Program lojalnościowy dla Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęk

Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. są wiodącym producentem wędlin w Polsce. W ofercie firmy znajduje się 120 pozycji asortymentowych m.in.: kiełbasy cienkie i grube, wędzonki, wędliny podrobowe i garmażeryjne oraz wyroby blokowe. Sztandarowym produktem są parówki „Paryżanki” produkowane z najwyższej jakości mięsa wieprzowego.

Zadania i cele

Współpraca z Zakładami Mięsnymi „Pekpol Ostrołęka” S.A. obejmowała przygotowanie i obsługę czterech edycji programu lojalnościowego mającego wzmocnić sprzedaż produktów firmy. Do przeprowadzania akcji marketingowych wykorzystano landing page z dedykowaną kreacją graficzną.

Każda z edycji prowadzona była na podobnych zasadach, aczkolwiek pod unikatowym hasłem tj.: „Naradzamy ze smakiem”, „Nagradzamy ze smakiem II”, „Wieża marzeń” oraz „Czas na zmiany”. Różniły się także grupę docelową - część z nich kierowana była dla hurtowni, a część dla klientów końcowych. Aby wziąć udział w programie należało zakupić wybrane produkty oznaczone etykietą promocyjną, a następnie zarejestrować zakup w dedykowanym systemie.

Zebrane punkty użytkownicy wymieniali na liczne nagrody, w tym m.in. sprzęt RTV i AGD, biżuterię czy perfumy. Użytkownik, który podczas trwania programu zdobył największą ilość punktów wygrywał nagrodę główną np. dwuosobową wycieczkę do Paryża (Wieża marzeń) lub 20 tys złotych na remont kuchni (Czas na zmiany).

Serwis został wykonany przez spółkę Motivation Direct ściśle związaną z firmą Ideo.

Główne korzyści dla Klienta
  • budowanie pozytywnych relacji z kontrahentami,
  • promocja marki,
  • stymulacja zakupu określonych produktów.
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?