Działania social media dla iParts Sp. z o.o.

iParts.pl to jeden z największych sklepów internetowych, specjalizujący się w sprzedaży części samochodowych. Na ofertę składa się ponad 2 000 000 części zamiennych do niemal wszystkich marek samochodowych spotykanych na polskich i europejskich drogach. Produkty dostępne w sklepie pochodzą od renomowanych producentów i posiadają gwarancję jakości. Zarówno bogaty asortyment, jak i wieloletnie doświadczenie oraz ciągły rozwój są potwierdzeniem pozycji lidera sklepu iParts.pl na rynku części samochodowych.
Wszystkie transakcje realizowane w sklepie odbywają się drogą internetową. Pozwala na to zaawansowany system informatyczny bazujący na unikalnym systemie CMS Edito zintegrowanym z największym systemem katalogowania części TecDoc Webservice. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii softwarowych oraz sprzętowych, Klienci mają swobodny dostęp do pełnego katalogu części.

Zadania i cele

Aby zwiększyć rozpoznawalność marki, a tym samym ruch na stronie sklepu, zdecydowano się wykorzystać siłę serwisów społecznościowych, głównie Facebooka, na którym powstał oficjalny fanpage sklepu. Dla wzmocnienia efektywności działań wdrożono kampanię na polubienia i kampanię reklamową, dodatkowo prowadzone były akcje z zakresu Real Time Marketingu. Wykorzystano między innymi wydarzenie sportowe związane z wyczynem Roberta Lewandowskiego, który w ciągu 9 minut strzelił aż 5 goli dla Bayernu Monachium. Na potrzeby RTM zmieniono logo profilu, nawiązując do piłki nożnej. Post zobaczyło łącznie 22 453 osoby.

Osiągnięte efekty
  • dwukrotny wzrost liczby polubień (z 6 086 do 11 556 ) w ciągu pół roku,
  • precyzyjne dotarcie do grupy docelowej,
  • wynik dla najpopularniejszego postu to 40 polubień i 126 komentarze z zasięgu organicznego.
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?