Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Dedykowana platforma Recordati Polska

Recordati Polska jest spółką, która rozpoczęła swoją działalność w 2012 r. Należy do Grupy Recordati, zajmującej się opracowywaniem i dostarczaniem na rynek innowacyjnych produktów, leków i suplementów wpływających na poprawę jakości zdrowia i życia.

Zadania i cele:

Dla naszego Klienta wdrożyliśmy autorską platformę Logito z dedykowanym modułem Rozliczeń wydatków, wraz z powiadomieniami. Dodatkowo zaimplementowane zostały moduły Baza pracowników oraz Baza klientów. Projekt jest oparty na technologii .NET Core oraz .NET Framework.

Rozbudowana platforma wspierająca codzienną pracę organizacji.

Dedykowany moduł Rozliczeń wydatków zawiera funkcje, które są dopasowane do specyfiki firmy. Wprowadziliśmy m.in. limity wydatków dla pracownika oraz limity akceptacyjne dla uprawnionych osób (akceptanci). Jeżeli pracownik przekroczy limit, akceptant jest o tym poinformowany i wydatek jest odejmowany z jego puli, natomiast jeżeli akceptantowi skończy się budżet akceptacyjny, to wydatek pracownika trafia do przełożonego akceptanta.

Baza pracowników pozwala uzyskać potrzebne informacje o pozostałych pracownikach i wpływa na skuteczniejsze zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie.

Z kolei moduł Baza klientów został dopasowany do potrzeb naszego Klienta i ułatwia proces dodawania wydatków. Pracownicy korzystają z modułu podczas przypisywania wydatku do konkretnego klienta, mając pod ręką funkcjonalny katalog.

Główne korzyści dla Klienta
  • Wzrost efektywności pracowników,
  • usystematyzowanie procesów,
  • lepsza kontrola działań pracowników,
  • usprawnienie przepływu informacji finansowych.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*