-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Technologie e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Elektroniczny obieg faktur - LOGITO
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Air-Com Pneumatyka Automatyka to polska firma z ponad 20-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w pneumatyce i automatyce przemysłowej. Oferuje kompleksowe wsparcie techniczne oraz usługi dla przemysłu, jednocześnie będąc producentem własnych komponentów, w tym siłowników pneumatycznych. Firma posiada rozwiniętą sieć sprzedaży oraz własne magazyny, co zapewnia sprawną dystrybucję i szybki dostęp do produktów.
Problem klienta
Air-Com obsługuje sektor przemysłowy, oferując produkty w zakresie automatyki i pneumatyki przemysłowej, co wymaga dostosowania procesów sprzedaży do potrzeb i wymagań klientów biznesowych. Rozwiązania e-commerce, z których dotąd korzystał klient nie ułatwiały dokonywania zakupów - wymagały sporej optymalizacji i automatyzacji procesów sprzedażowo-zakupowych.
Dodatkowym wyzwaniem było szybkie przefiltrowanie i odnalezienie konkretnych produktów w asortymencie liczącym ponad milion pozycji. Standardowe aplikacje e-commerce miały trudność w obsługiwaniu tak dużego zbioru informacji produktowej.
Problem stanowiły również magazyny zewnętrzne (dane producentów i dostawców), które są zlokalizowane w wielu miejscach i bez odpowiednich narzędzi trudno było utrzymać aktualność i spójność stanów magazynowych.
Wymagania względem projektu:
- stworzenie nowoczesnej, dedykowanej platformy B2B e-commerce dopasowanej do specyfiki branży,
- personalizacja kont klientów z indywidualnymi rabatami, cennikami i warunkami handlowymi,
- kompleksowa integracja z aplikacją ERP oraz automatyzacja procesów magazynowo-księgowych,
- możliwość sprawnej obsługi wielu magazynów oraz integracja ze stanami w czasie rzeczywistym,
- wdrożenie zaawansowanej wyszukiwarki z filtrami technicznymi i szybkim importem listy zamówień,
- optymalizacja procesów logistycznych i możliwość obsługi dużej liczby zamówień.
Nasze rozwiązanie
Do realizacji tego projektu wybraliśmy nasz autorski system Edito, który zapewnia wysoką wydajność, skalowalność i elastyczność. W efekcie mogliśmy stworzyć dedykowaną platformę B2B dopasowaną do potrzeb zarówno sprzedającego, jak i kupującego.
Najważniejsze aspekty tej realizacji to:
- Spersonalizowane konto klienta
Klienci logują się i widzą swoje indywidualne ceny naliczane na podstawie dedykowanych cenników czy progów rabatowych. Ważną funkcjonalnością jest również obsługa odroczonych płatności, a także widok pełnej historii zamówień.
- Intuicyjna wyszukiwarka
Zaawansowana wyszukiwarka sprawnie przeszukuje olbrzymią bazę danych i pozwala na precyzyjne filtrowanie atrybutami technicznymi. Dodatkowo kupujący mogą masowo importować swoje listy zamówień.
- Moduł zarządzania magazynami
System przetwarza informacje o stanach magazynowych z wielu fizycznych lokalizacji Air-Com. Uwzględnia także magazyny zewnętrznych dostawców i producentów. Platforma wykorzystuje autorski algorytm, który określa poziom dostępności produktu zależnie od zamawianej ilości. W ten sposób optymalizuje procesy logistyczne i wskazuje najkrótszy czas wysyłki.
- Integracja z Subiekt GT
Zamówienia złożone na platformie są automatycznie przekazywane do Subiekt GT, co znacznie przyspiesza procesy fakturowania i obsługi zamówień.
- Obsługa wielu warunków handlowych w ramach jednej platformy
Dzięki integracji z ERP klient zarządza całą sprzedażą z jednego centralnego systemu. Platforma bez trudu obsługuje różne umowy i warunki handlowe, jednocześnie przypisując je do odpowiednich kont firmowych.
Harmonia w biznesie – co zyskał klient?
Wdrożone nowoczesne rozwiązania e-commerce usprawniły proces sprzedażowy, dostosowując go do specyfiki branży.
Dostarczyliśmy klientowi w pełni spersonalizowane i nowoczesne rozwiązania e-commerce B2B oparte na systemie Edito. Zautomatyzowaliśmy procesy od złożenia zamówienia po fakturowanie dzięki integracji z Subiekt GT i wprowadziliśmy algorytm wyboru optymalnego magazynu. Efekt? Air-Com przeszedł od przestarzałych systemów do transparentnej, szybkiej sprzedaży z milionowym asortymentem w tle, minimalizując błędy i koszty, a przede wszystkim mocno wzmacniając lojalność klienta biznesowego poprzez indywidualne warunki handlowe.
– Anna Wolanin, Lider ds. Rozwoju i Strategii E-commerce, Ideo Software
Co zmieniło się po wdrożeniu?
- Nowoczesne rozwiązania e-commerce skierowane do klientów biznesowych wpływają na wzrost sprzedaży i zwiększają lojalność kupujących.
- Redukowane są koszty logistyczne, czy koszty związane z obsługą klienta.
- System sprawnie i szybko obsługuje ponad milionowy asortyment w sklepie.
- Procesy sprzedażowe są zautomatyzowane, a błędy operacyjne zredukowane do minimum.
- Informacje o produktach – ich dostępności i cenach są obecnie bardziej transparentne.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
