Pobierz bezpłatny poradnikJak efektywnie wdrożyć system klasy PIM

Wrażenia z Expo HR - Kopalnia wiedzy i nowe relacje

W dniu 13.02.2024 r. w Centrum Nauki Kopernik, odbyło się Expo HR – jedno z większych wydarzeń na rynku, skupiające praktyków i liderów branży HR. Wśród wystawców nie zabrakło też naszego zespołu!

Mnóstwo ludzi, inspirujące rozmowy i świetna atmosfera – to tylko niektóre z określeń, które najlepiej opisują to wydarzenie.

Mieliśmy ogromną przyjemność spotkać się z wieloma osobami i dzielić się z nimi naszą wiedzą i doświadczeniem, ale też czerpać od nich cenne wskazówki i wsłuchać się w ich potrzeby, które pomagają nam stale ulepszać nasze produkty tak, aby były one odpowiedzią na faktyczne wymagania Klientów.  

Podczas Expo HR zaprezentowaliśmy zintegrowaną ofertę dla branży HR, która składa się z: 
 

  • Platformy e-learningowej - Która dzięki wykorzystaniu modułów i możliwości zarządzania nimi z poziomu panelu administracyjnego (LMS/CMS), daje możliwość dowolnego ich wykorzystywania i konfiguracji – a co za tym idzie, oferuje kompleksową obsługę distance learning, dopasowaną do potrzeb użytkowników;
     
  • Platformy do zarządzania obiegiem dokumentów - Pomagamy firmom uporządkować i zoptymalizować zarządzanie fakturami, tworząc rozwiązania szyte na miarę ich potrzeb. Nasza autorska platforma LOGITO zapewnia automatyzację procesów, pełną kontrolę i zgodność z przepisami;
     
  • Intranetu - Który jest optymalnym rozwiązaniem zarówno dla firm, jak i jednostek administracji publicznej. Profesjonalny i łatwy w obsłudze system ułatwia współpracę, dostęp do dokumentów, informacji i innych systemów. Jak również wymiernie przyczynia się do wzrostu efektywności pracy;
     
  • Kompleksowej obsługi strategii kampanii rekrutacyjnych – w tym obszarze oferujemy takie usługi jak: chatboty rekrutacyjne, strategie komunikacji wewnętrznej, strony rekrutacyjne i obsługę Social Mediów.

Stosowanie tego typu łączonej oferty przekłada się na osiągnięcie realnych korzyści biznesowych takich jak: 

  • Obniżenie kosztów: nasze rozwiązania pozwalają na automatyzację wielu zadań wykonywanych przez pracowników działu HR, co prowadzi do oszczędności czasu i kosztów,
     
  • Zwiększeni efektywności: usprawniamy procesy HR, co przekłada się na zwiększenie wydajności pracy działu HR,
     
  • Poprawę wizerunku pracodawcy: oferowane przez nas rozwiązania pomagają budować spójną kulturę organizacji i pozytywny wizerunek pracodawcy,
     
  • Zwiększenie zaangażowania pracowników: pomagamy pracownikom w szybszym i łatwiejszym dostępie do wiedzy i informacji, co może przyczynić się do zwiększenia ich zaangażowania.
     
  • … I wiele więcej!

Grupę Ideo na naszym stoisku reprezentowali Angelina Kołata, Marcin Lipiec, Joanna Tymowicz i Paweł Szczyrek. Wzięliśmy udział w licznych dyskusjach i nawiązaliśmy wiele cennych kontaktów, które z pewnością zaowocują dalszą współpracą. Expo HR było dla nas niezwykle cennym doświadczeniem. To nie tylko kopalnia wiedzy o najnowszych trendach w HR, ale też świetna okazja do poznania nowych ludzi i zbudowania wartościowych relacji biznesowych.

Już teraz czekamy na kolejną edycję tego wydarzenia i mamy nadzieję, że już za rok się spotkamy!

„Dla nas jako firmy oferującej innowacyjne rozwiązania HR-tech, udział w Expo HR był niezwykle cennym doświadczeniem. Mieliśmy również okazję zaprezentować nasze produkty szerokiemu gronu odbiorców i spotkaliśmy się z ogromnym zainteresowaniem. Szczególnie cieszy nas fakt, że podczas licznych rozmów z uczestnikami konferencji mogliśmy nie tylko przedstawić nasze rozwiązania, ale także poznać ich potrzeby i wyzwania. To dla nas niezwykle ważne, ponieważ pozwala nam na ciągłe doskonalenie naszych produktów i dopasowywanie ich do realnych potrzeb rynku. Jesteśmy przekonani, że udział w Expo HR przyczyni się do dalszego rozwoju naszej firmy.”

Marcin Lipiec
Head of Business Development

Może zainteresują Cię także

Zaawansowane Modelowanie Procesów z BPMN – Jak Zwiększyć Konkurencyjność Firmy?

1 lutego 2024
Chciałbyś zdobyć wiedzę z obszaru BPMN? Zapisz się na organizowany przez Asiston webinar, który odbędzie się 8 lutego o godz. 11:00.

Webinar: Smooth Website Migration - Tips and Best Practices

24 stycznia 2024
Chciałbyś przeprowadzić udaną migrację serwisu internetowego? Zapisz się na nasz bezpłatny webinar "Smooth Website Migration - Tips and Best Practices", który odbędzie się 13 lutego o godz. 11:00!

Zapraszamy na bezpłatną konsultację

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas