Pozycjonowanie sklepów internetowych

"Kupujący najczęściej korzystają z wyszukiwarek, jako źródła informacji o produktach i usługach."

Celem pozycjonowania jest wypromowanie serwisu internetowego na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania dla wskazanych wyrażeń kluczowych. Usługa pozycjonowania powinna być traktowana jako istotny element strategii promocji internetowej dla każdej firmy.

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Dyrektor działu Marketingu Internetowego
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 211)
Napisz do mnie

Najważniejszym etapem w trakcie budowania sklepu internetowego są prace koncepcyjne. Na tym etapie przewidujemy przyszły kształt sklepu zarówno w zakresie jego możliwości i realizowanych funkcji, jak i wyglądu/układu treści. Już na tym etapie warto pomyśleć także o jego optymalizacji pod kątem przyszłego pozycjonowania.

Pierwsze miejsce w wyszukiwarce otrzymuje przeciętnie ponad 55 proc. kliknięć internautów. Pierwsza piątka wyświetlanych wyników to w sumie ponad 88 proc. Strona internetowa pokazująca się na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania Google uważana jest przez internautów za najbardziej wiarygodną i godną zaufania. Warto wykorzystać każdy sposób, który ułatwi zdobycie tak wysokich pozycji.

Dlaczego warto?

Internet jest bardzo dynamicznym medium, które stale się zmienia. Wraz z nim zmieniają się również oczekiwania i przyzwyczajenia internautów. Efektywność Twojego e-biznesu zależy od stopnia, w jakim podążasz (lub nie) za tymi zmianami. Z tego powodu warto na bieżąco analizować wyniki, jakie osiągasz, ale również trendy panujące w internecie oraz działania podejmowane przez konkurencję.

Sprawna optymalizacja strategii działania o wnioski wyciągnięte z analiz pozwala utrzymać wysoki poziom konwersji i wyprzedzić konkurencję, która nie zawsze nadążą za zmianami na rynku.

Zapytaj o ofertę