Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Platforma lojalnościowa dla Farmateka

Farmateka wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Farmacol. Do zadań firmy należy obsługa aktywności handlowych i marketingowych głównego akcjonariusza. Spółka jest właścicielem zaawansowanej platformy FarmaProfit.pl.

Zadania i cele

FarmaProfit jest programem lojalnościowym realizowanym przez Grupę Farmacol. Platforma dedykowana dla właścicieli i pracowników aptek pozwala na uzyskanie dostępu do szeregu korzyści wynikających ze współpracy z Grupą.

W ramach platformy premiowana jest aktywna współpraca z grupą, a dodatkowe korzyści przyznawane są za zakupy produktów firmy. Uczestnicy uzyskują możliwość rozwoju kompetencji związanych z zarządzaniem apteką i obsługą klientów poprzez uczestnictwo w szkoleniach internetowych. Kursy e-learningowe przygotowywane i realizowane w oparciu o platformę E-learning Edito .NET.

W ramach zlecenia przygotowaliśmy zaawansowaną platformę z rozbudowanymi modułam, dedykowaną właścicielom i pracownikom aptek.

Platforma posiada dedykowane funkcjonalności takie jak:

  • Katalog nagród na jakie można wymienić zdobyte w programie punkty
  • Szkolenia e-learning w formacie SCORM – możliwe do zdobycia po wymianie punktów lojalnościowych
  • Moduł do organizacji szkoleń i eventów związanych zarówno z Grupą jak i branżą
  • Możliwość wymiany punktów – uczestnicy pracujący w tej samej aptece mogą przekazywać sobie punkty, co pozwala im na wspólne zdobywanie atrakcyjnych nagród
  • Newsletter informacyjny, dzięki któremu uczestnicy programu są informowani o wszelkich nowościach w platformie
Główne korzyści dla Klienta
  • Zaawansowana platforma pomagająca budować długotrwałe relacje z klientami,
  • dbanie o lojalność konsumenta,
  • wzrost zaufania do firmy,
  • baza danych nt. aktywności klientów w systemie,
  • zdobycie nowych klientów.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*