Leksykon pozycjonowania

Leksykon pozycjonowania został przygotowany przez Wojciecha Szymańskiego, którego doświadczenie w tej materii wynosi blisko 10 lat.
4 grudnia 2013

"Leksykon pozycjonowania", czyli przewodnik po tajnikach promocji w wyszukiwarkach internetowych.

Publikacja liczy około 100 stron, na których przedstawiono najważniejsze definicje związane z tematyką pozycjonowania. Ujęte w leksykonie terminy zostały szeroko opisane, poparte konkretnymi przykładami i opatrzone grafiką pozwalającą czytelnikowi lepiej zrozumieć omawiane zagadnienia.

Leksykon jest efektem połączenia wiedzy i bogatego doświadczenia autora w dziedzinie marketingu internetowego. Znalazły się w nim liczne wskazówki przydatne tak dla osób początkujących, jak i dla tych, którzy mają za sobą pewne działania w zakresie promowania serwisów w wyszukiwarkach.

Publikacja zyskała pozytywne opinie wśród ekspertów dziedziny marketingu internetowego, jako pozycja warta uwagi. Za niewątpliwe zalety uznano przede wszystkim precyzyjny wybór wartościowych zagadnień i przejrzysty sposób ich przekazu. Cennym okazuje się być również praktyczne ujęcie tematyki, czego efektem są liczne porady stanowiące dopełnienie większości definicji.

"Zdaję sobie sprawę, jak wiele już powstało książek o pozycjonowaniu, w których można odnaleźć nie tylko fachową terminologię, ale też wskazówki i porady, jak wypromować stronę w Internecie. Wiem również, że skarbnicą wiedzy na ten temat jest sam Internet. Jednak nie spotkałem nigdy leksykonu, w którym poświęcono by więcej miejsca tym zagadnieniom. Dlatego postanowiłem sam go napisać, opatrując najważniejsze hasła i terminy szczegółowymi opisami, będącymi połączeniem teorii z praktyką. Uwzględniłem definicje najważniejsze, z którymi każdy może się zetknąć w czasie swojej przygody z pozycjonowaniem. Aby uczynić je bardziej zrozumiałymi, odwołałem się do przykładów i własnych przemyśleń wynikających z wieloletniego doświadczenia." - Wojciech Szymański, Ideo Sp. z o.o

Pobierz leksykon pozycjonowania

Patronat merytoryczny

Partnerzy publikacji