Kompleksowa obsługa sklepów

"Na komercyjny sukces e-sklepu składa się wiele zależnych od siebie czynników.”

Funkcjonowanie na wysoce konkurencyjnym rynku, jakim jest e-commerce wymaga realizowania dużej ilości zadań jednocześnie. Nasze doświadczenie pozwala twierdzić, że tylko dzięki kompleksowemu podejściu i sprawnemu zarządzaniu możliwe jest odniesienie pełnego sukcesu sprzedażowego.

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Marketing Internetowy, Analizy strategiczne
    Darmowa konsultacja

    Dbanie o wszechstronną obsługę klientów, nie zapominając przy tym o każdym, nawet najmniejszym detalu mającym wpływ na funkcjonowanie sklepu, jest niezwykle trudne – wręcz niemożliwe. Kompleksowa obsługa sklepu internetowego to z pewnością zadanie wymagające, przede wszystkim ze względu na wieloaspektowość. Odpowiednia prezentacja produktu wraz z wyczerpującym opisem, obsługa zarówno przed, jak i posprzedażowa (w tym podtrzymywanie zainteresowania marką), skuteczne działania SEO, przyciągająca reklama, budowanie świadomości marki to kluczowe elementy, na których należy skupić się w pierwszej kolejności. Równie ważna jest funkcjonalna platforma sprzedażowa z atrakcyjną szatą graficzną, która ułatwi klientowi zakupy oraz przemyślana oferta produktowa.

    Co oferujemy?

    Składowych sukcesu w biznesie e-commerce jest tak wiele, że samodzielne czuwanie nad należytym wykonaniem wszystkich zadań bywa dla przedsiębiorców nie tyle problematyczne, co wymagające działań na wielu płaszczyznach. Jako, że zmiany na rynku i powstawanie nowych rozwiązań technologicznych wymagają odpowiedniej wiedzy i szybkiego reagowania właścicieli sklepów, coraz częściej obsługa powierzana jest specjalistom.

    Oto co obejmuje kompleksowa obsługa sklepów internetowych przez naszą firmę:

    • Wdrożenie rozwiązań e-commerce lub platform B2B – usprawnienie działań przedsiębiorstwa poprzez zastosowanie zaawansowanych technologii.
    • Optymalizację istniejących platform sprzedażowych – diagnozę i modyfikację systemów do zarządzania sklepem.
    • Cloud & Hosting Management - utrzymanie i bieżąca optymalizacja infrastruktury IT
    • Pozyskiwanie klientów i zwiększenie ruchuprowadzenie działań reklamowych sklepu w Google i social media, pozycjonowanie i wiele innych.
    • Aktywizację porzuconych koszyków – rozwiązywanie problemów w sklepie internetowym, które przyczyniają się do rezygnacji z zakupów.
    • Obsługę programów lojalnościowych i motywacyjnych – przygotowanie i wdrożenie działań budujących lojalność klientów i zainteresowanie marką.
    • Bieżącą aktualizację oferty produktowej – nasi specjaliści czuwają nad prawidłowymi opisami, wyglądem strony i jej funkcjonalnością.
    • Zarządzanie bezpieczeństwem e-biznesu – wprowadzamy rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkownikom i właścicielom sklepów.
    • Działania optymalizacyjne – monitoring, szczegółowa analiza i propozycja działań mających usprawnić funkcjonowanie e-sklepu.
    • Zarządzanie logistyką e-sklepu – rozwiązania ułatwiające prowadzenie sklepu internetowego.
    • Dostęp do konsultantów z dziedzin pokrewnych – analiza sytuacji w e-commerce z szerokiej perspektywy.

    Najważniejsze korzyści

    Sklep internetowy wymaga sprawnego działania na wielu płaszczyznach. Być może nie przyciąga użytkowników najbardziej skłonnych do podjęcia określonej czynności (np. kupno, rejestracja, zapisanie na listę mailingową), a klienci nie do końca są zadowoleni z poszczególnych funkcji strony sklepu internetowego. Problemy pojawiające się podczas zakupów zniechęcają klientów do ich kontynuowania i przerwania ścieżki zakupowej nawet na zaawansowanym etapie. Bywa również, że sklep pomimo świetnie przygotowanej oferty czy atrakcyjnej pod kątem funkcjonalności strony jest trudny do odnalezienia w sieci – użytkownicy nie widzą witryny w wynikach wyszukiwania. Doskonale zadajemy sobie sprawę z tego, że jeden (nawet z pozoru niewielki) problem może rzutować na funkcjonowanie całego sklepu. Dlatego wiemy, że warto całościowo spojrzeć na kwestię zarządzania sklepem w Internecie.

    Korzystając ze wsparcia naszej firmy specjalizującej się w kompleksowej obsłudze kompleksowo e-commerce, właściciele sklepów mogą liczyć na szereg korzyści, wśród których są:

    • Zwiększenie sprzedaży – wdrażamy szereg działań usprawniających ścieżkę zakupową klientów.
    • Rozbudowanie bazy klientów – prowadzimy kampanie sprzedażowe i reklamowe, pozycjonujemy sklep internetowy.
    • Oszczędność czasu i środków – usprawnimy procesy kierowania sklepem i zarządzania witryną.
    • Sprawna i szybka witryna – ulepszamy stronę, na bieżąco śledząc skuteczność stosowanych metod.
    • Strona widoczna w wyszukiwarce – optymalizujemy witrynę pod kątem wyszukiwarek (SEO) oraz prowadzimy płatną promocję.
    • Wdrażanie najnowszych technologii – działania e-commerce opieramy na najlepszych na rynku rozwiązaniach.

    Dzięki obsłudze wielu marek jesteśmy na bieżąco ze zmieniającymi się trendami oraz wynikającymi z nich zachowaniami i oczekiwaniami konsumentów. Pozwala to nam dobrać najlepsze rozwiązania do Twoich oczekiwań, możliwości biznesowych oraz oferty sprzedażowej.

    Wojciech Szymański, Dyrektor działu Marketingu Internetowego

    Co możemy dla Ciebie zrobić?

    ×

    Klienci o nas