
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Akademia Kultury Informacyjnej to spółka, którą tworzą zarówno praktycy, jak i teoretycy z różnych dyscyplin naukowych oraz obszarów biznesu. Poprzez swoją pasję, którą łączą z pracą, dostarczają społeczeństwu i gospodarce nowoczesne programy kształcenia. Firma organizuje liczne konferencje, seminaria i szkolenia.
Zadania i cele
Dla naszego Klienta została zaprojektowana i wdrożona rozbudowana platforma typu Learning Management System. Pozwala tworzyć i publikować dedykowane szkolenia dla przedsiębiorstw, samorządów terytorialnych i struktur komunalnych oraz innych organizacji, które tworzą i rozwijają swoje biznesy. W ramach współpracy przeprowadziliśmy także szkolenie online, w zakresie obsługi platformy e-learningowej.
Platforma stanowi idealne uzupełnienie oferty edukacyjnej Klienta.
Platformę zintegrowaliśmy z systemem ClickMeeting, który wspiera realizację telekonferencji grupowych lub 1:1 z trenerem dostępnym dla kursantów. Klient może także sprawnie przygotowywać podsumowania kursów w postaci lekcji wideo.
Konstrukcja platformy umożliwia zbieranie i prezentowanie w czytelnej formie raportów dotyczących procesu nauczania. Prezentują one między innymi czas rozpoczęcia i zakończenia kursu, jego status oraz punkty zdobyte na poszczególnych etapach szkolenia przez daną osobę lub całą grupę. Platforma w pełni zlicza czas poświęcony przez kursanta i danego trenera na poszczególnych lekcjach. Posiada mechanizm informujący o minimalnym i maksymalnym czasie, jaki kursant może spędzić na szkoleniu.
Główne korzyści dla Klienta
- E-learning poszerza działalność firmy,
- platforma wyposażona w praktyczne funkcje,
- przekazywanie wiedzy w formie zdalnej,
- weryfikacja postępów w nauce.