System ekstranetowy dla AD Polska

Autodistribution Polska (AD Polska) jest członkiem największej międzynarodowej grupy zakupowej branży motoryzacyjnej. Działa w Polsce od 2000 roku.

Zadania i cele

Zaprojektowany program lojalnościowy umożliwia zarządzanie promocją sprzedaży dla ponad 9 tysięcy klientów. Rozwiązanie pozwala na uruchamianiu w jednym momencie wielu promocji. W ramach każdej z nich użytkownicy zbierają punkty, które są naliczane na podstawie dokonanych zakupów w hurtowniach AD.

Wdrożony przez nas system ekstranetowy obsługujący program promocji sprzedaży Adrenalina Team posiada unikatowe i ciekawe rozwiązania m.in. katalog produktów zintegrowany z systemem zamówień. Osoby zarządzające zamówieniami mają możliwość wydruku dokumentów sprzedażowych. Ważnymi elementami wdrożenia była integracja z systemem SMS służącym do informowania klientów o ilości zdobytych punktów oraz zaprojektowanie narzędzi do importu plików zawierających dane o strukturze sprzedaży.

Główne korzyści dla Klienta
  • elektroniczna obsługa zamówień produktów,
  • szybki przepływ oraz łatwy dostęp do informacji,
  • automatyzacja czynności związana z obsługą każdej promocji,
  • prosty import informacji o wielkości obrotów klientów oraz ich automatyczne przeliczanie na punkty,
  • komunikacja z klientami poprzez newsletter oraz serwis sms,
  • zwiększenie sprzedaży produktów,
  • przywiązanie klientów do marki.
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?