System intranetowy dla Creditfield

Creditfield Sp. z o.o. to jedna z największych firm branży doradztwa finansowego w Polsce, specjalizująca się w optymalnym doborze oferty kredytów i pożyczek hipotecznych dla klientów indywidualnych. Creditfield tworzy zespół ponad stu osób, pracujących w 17 oddziałach regionalnych na terenie całego kraju.

Zadania i cele

Po dokonaniu szczegółowej analizy potrzeb klienta Ideo wykonało rozbudowany system intranetowy, pozwalający  w pełni wykorzystać potencjał Creditfield. Wśród wdrożonych funkcjonalności znajdują się m.in. system zarządzania klientami (CRM) i produtkami, system raportowania sprzedaży, efektywności, rozliczeń i wynagrodzeń pracowników, baza wiedzy, rezerwacja zasobów, forum dyskusyjne.

Wdrożona przez nas aplikacja pozwala w pełni wykorzystać potencjał Creditfield. Umożliwia ona:

  • zarządzanie klientami (CRM) i produktami (kredytami hipotecznymi i samochodowymi, pożyczkami gotówkowymi, produktami inwestycyjnymi), działania marketingowe,
  • generowanie raportów sprzedaży, efektywności, rozliczeń i wynagrodzeń pracowników,
  • ciągłe śledzenie wyników sprzedażowych firmy, wsparcie dlasystemu księgowego,
  • zarządzanie wiedzą o doradcach, regionach, partnerach sprzedaży, zarządzanie sprzętem IT,
  • dostęp do intranetu, centrum zarządzania wiedzą (popularna baza wiedzy) i forum dyskusyjnego pozwalającego na wymianę poglądów pracowników.
Główne korzyści dla Klienta
  • oszczędność czasu,
  • kontrola finansów,
  • szybka reakcja na zmiany dzięki sprężeniu zwrotnemu,
  • możliwość efektywnego wykorzystania posiadanych danych i zamienienia ich w cenne informacje,
  • podniesienie komfortu pracy,
  • wydajniejsze zarządzanie zasobami technicznymi,
  • usprawnienie komunikacji wewnętrznej,
  • realny wpływ na kształt kanałów informacyjnych,
  • wsparcie dla działu HR,
  • redukcja kosztów związana z korespondencją zewnętrzną,
  • sprawne i efektywne zarządzanie informacjami,
  • bezpieczeństwo aplikacji.
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?