Nowoczesna platforma intranetowa dla Provident Polska S.A.

Efektem współpracy Ideo z liderem wśród firm pożyczkowych w Polsce jest efektywna platforma intranetowa.
14 grudnia 2016

Dla Provident Polska S.A. stworzyliśmy dedykowane narzędzie komunikacji wewnętrznej. To wymagające zlecenie obejmowało opracowanie nowej architektury informacji oraz wdrożenie ponad 40 funkcjonalności. Większość z nich dostosowano do indywidualnych potrzeb Klienta.

„Przed rozpoczęciem prac dokładnie przyjrzeliśmy się temu, jak firma komunikuje się wewnątrz i dokładnie zbadaliśmy jej potrzeby. Przykładem jest rozwiązanie, które roboczo nazywamy „przechowalnia”. Dzięki niemu pracownicy mogą wymieniać między sobą duże pliki, które standardowo nie mieszczą się w korporacyjnym e-mailu" - mówi Igor Żytka z Provident Polska.

Głównym celem powierzonego nam zadania było stworzenie nowoczesnej platformy intranetowej, która usprawni proces zarządzania zasobami oraz komunikację między pracownikami, a także zwiększy ich zaangażowanie w życie firmy. Jedną z naglących potrzeb była poprawa przepływu informacji między Providentem a współpracującymi z firmą doradcami. W ramach platformy stworzono specjalną przestrzeń dedykowaną właśnie tej grupie. Zaletą wdrożonego rozwiązania jest to, że informacje zamieszczone na platformie potrafią zastąpić wizytę czy telefon, poprzez dotarcie do potrzebnych dokumentów online, co bardzo ułatwia i przyspiesza komunikację między Doradcą Klienta a firmą.

Dzięki wdrożonej platformie pracownicy Providenta otrzymali zaawansowane rozwiązanie umożliwiające codzienne korzystanie z bazy wiedzy i efektywny przepływ informacji wewnątrz korporacji. Z analiz przeprowadzonych przez firmę wynika, że zaangażowanie pracowników korzystających z intranetu wzrosło 2,5-krotnie i każdy z nich zyskał 15 minut tygodniowo.

Opis realizacji nowoczesna platforma komunikacyjna dla Provident Polska