-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Agrosimex Sp. z o. o. zajmuje się sprzedażą środków ochrony roślin, akcesoriów ogrodniczych oraz nawozów. Przedsiębiorstwo działa od ponad 20 lat na polskim rynku, obecnie zatrudnia 160 pracowników.
Zadania i cele
Agro-alarm jest aplikacją przeznaczoną nie tylko dla rolników i ogrodników, ale i innych osób zajmujących się hodowlą roślin uprawnych.
W aplikacji użytkownicy znajdą funkcje, pomocne w prowadzeniu gospodarstwa:
- Kalkulator rolniczy pomagający w obliczeniu dawek (oraz stężenia) środków ochrony roślin, (obliczanie ilości potrzebnego preparatu na zbiornik wodny, ilość wody ma hektar, etc.),
- Notatnik użytkownika pozwalający na prowadzenie własnych (elektronicznych) notatek,
- Wiadomości na temat nawożenia, ochrony upraw czy nowych odmian roślin jakimi użytkownik jest zainteresowany,
- Komunikaty sadownicze opisujące zagrożenia dla upraw sadowniczych.
Aplikacja Agro-alarm posiada mechanizm powiadomień push, kalkulator dawkowania roślin oraz możliwość zdefiniowania interesujących wiadomości.
Główną zaletą aplikacji jest wykorzystywanie przez nią mechanizmu powiadomień push, dzięki czemu nie ma konieczności codziennego sięgania do aplikacji. W przypadku pojawienia się aktualności aplikacja sama poinformuje użytkownika o nowych wpisach, zagrożeniach chorobami lub pasożytami roślinnymi.
W aplikacji użytkownik może wybrać rodzaj upraw, jakimi jest zainteresowany, dzięki czemu będzie otrzymywał informacje jedynie na temat interesujących go roślin. Treści prezentowane w aplikacji są przygotowywane we współpracy z ekspertami w dziedzinie ochrony roślin i nawożenia upraw. Stanowią one cenne doradztwo dla każdego rolnika.
Aplikacja została przygotowana na platformy Android oraz Windows Phone 8.
Główne korzyści dla Klienta
- Wzmocnienie wizerunku Klienta,
- zaawansowana aplikacja mobilna na tablety oraz smartfony wspierająca biznes,
- pozyskanie nowych Klientów,
- odświeżenie wizerunku Klienta w oczach kontrahentów,
- aplikacja stworzona z myślą o klintach firmy,
- wzrost sprzedaży produktów firmy.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.