Łukasz Szymański

Kompetencje:

  • Strategie marketingowe marek w kanałach cyfrowych
  • Analityka i optymalizacja kampanii
  • Budowa i optymalizacja działów (struktur) handlowo-marketingowych
  • Innowacje i rozwój nowych produktów
Łukasz Szymański
Łukasz Szymański
Marketing Internetowy, Business development
Napisz do mnie

Łukasz Szymański to doświadczony ekspert marketingu. Specjalizuje się w projektowaniu strategii marketingowych i ich egzekucji. Z branżą interaktywną związany jest od 2003 roku. Brał udział w projektach doradczych realizowanych m.in. dla marek: BPH TFI, Commercial Union, D-Link, ING, mPunkt, Nestlé, NFZ, Raiffeisen, „Rzeczpospolita”, ŚNIEŻKA. Współautor strategii komunikacji dla jednej z największych spółdzielczych instytucji finansowych w Polsce.

Od 2006 r. związany z firmą Ideo Sp. z o.o., początkowo jako kierownik projektów. Od 2010 r., jako Kierownik Marketingu i PR, odpowiada za strategię obecności Ideo i podległych marek w Internecie. W 2017 roku został Konsultantem ds. Marketingu projektu IDEA Global, akceleratora przedsiębiorczości dla sektorów IoT/IT, Healthcare, Automotive, Fintech/Insurtech. Członek Zarządu Kongresu Public Relations.

Niezależnie od sytuacji wieczny optymista, który jak mało kto potrafi zarazić pozytywną energią i wiecznie podsuwać zwariowane, acz skuteczne pomysły. Z wykształcenia informatyk, z powołania specjalista ds. marketingu. Dzięki takiemu połączeniu wie, jak po ludzku opowiadać o najbardziej nawet skomplikowanych projektach.

Prelegent, trener, konsultant i publicysta, specjalizujący się w temacie szeroko pojętego „bycia marek” w Internecie. Pozwala mu to często zastanawiać się „co by było gdyby…” w internetowej rzeczywistości, co wielokrotnie przyczyniło się do tworzenia nowych, nietypowych ale skutecznych rozwiązań.

Proszę o kontakt

×

Klienci o nas