
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Grupa CSV Sp. z o.o. to wiodący dostawca kompleksowych rozwiązań, technologii i produktów do lakiernictwa przemysłowego. Ponad 27 lat doświadczenia i obecności na rynku, przekłada się na jakość oferowanych usług. Pod nazwą Multimieszalnia firma prowadzi największą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej lakierów samochodowych i farb przemysłowych.
Zadania i cele
Zadaniem zespołu projektowego, było przygotowanie i wdrożenie nowoczesnego sklepu internetowego, a także wsparcie istniejącego, biznesowego systemu B2B. W ramach prac nad projektem stworzyliśmy intuicyjny kanał B2C do obsługi klientów indywidualnych.
Nowoczesny sklep internetowy uzupełniony systemem B2B.
Platforma została stworzona w oparciu o technologię ASP.NET, która posiada szereg elementów ułatwiających tworzenie wysokiej jakości aplikacji, jak i umożliwia integrację z innymi technologiami czy usługami. Layout sklepu został zaprojektowany z dbałością o najdrobniejsze szczegóły, a całość prezentuje się w sposób spójny i czytelny. Celem projektu było przygotowanie serwisu użytecznego, funkcjonalnego, dostępnego również na urządzenia mobilne.
Głównym celem było zwięszenie satysfakcji Klientów. By usprawnić funkcjonowanie sklepu wdrożyliśmy zoptymalizowaną wyszukiwarkę oraz poprawiliśmy najważniejsze widoki pod kątem użyteczności. Kanał B2C dedykowany obsłudze klientów indywidualnych, obejmuje takie aspekty jak przygotowywanie ofert i zamówień, płatności oraz realizację transakcji.
Główne korzyści dla Klienta
- Odświeżenie grafiki w RWD,
- uruchomienie kanału B2C,
- zoptymalizowana wyszukiwarka,
- wzrost sprzedaży o 200% po wprowadzeniu zmian.