Aplikacja Centrum Obsługi Powypadkowej 24/7

Firma "Centrum Obsługi Powypadkowej CODEX" powstała w lutym 2008 roku jako kancelaria odszkodowawcza. Codex jest pełnomocnikiem osób poszkodowanych w wypadkach przed instytucjami zobowiązanymi do naprawienia szkody (Towarzystwa Ubezpieczeniowe, zakłady pracy, etc). By zapewnić uczestnikom wypadków jeszcze lepszą obsługę, firma zleciła nam przygotowanie aplikacji mobilnej będącej swoistym asystentem osoby uczestniczącej w wypadku.

Zadania i cele

Aplikacja podpowiada krok po kroku jak wezwać pomoc i jakie informacje zebrać na miejscu wypadku, aby zapewnić sobie bezpieczeństwo prawne i prawo do odszkodowania. Wszelkie dane można wprowadzić bezpośrednio w znajdujących się w aplikacji formularzach. Ułatwia także kontakt z doradcą, który odpowie na wszelkie pytania i wątpliwości jakie mogą pojawić się w tej stresującej sytuacji. Centrum Obsługi Powypadkowej dostępne jest 24/7, dzięki czemu skutecznie pokieruje dalszymi krokami poszkodowanych.

Główne funkcje aplikacji:
  • wezwanie pomocy (112)
  • możliwość konsultacji online - aplikacja inicjuje połączenie telefoniczne bezpośrednio z konsultantem
  • Poradnik "Wypadek - jak sie zachować"
  • lista wszelkich danych potrzebnych do zgłoszenia odszkodowania (dane personalne, inf o pojazdach i zdarzeniu) możliwość zapisania notatek z wypadku
  • możliwość rozszerzenia notatki o nagranie głosowe i/lub zdjęcia
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?