
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Cross-border Solutions
- Bezpieczeństwo danych w e-commerce
- Marketplace
- Rozwiązania Enterprise
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku to firma oferująca m.in. marketingowe badania i projekty, pracująca od 1996 roku na zlecenie zarówno krajowych, jak i zagranicznych klientów. Jako jedno z kilkudziesięciu przedsiębiorstw w Polsce posiada status centrum badawczo-rozwojowego.
Zadania i cele
Jednym ze realizowanych przez Klienta międzynarodowych projektów jest program PAPIRUS. Jego celem jest promowanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze zamówień publicznych. W programie prezentowane są rozwiązania, które mają wpływ na wydajność energetyczną budynków, np. poprzez zmniejszanie ilości strat ciepła.
Głównym celem było stworzenie intuicyjnej platformy, dzięki której użytkownicy będą mogli odbyć szkolenia online przybliżające tematykę projektu.
Kurs został stworzony z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach. Ma na celu wspieranie ich innowacyjnej postawy poprzez uświadamianie nt. odnawialnych źródeł energii i ich wykorzystania. Zlecenie obejmowało wdrożenie platformy w dwóch wersji językowych – polskiej i angielskiej.
By uzyskać dostęp do szkoleń wystarczy zarejestrować się na platformie www.elearningasm.10.ires.pl.
Główne korzyści dla Klienta
- Skuteczne podnoszenie świadomości ekologicznej uczestników kursu,
- prosty i intuicyjny w obsłudze system e-learningowy,
- większy zasięg programu dzięki dwóm wersjom językowym,
- dzięki wzbogaceniu o informacje nt. naszego Klienta platforma pełni funkcję wizytówki firmy.