Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM

Platforma e-learningowa dla Pratt&Whitney

Pratt & Whitney Rzeszów S.A. (dawniej Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego PZL Rzeszów S.A.) zajmuje się głównie produkcją kompletnych silników i komponentów lotniczych. Ponadto, prowadzi działalność remontowo - serwisową, usługową i projektowo - badawczą. Firma powstała w 1937 roku w ramach rozwoju Centralnego Okręgu Przemysłowego. Od 2002 roku wchodzi w skład amerykańskiego holdingu United Technologies Corporation.

Zadania i cele

Naszym zadaniem było wdrożenie funkcjonalnej platformy e–learningowej, która została umieszczona na serwerach Klienta.

Rozbudowana, dedykowana platforma distance learning.

Platforma powstała w oparciu o nasz autorski system modułowy Edito.NET i zintegrowana z usługą Active Directory dla systemów Windows, co pozwala na automatyzację dostępu do platformy. W platformie wdrożyliśmy szereg modułów poszerzających jej zakres funkcjonalny:

  • Moduł administracji,
  • moduł do tworzenia szkoleń,
  • moduł analityczno-raportowy,
  • moduł powiadomień,
  • moduły wspomagające promocję szkoleń - platforma mailingowa, formularz kontaktowy, galeria zdjęć, czy wyszukiwarka.

Do platformy można dodać nieograniczoną liczbę kursów oraz zawartych w nich materiałów dydaktycznych, które wprowadzane są przez administratora. Wdrożona platforma e-learningowa obsługuje format SCROM w wersji 1.2 i 2004. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania możliwa jest komunikacja pomiędzy systemem obsługującym szkolenia, a samym szkoleniem.

Dzięki modułowi e-raportów, Klient może na bieżąco weryfikować rezultaty nauczania - status kursu, wyniki uzyskane na poszczególnych etapach, próg zaliczeniowy. Raporty stwarzają możliwość wychwycenia zagadnień, które sprawiają uczestnikom szkoleń najwięcej trudności. Na tej podstawie można później uzupełniać wiedzę i poszerzać jej zakres w najbardziej niezbędnych obszarach.

Interesującą opcją jest także uzupełnienie platformy o moduł ankiet dynamicznych. Pozwala on na tworzenie nawet najbardziej skomplikowanych formularzy ankietowych lub aplikacyjnych z dowolną liczbą pytań.

Główne korzyści dla Klienta
  • Funkcjonalna platforma e-learningowa,
  • opcja monitorowania realizacji kursów i postępów użytkowników,
  • prosty w obsłudze panel administracyjny,
  • usprawnienie organizacji i realizacji procesu szkoleniowego.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas