wzbudzać m.in. duża liczba porzuconych koszyków zakupowych, czego powodem często jest niska użyteczność cyfrowego produktu, wynikająca m.in. z braku stosowania na stronie dobrych praktyk UX.

    Zajmując się kompleksową obsługą marek w Internecie, prowadzimy m.in. analitykę internetową, czy wykonujemy eksperckie audyty UX. Wielokrotnie są one podstawą, do zwiększenia użyteczności strony (m.in. ułatwienia nawigacji, czy uproszczenia procesów zakupowych oraz przeprowadzenia szeregu zmian, dotyczących np. struktury poszczególnych elementów witryny).

    Audyt e-sklepu pozwala kompleksowo przeanalizować stronę np. pod kątem użyteczności, czy SEO oraz prowadzenia działań sprzedażowych z wykorzystaniem systemów, takich jak Facebook Ads, czy Google Ads. Wynikiem audytu zawsze jest raport, w którym rekomendujemy zmiany w witrynie.

    Po ich wprowadzeniu – zauważalne będą efekty, takie jak m.in. maksymalizacja liczby transakcji w e-sklepie. Dobrze zoptymalizowany serwis jest dopasowany do potrzeb użytkowników. Zapewnia im komfort związany z przeglądaniem oferty, składaniem zamówień, czy ich finalizacją (umożliwiając skorzystanie z dogodnej formy płatności). Aby sklep internetowy przyciągał klientów – musi być jednak dobrze widoczny w wyszukiwarce.

    Z tego powodu strona musi być dopasowana nie tylko do oczekiwań odwiedzających ją osób, ale także do robotów wyszukiwarki. Usprawniając funkcjonowanie strony, pamiętamy także o nich, tak, aby zoptymalizować witrynę w sposób, zapewniający jej jak największą widoczność.

    Dlaczego warto audytować zarówno e-sklep, jak i prowadzone kampanie?

    Takie działanie przyczyni się do realizacji celów biznesowych. Jeśli właściciel e-sklepu zdecyduje się na wdrożenie rekomendacji z audytu, może zyskać efekty, takie jak np. zwiększenie wartości koszyka zakupowego. W sklepach zoptymalizowanych zarówno pod kątem SEO, jak i UX często dochodzi także do zwiększenia współczynnika konwersji.

    Warto zaznaczyć, że eliminacja uwidocznionych przez audyt problemów w witrynie, znacząco poprawia doświadczenia użytkowników strony, przez co mogą oni łatwiej zrealizować na niej swoje cele, takie jak np. zakup produktów lub usług, czy znalezienie interesujących ich informacji.

    Zarówno w wyniku prowadzenia systematycznych działań analitycznych, jak i audytu, można wyciągnąć wnioski, przydatne do wdrożenia rozwiązań, zwiększających nie tylko sprzedaż, ale również efektywność reklam. Dane pozyskane w wyniku korzystania z narzędzi analitycznych, dostarczają także informacji, przydatnych w dotarciu z ofertą e-sklepu do nowych klientów.

    Znając zachowania użytkowników oraz powody, dla których np. opuszczają stronę lub porzucają koszyk, można podjąć skuteczne działania, w celu usprawnienia procesu zakupowego i wygenerowania konwertującego ruchu w e-commerce.

    Kompleksowa obsługa e-commerce – najważniejsze zalety

    Wiemy, że brak właściwej optymalizacji witryny, nawet w jednym z obszarów, takich jak np. SEO, czy UX, może rzutować na działalność całego e-sklepu. Problemy, których użytkownicy doświadczają w trakcie próby dokonania zakupu, czy to, że strona nie jest widoczna w Google, to tylko niektóre powodów, dla których sprzedaż w e-commerce nie rośnie.

    Warto więc kompleksowo spojrzeć na obsługę e-sklepów w Internecie i powierzyć ją specjalistom. Obsługując e-commerce naszych klientów, skupiamy się na tym, by ścieżka zakupowa użytkowników ich e-sklepu była przejrzysta i nie generowała trudności, związanych z realizacją celów na stronie.

    Potrafimy umiejętnie skonfigurować zarówno kampanie sprzedażowe, jak i reklamowe, dzięki czemu rozbudowujemy bazę klientów. Działania z obszaru PPC, wspieramy także procesem pozycjonowania sklepu, przynoszącym trwałe i stabilne efekty.

    Działamy w oparciu o dane, dzięki czemu mamy pewność, że wykorzystywane przez nas rozwiązania, będą optymalne nie tylko z perspektywy promocji e-biznesu, ale także wykorzystania przeznaczonych na nią środków finansowych.

    Dbamy o to, by witryny naszych klientów działały sprawnie i szybko, a w razie potrzeby – ulepszamy strony, na bieżąco monitorując skuteczność wykorzystywanych metod. Skupiamy się również na tym, by e-sklepy były dobrze widoczne w organicznych wynikach wyszukiwania, ale też działały w oparciu o najnowsze technologie, pozwalające na pełne wykorzystanie drzemiącego w nich potencjału.

    Co możemy dla Ciebie zrobić?

    ×

    Klienci o nas