
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Recordati Polska jest spółką, która rozpoczęła swoją działalność w 2012 r. Należy do Grupy Recordati, zajmującej się opracowywaniem i dostarczaniem na rynek innowacyjnych produktów, leków i suplementów wpływających na poprawę jakości zdrowia i życia.
Zadania i cele:
Dla naszego Klienta wdrożyliśmy autorską platformę Logito z dedykowanym modułem Rozliczeń wydatków, wraz z powiadomieniami. Dodatkowo zaimplementowane zostały moduły Baza pracowników oraz Baza klientów. Projekt jest oparty na technologii .NET Core oraz .NET Framework.
Rozbudowana platforma wspierająca codzienną pracę organizacji.
Dedykowany moduł Rozliczeń wydatków zawiera funkcje, które są dopasowane do specyfiki firmy. Wprowadziliśmy m.in. limity wydatków dla pracownika oraz limity akceptacyjne dla uprawnionych osób (akceptanci). Jeżeli pracownik przekroczy limit, akceptant jest o tym poinformowany i wydatek jest odejmowany z jego puli, natomiast jeżeli akceptantowi skończy się budżet akceptacyjny, to wydatek pracownika trafia do przełożonego akceptanta.
Baza pracowników pozwala uzyskać potrzebne informacje o pozostałych pracownikach i wpływa na skuteczniejsze zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie.
Z kolei moduł Baza klientów został dopasowany do potrzeb naszego Klienta i ułatwia proces dodawania wydatków. Pracownicy korzystają z modułu podczas przypisywania wydatku do konkretnego klienta, mając pod ręką funkcjonalny katalog.
Główne korzyści dla Klienta
- Wzrost efektywności pracowników,
- usystematyzowanie procesów,
- lepsza kontrola działań pracowników,
- usprawnienie przepływu informacji finansowych.