
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Farmateka wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Farmacol. Do zadań firmy należy obsługa aktywności handlowych i marketingowych głównego akcjonariusza. Spółka jest właścicielem zaawansowanej platformy FarmaProfit.pl.
Zadania i cele
FarmaProfit jest programem lojalnościowym realizowanym przez Grupę Farmacol. Platforma dedykowana dla właścicieli i pracowników aptek pozwala na uzyskanie dostępu do szeregu korzyści wynikających ze współpracy z Grupą.
W ramach platformy premiowana jest aktywna współpraca z grupą, a dodatkowe korzyści przyznawane są za zakupy produktów firmy. Uczestnicy uzyskują możliwość rozwoju kompetencji związanych z zarządzaniem apteką i obsługą klientów poprzez uczestnictwo w szkoleniach internetowych. Kursy e-learningowe przygotowywane i realizowane w oparciu o platformę E-learning Edito .NET.
W ramach zlecenia przygotowaliśmy zaawansowaną platformę z rozbudowanymi modułam, dedykowaną właścicielom i pracownikom aptek.
Platforma posiada dedykowane funkcjonalności takie jak:
- Katalog nagród na jakie można wymienić zdobyte w programie punkty
- Szkolenia e-learning w formacie SCORM – możliwe do zdobycia po wymianie punktów lojalnościowych
- Moduł do organizacji szkoleń i eventów związanych zarówno z Grupą jak i branżą
- Możliwość wymiany punktów – uczestnicy pracujący w tej samej aptece mogą przekazywać sobie punkty, co pozwala im na wspólne zdobywanie atrakcyjnych nagród
- Newsletter informacyjny, dzięki któremu uczestnicy programu są informowani o wszelkich nowościach w platformie
Główne korzyści dla Klienta
- Zaawansowana platforma pomagająca budować długotrwałe relacje z klientami,
- dbanie o lojalność konsumenta,
- wzrost zaufania do firmy,
- baza danych nt. aktywności klientów w systemie,
- zdobycie nowych klientów.