-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Recordati Polska jest spółką, która rozpoczęła swoją działalność w 2012 r. Należy do Grupy Recordati, zajmującej się opracowywaniem i dostarczaniem na rynek innowacyjnych produktów, leków i suplementów wpływających na poprawę jakości zdrowia i życia.
Zadania i cele:
Dla naszego Klienta wdrożyliśmy autorską platformę Logito z dedykowanym modułem Rozliczeń wydatków, wraz z powiadomieniami. Dodatkowo zaimplementowane zostały moduły Baza pracowników oraz Baza klientów. Projekt jest oparty na technologii .NET Core oraz .NET Framework.
Rozbudowana platforma wspierająca codzienną pracę organizacji.
Dedykowany moduł Rozliczeń wydatków zawiera funkcje, które są dopasowane do specyfiki firmy. Wprowadziliśmy m.in. limity wydatków dla pracownika oraz limity akceptacyjne dla uprawnionych osób (akceptanci). Jeżeli pracownik przekroczy limit, akceptant jest o tym poinformowany i wydatek jest odejmowany z jego puli, natomiast jeżeli akceptantowi skończy się budżet akceptacyjny, to wydatek pracownika trafia do przełożonego akceptanta.
Baza pracowników pozwala uzyskać potrzebne informacje o pozostałych pracownikach i wpływa na skuteczniejsze zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie.
Z kolei moduł Baza klientów został dopasowany do potrzeb naszego Klienta i ułatwia proces dodawania wydatków. Pracownicy korzystają z modułu podczas przypisywania wydatku do konkretnego klienta, mając pod ręką funkcjonalny katalog.
Główne korzyści dla Klienta
- Wzrost efektywności pracowników,
- usystematyzowanie procesów,
- lepsza kontrola działań pracowników,
- usprawnienie przepływu informacji finansowych.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.