Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.
Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.
Wróć do menu głównego
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Technologie e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Elektroniczny obieg faktur - LOGITO
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Aktualności
5 grudnia 2025
6. edycja HR Arena już za nami. 2 grudnia 2025 r. ZEN.COM Expo w Jasionce ponownie stało się przestrzenią spotkań liderów, praktyków i pasjonatów HR z całego kraju.
Projekty naszych klientów nagrodzone podczas RZEgala 2025
28 listopada 2025
Jedno z kluczowych wydarzeń świata e-commerce przyniosło nam konkretne powody do dumy w związku z wygranymi Black Red White, Air-Com Pneumatyka-Automatyka oraz iParts.pl.
Gdzie spotykamy się w grudniu?
28 listopada 2025
Końcówka roku przynosi solidną dawkę wiedzy i inspiracji. W grudniu będziemy obecni na wydarzeniach, podczas których poruszymy tematy kluczowe dla nowoczesnych technologii, HR i e-commerce. Sprawdź, gdzie warto być, zanim zamkniemy ten intensywny rok.
Ideo Software partnerem raportu „Kupione 2025”. Jak zmieniają się zwyczaje zakupowe Polaków?
24 listopada 2025
Jako partner raportu „Kupione 2025” podsumowujemy najciekawsze wnioski i trendy w e-commerce.
Ideo Software partnerem raportu Tpay „E-commerce B2B. Apetyt na wzrost”
5 listopada 2025
Ideo Software zostało partnerem raportu Tpay „E-commerce B2B. Apetyt na wzrost”. Publikacja przedstawia aktualne dane i trendy w rozwoju e-commerce B2B w Polsce.
Gdzie spotkamy się w listopadzie?
4 listopada 2025
Listopad 2025 obfituje w wiele branżowych wydarzeń o tematyce finansowej czy z zakresu transformacji cyfrowej. Sprawdź, gdzie dołączyć by zyskać cenną wiedzę i dawkę inspiracji na temat przyszłości biznesu.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.