-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
iParts.pl to największy i najszybciej rozwijający się sklep internetowy w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży części samochodowych. Według rankingu Money.pl jest to najlepszy sklep specjalistyczny w branży motoryzacyjnej. Oferta iParts.pl obejmuje ponad 2 miliony części i akcesoriów motoryzacyjnych. Platforma e-sklepu została zaprojektowana i zrealizowana przez Ideo - partnera technologicznego firmy.
Zadania i cele
Program afiliacyjny wykonany na zlecenie iParts.pl skierowany jest do osób, które interesują się - najczęściej zawodowo - branżą motoryzacyjną. Są to właściciele warsztatów i salonów samochodowych, blogerzy, właściciele i redaktorzy portali tematycznych oraz wszelakich innych miejsc zawiązanych z motoryzacją. Program pomaga im polecać produkty z oferty sklepu iParts.pl poprzez umieszczenie ich np. w serwisach tematycznych. Partnerzy mają do wyboru rożne narzędzia promocji m.in. linki tekstowe, banery dynamiczne i statyczne. Najbardziej aktywni mogą liczyć na pomoc w zakresie tworzenia niestandardowych formatów reklamowych.
Wdrożone rozwiązanie wykorzystuje platformę Edito. Autorski system klasy CMS, który odpowiada także za funkcjonowanie sklepu internetowego iParts.pl. Połączenie takie pozwala na lepsze wykorzystanie obu narzędzi oraz większą elastyczność w zakresie ewentualnych modyfikacji systemu.
Program afiliacyjny kierowany jest do osób zainteresowanych branżą motoryzacyjną. Pomaga im polecać produkty z oferty sklepu iParts.pl poprzez umieszczenie ich np. w serwisach tematycznych.
Strefa dedykowana dla uczestników promocji dostępna jest na stronie www.partnerski.iparts.pl. Po rejestracji i aktywacji konta partner zyskuje możliwość zdefiniowania własnych stron WWW, które będzie wykorzystywał w ramach działalności w programie.
W ramach platformy przygotowane zostały dedykowane narzędzia pozwalające na zarządzanie własnym udziałem w programie. Partner otrzymuje prowizję od każdej transakcji, która rozpoczęła się dzięki jego aktywności. W każdej chwili może sprawdzić, ile dotychczas zarobił. Statystyki programu afiliacyjnego aktualizują się bowiem w czasie rzeczywistym. Prowizje wypłacane są do 30 dni od zakupu i opłacenia towaru. Ponadto przekierowany przez użytkownika klient generuje dla niego zyski za każdym razem, gdy dokona on zakupu w sklepie internetowym.
Główne korzyści dla Klienta
- Pozyskiwanie danych kontaktowych (tzw. leadów),
- wzrost ilości wizyt, podczas których dokonano zakupu,
- usprawnienie komunikacji pomiędzy firmą, a kontrahentami,
- atrakcyjne narzędzia służące do promocji marki.