
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Pratt & Whitney Rzeszów S.A. (dawniej Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego PZL Rzeszów S.A.) zajmuje się głównie produkcją kompletnych silników i komponentów lotniczych. Ponadto, prowadzi działalność remontowo - serwisową, usługową i projektowo - badawczą. Firma powstała w 1937 roku w ramach rozwoju Centralnego Okręgu Przemysłowego. Od 2002 roku wchodzi w skład amerykańskiego holdingu United Technologies Corporation.
Zadania i cele
Naszym zadaniem było wdrożenie funkcjonalnej platformy e–learningowej, która została umieszczona na serwerach Klienta.
Rozbudowana, dedykowana platforma distance learning.
Platforma powstała w oparciu o nasz autorski system modułowy Edito.NET i zintegrowana z usługą Active Directory dla systemów Windows, co pozwala na automatyzację dostępu do platformy. W platformie wdrożyliśmy szereg modułów poszerzających jej zakres funkcjonalny:
- Moduł administracji,
- moduł do tworzenia szkoleń,
- moduł analityczno-raportowy,
- moduł powiadomień,
- moduły wspomagające promocję szkoleń - platforma mailingowa, formularz kontaktowy, galeria zdjęć, czy wyszukiwarka.
Do platformy można dodać nieograniczoną liczbę kursów oraz zawartych w nich materiałów dydaktycznych, które wprowadzane są przez administratora. Wdrożona platforma e-learningowa obsługuje format SCROM w wersji 1.2 i 2004. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania możliwa jest komunikacja pomiędzy systemem obsługującym szkolenia, a samym szkoleniem.
Dzięki modułowi e-raportów, Klient może na bieżąco weryfikować rezultaty nauczania - status kursu, wyniki uzyskane na poszczególnych etapach, próg zaliczeniowy. Raporty stwarzają możliwość wychwycenia zagadnień, które sprawiają uczestnikom szkoleń najwięcej trudności. Na tej podstawie można później uzupełniać wiedzę i poszerzać jej zakres w najbardziej niezbędnych obszarach.
Interesującą opcją jest także uzupełnienie platformy o moduł ankiet dynamicznych. Pozwala on na tworzenie nawet najbardziej skomplikowanych formularzy ankietowych lub aplikacyjnych z dowolną liczbą pytań.
Główne korzyści dla Klienta
- Funkcjonalna platforma e-learningowa,
- opcja monitorowania realizacji kursów i postępów użytkowników,
- prosty w obsłudze panel administracyjny,
- usprawnienie organizacji i realizacji procesu szkoleniowego.