Kompleksowa obsługa sklepów

"Na komercyjny sukces e-sklepu składa się wiele zależnych od siebie czynników.”

Funkcjonowanie na wysoce konkurencyjnym rynku, jakim jest e-commerce wymaga realizowania dużej ilości zadań jednocześnie. Nasze doświadczenie pozwala twierdzić, że tylko dzięki kompleksowemu podejściu i sprawnemu zarządzaniu możliwe jest odniesienie pełnego sukcesu sprzedażowego.

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Marketing Internetowy, Analizy strategiczne
Darmowa konsultacja

Dbanie o wszechstronną obsługę klientów, nie zapominając przy tym o każdym, nawet najmniejszym detalu mającym wpływ na funkcjonowanie sklepu, jest niezwykle trudne – wręcz niemożliwe. Kompleksowa obsługa sklepu internetowego to z pewnością zadanie wymagające, przede wszystkim ze względu na wieloaspektowość. Odpowiednia prezentacja produktu wraz z wyczerpującym opisem, obsługa zarówno przed, jak i posprzedażowa (w tym podtrzymywanie zainteresowania marką), skuteczne działania SEO, przyciągająca reklama, budowanie świadomości marki to kluczowe elementy, na których należy skupić się w pierwszej kolejności. Równie ważna jest funkcjonalna platforma sprzedażowa z atrakcyjną szatą graficzną, która ułatwi klientowi zakupy oraz przemyślana oferta produktowa.

Co oferujemy?

Składowych sukcesu w biznesie e-commerce jest tak wiele, że samodzielne czuwanie nad należytym wykonaniem wszystkich zadań bywa dla przedsiębiorców nie tyle problematyczne, co wymagające działań na wielu płaszczyznach. Jako, że zmiany na rynku i powstawanie nowych rozwiązań technologicznych wymagają odpowiedniej wiedzy i szybkiego reagowania właścicieli sklepów, coraz częściej obsługa powierzana jest specjalistom.

Oto co obejmuje kompleksowa obsługa sklepów internetowych przez naszą firmę:

  • Wdrożenie rozwiązań e-commerce lub B2B – usprawnienie działań przedsiębiorstwa poprzez zastosowanie zaawansowanych technologii.
  • Optymalizację istniejących platform sprzedażowych – diagnozę i modyfikację systemów do zarządzania sklepem.
  • Pozyskiwanie klientów i zwiększenie ruchu – prowadzenie działań reklamowych w Google i social media, pozycjonowanie i wiele innych.
  • Aktywizację porzuconych koszyków – rozwiązywanie problemów w sklepie internetowym, które przyczyniają się do rezygnacji z zakupów.
  • Obsługę programów lojalnościowych i motywacyjnych – przygotowanie i wdrożenie działań budujących lojalność klientów i zainteresowanie marką.
  • Bieżącą aktualizację oferty produktowej – nasi specjaliści czuwają nad prawidłowymi opisami, wyglądem strony i jej funkcjonalnością.
  • Zarządzanie bezpieczeństwem e-biznesu – wprowadzamy rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkownikom i właścicielom sklepów.
  • Działania optymalizacyjne – monitoring, szczegółowa analiza i propozycja działań mających usprawnić funkcjonowanie e-sklepu.
  • Zarządzanie logistyką e-sklepu – rozwiązania ułatwiające prowadzenie sklepu internetowego.
  • Dostęp do konsultantów z dziedzin pokrewnych – analiza sytuacji w e-commerce z szerokiej perspektywy.

Najważniejsze korzyści

Sklep internetowy wymaga sprawnego działania na wielu płaszczyznach. Być może nie przyciąga użytkowników najbardziej skłonnych do podjęcia określonej czynności (np. kupno, rejestracja, zapisanie na listę mailingową), a klienci nie do końca są zadowoleni z poszczególnych funkcji strony sklepu internetowego. Problemy pojawiające się podczas zakupów zniechęcają klientów do ich kontynuowania i przerwania ścieżki zakupowej nawet na zaawansowanym etapie. Bywa również, że sklep pomimo świetnie przygotowanej oferty czy atrakcyjnej pod kątem funkcjonalności strony jest trudny do odnalezienia w sieci – użytkownicy nie widzą witryny w wynikach wyszukiwania. Doskonale zadajemy sobie sprawę z tego, że jeden (nawet z pozoru niewielki) problem może rzutować na funkcjonowanie całego sklepu. Dlatego wiemy, że warto całościowo spojrzeć na kwestię zarządzania sklepem w Internecie.

Korzystając ze wsparcia naszej firmy specjalizującej się w kompleksowej obsłudze kompleksowo e-commerce, właściciele sklepów mogą liczyć na szereg korzyści, wśród których są:

  • Zwiększenie sprzedaży – wdrażamy szereg działań usprawniających ścieżkę zakupową klientów.
  • Rozbudowanie bazy klientów – prowadzimy kampanie sprzedażowe i reklamowe, pozycjonujemy sklep internetowy.
  • Oszczędność czasu i środków – usprawnimy procesy kierowania sklepem i zarządzania witryną.
  • Sprawna i szybka witryna – ulepszamy stronę, na bieżąco śledząc skuteczność stosowanych metod.
  • Strona widoczna w wyszukiwarce – optymalizujemy witrynę pod kątem wyszukiwarek (SEO) oraz prowadzimy płatną promocję.
  • Wdrażanie najnowszych technologii – działania e-commerce opieramy na najlepszych na rynku rozwiązaniach.

Dzięki obsłudze wielu marek jesteśmy na bieżąco ze zmieniającymi się trendami oraz wynikającymi z nich zachowaniami i oczekiwaniami konsumentów. Pozwala to nam dobrać najlepsze rozwiązania do Twoich oczekiwań, możliwości biznesowych oraz oferty sprzedażowej.

Wojciech Szymański, Dyrektor działu Marketingu Internetowego

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas