-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Technologie e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Elektroniczny obieg faktur - LOGITO
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Air-Com Pneumatyka Automatyka to jeden z liderów w Polsce w branży automatyki i pneumatyki. Obsługuje sektor przemysłowy: producentów maszyn, dystrybutorów i firmy serwisowe. Posiada gigantyczny asortyment – ponad 1 000 000 produktów, w tym wiele kategorii złożonych, takich jak siłowniki czy czujniki. Firma stale rozwija sprzedaż online, dostosowując ją do specyficznych wymagań klientów biznesowych.
Problem klienta
Do tej pory Air-Com działał tylko w modelu sprzedaży B2B. Klient chciał jednak rozszerzyć ofertę i wejść w nowy kanał sprzedaży online – B2C. W tym celu niezbędne było przystosowanie obecnej platformy B2B, która umożliwiałaby sprzedaż także klientom detalicznym.
Wymagania względem projektu:
- adaptacja istniejącej platformy B2B do modelu B2C bez utraty obecnych funkcjonalności,
- zachowanie spójności danych produktowych i wydajności systemu,
- utrzymanie elastyczności w obsłudze różnych modeli sprzedaży,
- sprawne zarządzanie oboma kanałami sprzedaży.
Nasze rozwiązanie
Obecna platforma klienta jest zaprojektowana na naszym autorskim systemie do zarządzania treścią Edito, który jest skalowalny, elastyczny i wydajny. Dzięki temu proces adaptacji platformy B2B do B2C przebiegł sprawnie.
Najważniejsze aspekty tej realizacji to:
- Modułowa architektura platformy
Tak zbudowana platforma umożliwia szybkie wdrożenie poszczególnych komponentów sklepu. Modułowość ułatwia skalowanie i dalszy rozwój systemu.
- Wspólna baza produktów
W platformie funkcjonuje jedna baza produktów dostępna w obu kanałach sprzedaży. Takie rozwiązanie zapewnia spójność oferty, sprawne zarządzanie i szybkie aktualizacje danych produktowych.
- Segmentacja widoków i funkcji dla klientów B2B i B2C
Poszczególne widoki i funkcjonalności platformy można dostosować w zależności od typu klienta. Takie zróżnicowanie wpływa na wyższą konwersję (lepsze doświadczenia zakupowe klientów), usprawnia procesy sprzedażowe i działania promocyjne.
Harmonia w biznesie – co zyskał klient?
Nasz klient otrzymał wydajne, elastyczne i spójne narzędzie do sprzedaży online zarówno klientom biznesowym jak i indywidualnym.
Kluczem dla Klienta było zachowanie spójności danych i wydajności systemu przy jednoczesnym otwarciu się na sprzedaż detaliczną. Dostarczyliśmy elastyczne narzędzie, które doskonale zarządza dwoma kanałami sprzedaży z jednej wspólnej bazy. Dla Air-Com było to szybkie i efektywne otwarcie na rynek detaliczny
- Anna Wolanin, Lider ds. Rozwoju i Strategii E-commerce, Ideo Software
Co zmieniło się po wdrożeniu?
- Dodatkowy kanał sprzedaży pozwala klientowi na rozwój swojego biznesu i wzrost zysków.
- System jest wydajny, spójny, a zarządzanie dwoma modelami sprzedaży stało się niezwykle sprawne i szybkie.
- Modułowa budowa platformy to więcej możliwości rozwoju i szybsze wdrażanie kolejnych zmian w przyszłości.
- System jest elastyczny, dopasowany do potrzeb różnych klientów, co przekłada się na wyższe konwersje.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
